Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Live debatten tweede kamer

DhrR
24-03-2005, 13:48

Je kan live debatten volgen van de tweede kamer via internet. Misschien wisten jullie dat al, maar ik zet het maar neer. Ook debatten die niet op tv te zien zijn, en nergens anders, kun je hier zien. http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jsp

Patrick.
24-03-2005, 14:37
Je kan live debatten volgen van de tweede kamer via internet. Misschien wisten jullie dat al, maar ik zet het maar neer. Ook debatten die niet op tv te zien zijn, en nergens anders, kun je hier zien. http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jsp Meestal zijn die debatten een natuurlijk middel om in slaap te komen, maar gisteravond heb ik het debat via internet gevolgd. In tijden niet zo'n interessant debat gezien.

Patrick.
24-03-2005, 14:47
Je kunt hiervoor ook de teksten van ElAlamein lezen Patrick... Vandaag heb ik overigens opgevangen dat het een reële kans is dat het kabinet "uit elkaar valt". Misschien dat ik een kijkje ga nemen als Ayaan H. A. onthoofd wordt; bedankt dhr. R! gEwE Bedankt voor de tip :p . Die kans is zeker aanwezig. Als D66 woord houdt dan stappen ze eruit. Een politieke afgang lijkt me beter, zowel voor de islam als voor Nederland.

Patrick.
24-03-2005, 15:01
Je hebt gelijk voor wat betreft de situatie in Nederland. (Ik had het echter over de (nog) spannende(re) debatten die dan over Ayaan gaan.) Eén van de grootste blunders van D66 vond ik zijn standpunt inzake duurzame energie. De VVD heeft / had Ayaan / Geert; het CDA heeft Jan Peter & het D66 had Thom. gEwE En als het een beetje meezit hadden we een kabinet :D . D66 heeft zich, naar mijn mening, verkocht aan VVD en CDA om die gekozen burgemeester gerealiseerd te krijgen. Milieu inderdaad en ook sociaal economisch hebben ze meegeholpen aan aantoonbare verslechteringen die later weer gerepareerd zullen moeten worden.

Patrick.
24-03-2005, 15:19

En die gasten in Den Haag altijd maar denken dat het de vrouw van zigeuner van der Vaart is wijl het dus het D66 is! De SP heeft nog Lambik. Wel opmerkelijk dat velen nu al bezig zijn met een anti-campagne jegens de PvdA; deze partij zou schuldig zijn aan het falen van D66's kabinetsprostitutie. gEwE Ja, die spreekkoren zouden eigenlijk op de publieke tribune van de 2e kamer geroepen moeten worden. Daar komen ze veel meer tot hun recht. Het komt CDA en VVD gewoon heel goed uit. Zij waren en zijn principieel tegen een gekozen burgemeester. Die gekozen burgemeester was gedwongen wisselgeld voor de kabinetsdeelname van D66. En nu hebben ze geen gekozen burgemeester en ze kunnen de PvdA er de schuld van geven: een zogenaamde win-win situatie. Maar De Graaf heeft net iets meer verteld in zijn ontslagbrief dan beide partijen hadden gewild denk ik. Het blijkt dus gewoon dat ze De Graaf hebben laten vallen.

Patrick.
24-03-2005, 15:32
Inderdaad. Het doek is gevallen voor Thom; D66 was al naakt. Misschien zouden ze hem zijn zin geven als hij had verklaard dat zijn genitaliën verminkt zijn. Nu heeft hij de grenzen van het toelaatbare immers overschreden. gEwE Zelfs dan niet. Toen D66 haar coalitiepartners echt nodig had, hebben ze zich van hun egoistische kant laten zien. Het kiesstelsel komt er gewoon niet, daar is nog veel meer weerstand tegen. Dus als D66 eergevoel heeft, stappen ze eruit. Maar ja, een naakte partij zoekt beschutting. Dat zal waarschijnlijk dan wel weer in dit kabinet zijn.

Patrick.
24-03-2005, 15:47
Dus hij is wél homoseksueel? Degelijk gezegd Patrick; zo leert zelfs iemand als ik wat bij; waarvoor dank. We wachten 't af... gEwE Of iemand homosexueel is, speelt niet een rol bij het al dan niet geven van steun. Het is interessant om te zien dat D66 gewoon gebruikt is en dat CDA en VVD dat indirect toegeven door De Graaf niet te steunen bij het kiesstelsel. Je bijdragen op dit forum zijn vaak genoeg leerzaam voor mij. Ik moet wel zeggen dat we ieder een eigen aanpak hebben om onze standpunten duidelijk te maken. Maar je manier van discussieren leveren wel vaak hele interessante discussies op. Inderdaad, even geduld. Maar er komen zeker weer interessante tijden aan :) .