Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Auto huren in Tanger of Tetouan!!!!!!

Mounaya
24-03-2005, 16:57

Ik ben dit jaar helaas auto- loos in de zomervakantie, en ik vroeg me af of jullie weleens een auto daar hebben gehuurd en hoe het jullie bevallen is. Ik wil niet, dat als ik een auto huur, eentje krijg die niet helemaal 100% in orde is (zonder dat ik het weet) en dat ik voor de koste moet opdraaien als ik 'm terug breng. Je weet maar nooit met SOMMIGE marokkanen daar. Ze zien dan dat je niet in maroc woont en denken dat ze door misbruikt te maken van de auto geld binnen kunnen krijgen door jou. Ja, het is misschien een rare gedachten maar ik hoop dat julllie mij meer info kunnen geven. Ook over de prijzen en wat voor auto je hebt gehuurd. xxxxxxx mounaya

Mounaya
24-03-2005, 17:18
niemand die daar een auto heeft gehuurd?????????????

AbaHoeCh
24-03-2005, 18:36
Misschien is het best als je met iemand van het mannelijk geslacht gaat en die meteen kan zien/controleren of er iets mis is aan die auto. Omdat jij een dame bent gaan ze denk ik er nog méér misbruik van maken dan gewoonlijk. En zoals je zei; je weet nooit met Marokkanen :hihi:

Mounaya
24-03-2005, 19:17
nee het is zeker de bedoeling dat ik met iemand van het mannelijk geslacht mee gaat die er ook verstand van heeft. ze zullen er zeker misbruik van maken als ik alleen zou gaan. thanks voor je reactie xxxxxxxxx

nazib
24-03-2005, 19:54

Eselaam oulekouk, wat ik wel weet meid is dat het best duur is om een auto te huren, voor een fiat moet je al vlink je portomonee open trekken, en daarnaast moet je ook nog eens borg betaen voor mocht er wat gebeuren met die auto, en aangezien ze in marokko niet kunnen rijden is de kans dat je een ongeluk krijgt velen malen groter dan hier. ik hoop natuurlijk niet dat dat jou overkomt, maar het is gewoon een feit dat die gasten assosiaal rijden, maar ja wat wil je die gasten mogen een rondje op een kameel rondrijden, en tegen betaling krijgen ze zogenaamd een rijbewijs dus wat wil je. nou meid succes nog.

OriginalXX_
24-03-2005, 22:21
En wat kost het? Laten we zeggen voor 2weken?

abdellatif7
25-03-2005, 03:12
ojej je krijgt een ezel en een 10lt water voor het beest :hihi:

Mounaya
26-03-2005, 17:34
Juicy19, heb je zelf ook een auto gehuurd in malaga want daar worden ze dan vaak gehuurd. ik ken wel iemand die een auto in malaga huurt en daarmee naar maroc gaat alleen huurt hij ze voor 3 of 4 weken. en ik ben van plan om 6 weken te gaan. en voor 6 wkn een auto huren kom je denk ik veeeeel duurder uit. en ja ik weet, de marokkaanse rij stijl in marokko is een geval apart laten we het daar maar niet over hebben. xxxxxxxxxxxxxxx

OriginalXX_
27-03-2005, 23:41
Vooral mijn vraag negeren.... Danku