Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan ik Geert Wilders helpen?

Pagina's : [1] 2 3 4

Zazaro
24-03-2005, 17:32

Wat kan ik doen? Hier zijn acht voorbeelden hoe u actief kunt worden voor de campagne van hoop en optimisme. 1. Als u een website heeft, link dan naar www.groepwilders.nl. 2. Vertel vijf bekenden over Geert Wilders en deze site. 3. Onderneem zelf actie voor een massaal NEE op 1 juni tegen de Europese Grondwet. 4. Schrijf een brief naar een krant, radio of tv als onwaarheden worden gemeld over Groep Wilders. 5. Bel naar een inbel-radioprogramma en neem het op voor Groep Wilders of schrijf iets op een internet-forum. 6. Steun het Nederlandse midden- en kleinbedrijf en koop iets bij de ruggengraat van onze economie. 7. Gireer een bedrag naar giro 67.04.72.344. Al is het maar een tientje 8. Organiseer een fondsenwerf-avond. bron: www.groepwilders.nl --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Punt 6 is echt het domste van allemaal. Geert, ik weet niet waar jij je boodschappen doet, maar volgens mij koopt de gemiddelde Nederlander dagelijks zijn inkopen bij de ruggengraat van onze economie. en dan punt 7 "Al is het maar een tientje". Weet je wat een gemiddelde oma allemaal aan boodschappen kan kopen met een tientje. Wat dacht je van een pak melk + een pak eieren + een half gesneden bruin + een pak koekjes + een pakje goedkoop koffie en natuurlijk niet te vergeten een pakje gesneden jonge kaas. Wat je van de oma's vraagt is dus een hele week aan boodschappen schenken aan je "nieuwe beweging". Geert, door jouw punten te lezen weet ik wie bij jou thuis de boodscappen doet. Jij blijkbaar niet.

grendel
24-03-2005, 17:35
Geert, door jouw punten te lezen weet ik wie bij jou thuis de boodscappen doet. Jij blijkbaar niet. Nee, dat klopt ook. Dat doet zijn uit Hongarije geimporteerde vrouwtje :D :hihi: :hihi:

Patrick.
24-03-2005, 17:38
Punt 5 is ook erg bedenkelijk. Wilders lijkt hiermee toe te geven zelf geen goede argumenten te kunnen bedenken. Maar beste Geert, dat wisten we toch al lang :hihi: .

a3ir
24-03-2005, 17:44
Nee, dat klopt ook. Dat doet zijn uit Hongarije geimporteerde vrouwtje :D :hihi: :hihi::lol:

BARBARIAN
24-03-2005, 17:50

Wat kan ik doen? Hier zijn acht voorbeelden hoe u actief kunt worden voor de campagne van hoop en optimisme. 1. Als u een website heeft, link dan naar www.groepwilders.nl. 2. Vertel vijf bekenden over Geert Wilders en deze site. 3. Onderneem zelf actie voor een massaal NEE op 1 juni tegen de Europese Grondwet. 4. Schrijf een brief naar een krant, radio of tv als onwaarheden worden gemeld over Groep Wilders. 5. Bel naar een inbel-radioprogramma en neem het op voor Groep Wilders of schrijf iets op een internet-forum. 6. Steun het Nederlandse midden- en kleinbedrijf en koop iets bij de ruggengraat van onze economie. 7. Gireer een bedrag naar giro 67.04.72.344. Al is het maar een tientje 8. Organiseer een fondsenwerf-avond. bron: www.groepwilders.nl --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Punt 6 is echt het domste van allemaal. Geert, ik weet niet waar jij je boodschappen doet, maar volgens mij koopt de gemiddelde Nederlander dagelijks zijn inkopen bij de ruggengraat van onze economie. en dan punt 7 "Al is het maar een tientje". Weet je wat een gemiddelde oma allemaal aan boodschappen kan kopen met een tientje. Wat dacht je van een pak melk + een pak eieren + een half gesneden bruin + een pak koekjes + een pakje goedkoop koffie en natuurlijk niet te vergeten een pakje gesneden jonge kaas. Wat je van de oma's vraagt is dus een hele week aan boodschappen schenken aan je "nieuwe beweging". Geert, door jouw punten te lezen weet ik wie bij jou thuis de boodscappen doet. Jij blijkbaar niet. Wahahahahaha..... Dit ga je niet menen...... :hihi: :hihi: Barbarian.............

knorrepotje
24-03-2005, 18:12
Punt 6 is echt het domste van allemaal. Geert, ik weet niet waar jij je boodschappen doet, maar volgens mij koopt de gemiddelde Nederlander dagelijks zijn inkopen bij de ruggengraat van onze economie. en dan punt 7 "Al is het maar een tientje". Weet je wat een gemiddelde oma allemaal aan boodschappen kan kopen met een tientje. Wat dacht je van een pak melk + een pak eieren + een half gesneden bruin + een pak koekjes + een pakje goedkoop koffie en natuurlijk niet te vergeten een pakje gesneden jonge kaas. Wat je van de oma's vraagt is dus een hele week aan boodschappen schenken aan je "nieuwe beweging". Geert, door jouw punten te lezen weet ik wie bij jou thuis de boodscappen doet. Jij blijkbaar niet. Jij bent nog dommer om niet te snappen dat hij het niet over de dagelijkse boodschappen heeft. Maar over producten een nieuwe tv of auto kopen. Zolang iedereen zijn centjes op de bank houd dan krabbelt de economie nooit op. En bij een goede economie heeft iedereen baat.

grendel
24-03-2005, 18:18
Jij bent nog dommer om niet te snappen dat hij het niet over de dagelijkse boodschappen heeft. Maar over producten een nieuwe tv of auto kopen. Zolang iedereen zijn centjes op de bank houd dan krabbelt de economie nooit op. En bij een goede economie heeft iedereen baat. Ik heb van economische experten begrepen dat de economie nou niet echt het sterkste punt is van wilde Geert. Hij kan wel popiejopie lullen over de buitenlanders, maar kaas gegeten van economie, dacht et niet. Dus daarom klinken deze woorden ook zo niks-zeggend, gaat de ene oor in en de andere oor uit bij Jan met de Pet. Jan met de Pet luistert alleen naar wilde Geert als het over buitenlanders en hun "achterlijke" religie gaat."

Patrick.
24-03-2005, 18:29
Jij bent nog dommer om niet te snappen dat hij het niet over de dagelijkse boodschappen heeft. Maar over producten een nieuwe tv of auto kopen. Zolang iedereen zijn centjes op de bank houd dan krabbelt de economie nooit op. En bij een goede economie heeft iedereen baat. Dus je acht jezelf in staat om personen voor dom uit te maken? Hoogmoedigheid heet dat, heeft Wilders ook last van. Wilders is een ramp voor onze economie. Wilders wil uit de EU stappen. Wat deze goulash-etende populist vergeet, is dat we volledig afhankelijk zijn van export naar het buitenland. Wat denk je, kan Wilders uitleggen dat bedrijven wegtrekken omdat zonder een EU lidmaatschap er handelsbelemmeringen zijn? Dat banen naar het buitenland verdwijnen? Nee, dat kan hij niet. Het enige wat hij kan is schreeuwen, maar op inhoud heb ik hem nog niet kunnen betrappen. Triest dat zoveel Nederlanders in zijn onzin trappen :jammer: .

TatTwamAsi
24-03-2005, 18:35
Die onderwerpen over Geert Wilders op Marokko.nl zijn toch alleen maar bedoeld om Geert Wilders af te zeiken. Jullie je pleziertje :D Als ALLE mensen op dit forum NIET op Geert Wilders stemmen, dan heeft dat sowieso geen enkele invloed op het aantal stemmen op Geert Wilders, omdat er voordien óók geen enkele Marokkaan of Moslim op Geert Wilders zouden stemmen. :lekkerpuh

MooiRood
24-03-2005, 18:38
Maar over producten een nieuwe tv of auto kopen. Zolang iedereen zijn centjes op de bank houd dan krabbelt de economie nooit op. Zeg dat even tegen degenen die ons iets beloofd hadden over de WOZ.... en over dat "kwartje van Kok". En tegen degenen die van het ene op het andere jaar zomaar vinden dat iemands huis 5x zoveel waard is geworden. Hoezo geld op de bank? Zoveel mensen hebben niet eens geld VOOR een bank.

Tim76
24-03-2005, 18:38
Jan met de Pet luistert alleen naar wilde Geert als het over buitenlanders en hun "achterlijke" religie gaat." Denk niet dat het alleen 'jan met de pet' zal zijn. Veel hoger opgeleiden denken ook erg "conservatief" op financieel-economisch gebied. Het is te hopen voor Geert dat er geen kabinetscrisis komt, daar hij z'n kluppie nog niet op orde heeft. :hihi:

knorrepotje
24-03-2005, 18:52
Zeg dat even tegen degenen die ons iets beloofd hadden over de WOZ.... en over dat "kwartje van Kok". En tegen degenen die van het ene op het andere jaar zomaar vinden dat iemands huis 5x zoveel waard is geworden. Hoezo geld op de bank? Zoveel mensen hebben niet eens geld VOOR een bank. Er zijn zat mensen die wel geld hebben, maar het nu even niet 'durven' uitgeven. Heel veel mensen wachten even met het kopen van een nieuwe auto, omdat ze op hun werk hebben gehoord "het gaat niet zo goed met de zaak". Dat is het hele probleem met een zwakke economie iedereen loopt elkaar gek te maken. Iedereen gaat op zijn geld zitten en daardoor gaat het nog slechter. Wilders heeft in dit opzicht gelijk mensen moeten gewoon geld uitgeven, dan leeft de hele economie weer op.

knorrepotje
24-03-2005, 18:56
Dus je acht jezelf in staat om personen voor dom uit te maken? Hoogmoedigheid heet dat, heeft Wilders ook last van. Wilders is een ramp voor onze economie. Wilders wil uit de EU stappen. Wat deze goulash-etende populist vergeet, is dat we volledig afhankelijk zijn van export naar het buitenland. Wat denk je, kan Wilders uitleggen dat bedrijven wegtrekken omdat zonder een EU lidmaatschap er handelsbelemmeringen zijn? Dat banen naar het buitenland verdwijnen? Nee, dat kan hij niet. Het enige wat hij kan is schreeuwen, maar op inhoud heb ik hem nog niet kunnen betrappen. Triest dat zoveel Nederlanders in zijn onzin trappen :jammer: . Ik ben het op het gebied van de EU niet met wilders eens, het is alleen WEL zo dat waarom alles nu zo duur is geworden door de EU komt en niet door de euro. We dragen heel veel bij aan de EU en krijgen er erg weinig subsidies voor terug. In Portugal en Spanje is juist iedereen er op vooruit gegaan. ps. Persoonlijk vind ik dat we gewoon IN de EU moeten blijven alleen zorgen dat we per inwoner niet meer zoveel hoeven te betalen.

ItsJamal
24-03-2005, 19:14
Helpen kan ik wel maar of ik wil helpen: NEE.

MooiRood
24-03-2005, 19:30

Wilders heeft in dit opzicht gelijk mensen moeten gewoon geld uitgeven, dan leeft de hele economie weer op. Meneer Wellink heeft makkelijk praten en meneer Wilders heeft makkelijk napraten.

Pagina's : [1] 2 3 4