Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : boycot amerikaanse producten AUB.

Pagina's : [1] 2

antiapartheid
19-02-2003, 23:06

Denk aan hen die dagelijks omkomen door oorlogsmateriaal die jij betaalt met het kopen van zionitische producten. word AUB wakker ze smeken uw , u bent hun laatste redding, mens in nood. vervangende producten zijn er in overvloed. laat ze niet aleen. graag uw reACTIE.

assiatje
19-02-2003, 23:53
DOET IEDEREEN DAT NIET ALLANG DAN ????!!!SCHANDE

wafa_armani
20-02-2003, 00:12
Origineel gepost door antiapartheid Denk aan hen die dagelijks omkomen door oorlogsmateriaal die jij betaalt met het kopen van zionitische producten. word AUB wakker ze smeken uw , u bent hun laatste redding, mens in nood. vervangende producten zijn er in overvloed. laat ze niet aleen. graag uw reACTIE. dit is slechts een klein onderdeel. En ik vraag me af of het ook daadwerkelijk werkt. (Er zijn dingen die meer effect hebben bijv. het adopteren van een palestijns kindje)

nurdin
20-02-2003, 09:01
Mensen koop aub geen motorola telefoons... Alle beetjes helpen...

metiwia999
20-02-2003, 12:41

salaam aileikom broeders en zusters ik vind dit prachtig om te horen maar 1 ding moeten we niet vergeten WE LEVEN IN EEN LAND VAN DE JODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en daardoor is het moelijker ik probeer het ook! oja je ziet veel marokanen in de albert heijn dat is een joodse winkel voor het geval dat jullie dat nog niet wisten.

MueZli
20-02-2003, 13:01
Boycot naar vermogen. Gewoon zoveel mogelijk je best doen. Waar n wil is, komt Gods hulp. Boycot producten/bedrijven die het Israelische regime financieel steunen.

Anya
20-02-2003, 14:01
boycot de wereld he? dan ben je zeker dat je geen enkele jood helpt...

Aichaa
20-02-2003, 14:03
Origineel gepost door metiwia999 salaam aileikom broeders en zusters ik vind dit prachtig om te horen maar 1 ding moeten we niet vergeten WE LEVEN IN EEN LAND VAN DE JODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en daardoor is het moelijker ik probeer het ook! oja je ziet veel marokanen in de albert heijn dat is een joodse winkel voor het geval dat jullie dat nog niet wisten. we leven in een land van de joden? :confused:

haileselassie
20-02-2003, 14:55
Een van de eerste leugens die de duivel je wijsmaakt, als je op aarde bent geboren, is dat je een Marokkaan bent, of een Nederlander, of een Palestijn, Chinees; verdeel en heers!denkt ie. De tweede leugen is dat je denkt, dat jij het enig ware geloof aanhangt. dan zijn dus alle anderen ongelovig en je vijand; verdeel en heers, denkt Saytan. De grootste fout, is het om aan nationaliteit, ras, en religie een superieur gevoel te ontlenen; hiermee ben je echt in de greep van Saytan. Zolang grote groepen van de mensheid zich nog dit laten wijsmaken, door hun geestelijke en regeringsleiders blijven we nog wel even bezig. Boycot dus deze leugens. Iedereen op aarde is geschapen naar Gods Beeld, en gelijkenis. Vanuit die gedachte is elk lijden, van wie dan ook, onterecht Voor alle duidelijkheid; ik ben tegen de voortgaande bezetting van palestijns gebied. Maar de 'slechts' 2300 doden sinds het begin van de 2 jarige intifada( 1600 aan palestijnse, 700 aan joodse zijde) bewijst dat het een marginaal konflikt is, dat op de een of andere wijze een buiten alle proporties stuk aandacht krijgt ( ik wil wedden, dat het aantal verkeersslachtoffers in marokko vele malen hoger is, of misschien nog wel het aantal mensen dat in de straat v. Gibraltar verzuipt, bij hun pogingen om in dat "ongelovige" Europa te komen.) Maar daar hoor ik Saytan niet over. Ook niet over 200.000 weggegifgaste Koerden, door een Arabier; nee, wat arabieren elkaar aandoen(Hoessein's Zwarte September-aktie tegen de palestijnen), de schandalige huisvesting van Palestijnen in Libanon( ze mogen geen grond kopen/bezitten bijv.) dat is niet erg.Daarover heb je geen kritiek.Kom nou, we gaan "elkaar' toch niet zwart maken. Toch jammer, dat Saddam geen joods bloed heeft, wat zou dat een feest voor jullie zijn, ik zie het al, straten vol demonstranten, weg met de onderdrukker Saddam.En dan maar schelden op Amerika, omdat Amerika niets doet voor de arme arabieren in Irak, en weigert in te grijpen. Vandaag zijn juist weer 20.000 palestijnen aan het werk gegaan bij hun Israelische werkgevers; boycot vooral dus die produkten, dan mogen ze weer werkeloos naar huis. Weet je wat je ook moet boycotten? Je verstand! Dat is namelijk ook joods bezit, lijkt wel, gezien het onevenredig grote aantal joodse wetenschappers in de wereld. Arabische 'produkten'; aardolie(lag daar toevallig), olijfolie, dadels,uh..uh.. uh.....hash(marokko, libanon);sorry, maar objektief gezien is de hele arabische wereld een pre-industriele samenleving, die bijzonder intolerant is voor buitenstaanders, en hun kultuur.Dat is een van de grote oorzaken van een aantal spanningen en konflikten. In Europa lopen miljoenen arabischen( op zoek naar een beter leven) rond, maar het enige volk dat gedeeltelijk naar het "arme"midden-oosten emigreerde is drie keer door de arabische wereld overvallen; Integratie, en akseptatie is een recht, dat vooral door arabieren wordt opgeeist, maar in de arabische wereld zelf niet leeft.

grendel
20-02-2003, 15:09
Origineel gepost door haileselassie Een van de eerste leugens die de duivel je wijsmaakt, als je op aarde bent geboren, is dat je een Marokkaan bent, of een Nederlander, of een Palestijn, Chinees; verdeel en heers!denkt ie. De tweede leugen is dat je denkt, dat jij het enig ware geloof aanhangt. dan zijn dus alle anderen ongelovig en je vijand; verdeel en heers, denkt Saytan. De grootste fout, is het om aan nationaliteit, ras, en religie een superieur gevoel te ontlenen; hiermee ben je echt in de greep van Saytan. Zolang grote groepen van de mensheid zich nog dit laten wijsmaken, door hun geestelijke en regeringsleiders blijven we nog wel even bezig. Boycot dus deze leugens. Iedereen op aarde is geschapen naar Gods Beeld, en gelijkenis. Vanuit die gedachte is elk lijden, van wie dan ook, onterecht Voor alle duidelijkheid; ik ben tegen de voortgaande bezetting van palestijns gebied. Maar de 'slechts' 2300 doden sinds het begin van de 2 jarige intifada( 1600 aan palestijnse, 700 aan joodse zijde) bewijst dat het een marginaal konflikt is, dat op de een of andere wijze een buiten alle proporties stuk aandacht krijgt ( ik wil wedden, dat het aantal verkeersslachtoffers in marokko vele malen hoger is, of misschien nog wel het aantal mensen dat in de straat v. Gibraltar verzuipt, bij hun pogingen om in dat "ongelovige" Europa te komen.) Maar daar hoor ik Saytan niet over. Ook niet over 200.000 weggegifgaste Koerden, door een Arabier; nee, wat arabieren elkaar aandoen(Hoessein's Zwarte September-aktie tegen de palestijnen), de schandalige huisvesting van Palestijnen in Libanon( ze mogen geen grond kopen/bezitten bijv.) dat is niet erg.Daarover heb je geen kritiek.Kom nou, we gaan "elkaar' toch niet zwart maken. Toch jammer, dat Saddam geen joods bloed heeft, wat zou dat een feest voor jullie zijn, ik zie het al, straten vol demonstranten, weg met de onderdrukker Saddam.En dan maar schelden op Amerika, omdat Amerika niets doet voor de arme arabieren in Irak, en weigert in te grijpen. Vandaag zijn juist weer 20.000 palestijnen aan het werk gegaan bij hun Israelische werkgevers; boycot vooral dus die produkten, dan mogen ze weer werkeloos naar huis. Weet je wat je ook moet boycotten? Je verstand! Dat is namelijk ook joods bezit, lijkt wel, gezien het onevenredig grote aantal joodse wetenschappers in de wereld. Arabische 'produkten'; aardolie(lag daar toevallig), olijfolie, dadels,uh..uh.. uh.....hash(marokko, libanon);sorry, maar objektief gezien is de hele arabische wereld een pre-industriele samenleving, die bijzonder intolerant is voor buitenstaanders, en hun kultuur.Dat is een van de grote oorzaken van een aantal spanningen en konflikten. In Europa lopen miljoenen arabischen( op zoek naar een beter leven) rond, maar het enige volk dat gedeeltelijk naar het "arme"midden-oosten emigreerde is drie keer door de arabische wereld overvallen; Integratie, en akseptatie is een recht, dat vooral door arabieren wordt opgeeist, maar in de arabische wereld zelf niet leeft. I am impressed :D Echt waar. ;) Een van de eerste leugens die de duivel je wijsmaakt, als je op aarde bent geboren, is dat je een Marokkaan bent, of een Nederlander, of een Palestijn, Chinees; verdeel en heers!denkt ie. De tweede leugen is dat je denkt, dat jij het enig ware geloof aanhangt. dan zijn dus alle anderen ongelovig en je vijand; verdeel en heers, denkt Saytan. De grootste fout, is het om aan nationaliteit, ras, en religie een superieur gevoel te ontlenen; hiermee ben je echt in de greep van Saytan. ----- Hier ben ik al een hele lange tijd geleden achter gekomen :D :zwaai:

Kami
20-02-2003, 16:32
je moeder is ondemocratisch gekozen. Jij bent echt een trieste *******AceChilla Q. Als je er een bent wat doe je hier op deze site. Bel de kindertelefoon en zeg dat je problemen met jezelf hebt. En alsof amerika democratisch is en alsof nederland democratisch is. Als je iets over de islam zegt is er nix aan de hand. En als je iets over de *******s zegt dan is het discriminatie. Maar goed jij bent ook zo een hirsi ali. Jij wilt ook maar aandacht. Dus ik zal je het verder niet meer schenken,

grendel
20-02-2003, 17:19
Origineel gepost door pista Legaal en gratis!! Klinkt me zeer goedkoop en niet echt betrouwbaar. Ik denk trouwens dat diegenen die met Linux werken zwaar in de minderheid zijn. Microsoft spreekt de mensen toch meer aan en boezemt ook meer vertrouwen in, al is het dan van Amerikaanse makelij. Ik zal het wel bij die goeie ouwe vertrouwde, Microsoft houden. Hij (Bill) had het ook gratis kunnen verspreiden als Linux. Maar ja dan had ie ook geen villa ter grootte van Luxemburg gehad :D en zijn bedrijf aan een monopoliepositie geholpen. Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat meneer Gates veel geld aan goede doelen schenkt ;) (toch geld zat !) :zwaai:

grendel
20-02-2003, 18:29
Dat kan allemaal wel zo zijn. Maar ik heb toch wel respect voor die Fin achter Linux dat hij het gratis heeft verspreid. Uit idealisme. Is toch mooi :D

antiapartheid
21-02-2003, 17:54
je droomt. met het boycoten van amerikaanse produten pak je ze allemaal en tegelijk want zij bespelen onze(democratien)die ze aan de bedelstaf zullen laten ,althans welleke producten hebben die landen tomaten en manderijnen, die zijn in handen van de fransen en (de oude colonieen) alle arabische staten m.u.v een paar worden bestuurt door zionisten.

Pagina's : [1] 2