Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 9-jarig meisje verkracht in woning

Pagina's : [1] 2 3 4

Titatovenaar
24-03-2005, 19:14

Een negenjarig meisje is dondermiddag aangerand of mogelijk verkracht in een woning in Amsterdam Noord. De politie wil alleen bevestigen dat het om een zedendelict gaat. De dader vluchtte op een scooter en is vooralsnog spoorloos. bron http://www.at5.nl/indexall.asp?newsid=6086 :(

herfst
24-03-2005, 20:17
Een negenjarig meisje is dondermiddag aangerand of mogelijk verkracht in een woning in Amsterdam Noord. De politie wil alleen bevestigen dat het om een zedendelict gaat. De dader vluchtte op een scooter en is vooralsnog spoorloos. bron http://www.at5.nl/indexall.asp?newsid=6086 :( Ik weet niet hoe het geburd is ,maar ik zeg altijd tegen mij dochtertje als ik even weg ben,geen tel.aannemen en niet opendoen

snq
24-03-2005, 21:47
Ik weet niet hoe het geburd is ,maar ik zeg altijd tegen mij dochtertje als ik even weg ben,geen tel.aannemen en niet opendoen nee , telefoon opnemen moet je ZEKER doen want dieven die een huis gaan beroven kijken eerst natuurlijk of er niemand thuis is , en daarbij bellen ze meestal naar het huis om te zien of er iemand thuis is of niet , niet opendoen , ja dat wel natuurlijk ;)

xxlailaxxx
24-03-2005, 21:52
zo erg

Tessie
25-03-2005, 01:14

Walgelijk he lieve schatten. Moet elke keer weer janken........ Blijf toch eens van die kindertjes af. Ze zijn zo van onschatbare waarde en zo ongelooflijk onschuldig. Een kind moet een kind blijven maar sommige mannen pakken dat allemaal af.......echt af! :traan1:

Kufariaan
25-03-2005, 01:24
Walgelijk he lieve schatten. Moet elke keer weer janken........ Blijf toch eens van die kindertjes af. Ze zijn zo van onschatbare waarde en zo ongelooflijk onschuldig. Een kind moet een kind blijven maar sommige mannen pakken dat allemaal af.......echt af! :traan1: Yep :kwaad:

Sugah_
25-03-2005, 01:25
Walgelijk he lieve schatten. Moet elke keer weer janken........ Blijf toch eens van die kindertjes af. Ze zijn zo van onschatbare waarde en zo ongelooflijk onschuldig. Een kind moet een kind blijven maar sommige mannen pakken dat allemaal af.......echt af! :traan1: :goedzo: Een van de weinige keren dat ik het met je eens ben ;) houdoe

Dutchfog
25-03-2005, 02:20
Ik vind het ook fout van de ouders om een kind van 9 alleen thuis te laten. Maar ik hoop dat ze die schoft die het op zijn geweten heeft te pakken krijgen.

lilmizz
25-03-2005, 03:17
La hawla wa la quwwata illa billah ...we leven in een zieke wereld.....:jammer:

lilmizz
25-03-2005, 03:19
Walgelijk he lieve schatten. Moet elke keer weer janken........ Blijf toch eens van die kindertjes af. Ze zijn zo van onschatbare waarde en zo ongelooflijk onschuldig. Een kind moet een kind blijven maar sommige mannen pakken dat allemaal af.......echt af! :traan1: echt geen woorden voor..... :traan1:

lilmizz
25-03-2005, 03:21
Ik weet niet hoe het geburd is ,maar ik zeg altijd tegen mij dochtertje als ik even weg ben,geen tel.aannemen en niet opendoen Dat is tegenwoordig al niet meer genoeg....als ze naar binnen willen komen ze toch wel binnen... liever breng je je dochter dan even naar de buurvrouw...want geloof me... je vergeeft het jezelf nooit mocht er wel wat gebeuren Allah yefed....

Rachid_Breda
25-03-2005, 03:28
Ik vind het ook fout van de ouders om een kind van 9 alleen thuis te laten. Maar ik hoop dat ze die schoft die het op zijn geweten heeft te pakken krijgen. Het is al zo erg gesteld dat het al als fout word gezien om een kind van 9 even thuis te laten.....waar gaat het toch heen...de fout is dat viezerikken niet met hun poten van een kind af kunnen blijven....en al worden ze gepakt dat worden ze nog beschermd omdat ze risico lopen terug gepakt te worden...dus dan zijn het opeens weer de zielige mensen....dat is de fout....keihard aanpakken die viezerikken is de enige oplossing.....no mercy met die vieze verkrachters....

WhoCares
25-03-2005, 05:46
Wat de geilheid van de man wel allemaal niet kan veroorzaken potverdrie! :kwaad:

Zelfkritiek
25-03-2005, 08:55
Amsterdam-Noord Man op scooter Is een heel zeldzaam signalement... Dat wordt lastig zoeken...

Titatovenaar
25-03-2005, 10:24

Amsterdam-Noord Man op scooter Is een heel zeldzaam signalement... Dat wordt lastig zoeken... Hij had een Noord Afrikaans uiterlijk, is ook nog lastig zoeken.

Pagina's : [1] 2 3 4