Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruids ijstaarten

sania_elkary
24-03-2005, 17:54

Halloooo :D Ik ben op zoek naar een lekker bruids ijstaart, met zo'n 3 a 4 lagen en bedoeld voor 100 personen. Of minder 90. Ik heb gisteren in Utrecht een ijssalon bezocht en die vroeg voor 100 mensen 500 euro en dat is belachelijk duur. 5 euro per stukje per persoon :maf: Die mensen daaro zijn gestoord. Lieve mensen help me aub, de taart moet omgeving Utrecht/Zeist zijn. Omdat daar de bruiloft word gehouden. Wie weet wat, laat aub horen. Thanxxxxx :goedzo:

Youssef1980
24-03-2005, 18:04
Als ik jou was, zou ik gewoon alle bakkers in de omgeving afgaan en vragen, wat ze kosten!!! Bijna alle bakkers maken namelijk ijsbruidstaarten. Als ik het goed heb, moet het niet duurder als € 2 per persoon kosten!!! Succes

sania_elkary
24-03-2005, 18:13
Dankje voor je hulp, zal ik zeker doen. Als iemand toch een goeie bakkerij weet en vind, laat het mij horen

slimblondje
24-03-2005, 22:12
salaam meid me neef heeft een eigen bakkerij in breda.Ik zal voor je vragen of hij ook ijstaarten maakt. en als hij dat doet.wil ik je best helpen met de prijs.dat hij de prijs gaat verlagen.

sania_elkary
26-03-2005, 13:09

oooh wat lief van je, hartstikke bedankt. Ik hoor gauw van je insha allah. Nogmaals shoekran.

7ayatie
26-03-2005, 13:41
Ik kan je helaas niet helpen maar vind het wel een leuk idee. Tijdens mijn verloving had ik ook ijstaarten in Marokko. Het is daar echt spotgoedkoop. Belachelijk gewoon dat ze hier zo veeeeel vragen. Heeeel veel succes!!! :goedzo:

sania_elkary
02-04-2005, 14:18
salaam meid me neef heeft een eigen bakkerij in breda.Ik zal voor je vragen of hij ook ijstaarten maakt. en als hij dat doet.wil ik je best helpen met de prijs.dat hij de prijs gaat verlagen. salaam, heb jij je neef al gevraagd over de ijstaart. Het hoeft niet meer, want we zijn van plan om toch maar een gewone taart te doen, wegens de warmte en dat de taart niet meer recht op blijft staan en snel smelt en noem maar op. we willen gewone taart doen en ook wel ijs, voor op het einde ofzo, in een ijscoupe met wat lekkere fruit stukjes derbij, of is dat te veel?? In plaats van de fruitschaal te vullen met verschillende fruit......