Bekijk originele versie : Kinderwagen? Babykamer?
MarriedWoman
24-03-2005, 08:52
Hoeveel hebben jullie hieraan uitgegeven? Of hoeveel zijn jullie van plan hieraan uit te geven?
MarriedWoman
24-03-2005, 09:10
Wauw, die kinderkamer vind ik echt super! Vind het allemaal altijd wel erg prijzig hoor, vooral die kinderwagens.
MarriedWoman
24-03-2005, 09:29
Die kinderwagen vind ik :goedzo:, prijzig maar kon effe niets anders vinden - je zal altijd wel goedkopere hebben, alleen bij deze stond de prijs erbij, hetzelfde geld voor de babykamer -
Ik vind die babykamer ook leuk, wanneer het een meisje is roze/rode/paarse accesoires en wanneer het een jongetje is blauwe/groene accesoires.... :hihi: - ik heb nagedacht -
Hé wat toevallig, ik zie net ongeveer dezelfde kinderwagen op marktplaats staan, bij een baby outletstore, ook nieuw en dan voor 398 Euro, misschien wat voor de dames die nog op zoek zijn: http://www.baby-kidsoutlet.nl/kinderwagensqiunny1.html
Zo te zien weet jij al helemaal hoe je het gaat doen, nu is de vraag alleen nog: Wanneer? :hihi:
MarriedWoman
24-03-2005, 10:44
Verder nog iemand? :D
Moslimmaa
24-03-2005, 15:20
Verder nog iemand? :D
Lieve meid, kijk af en toe eens onder de volgende topic : Plaats hier Kinderwagens / babykamers
Daar staan af en toe prijzen bij.
:kus:
MarriedWoman
25-03-2005, 13:13
Thanks dame!
Atlas_Gebergte
25-03-2005, 13:55
Ik zelf weet het nog niet, eerst maar zwanger worden hahahah. Maar ben wel aan het rondkijken en ideeen op te doen. Dus wie weet..........
MarriedWoman
30-03-2005, 12:27
Inderdaad, ik moet ook maar eens eerst zwanger worden :hihi: maar ben er nieuwsgierig naar wat de meeste hieraan kwijt zijn
UndercoverAngel
30-03-2005, 13:36
Inderdaad, ik moet ook maar eens eerst zwanger worden :hihi: maar ben er nieuwsgierig naar wat de meeste hieraan kwijt zijn
Ik denk dat het ervan af hangt of je het nieuw of tweedehands koopt.. Ik zou alles nieuw kopen, het is een eenmalige uitgave en je kan het altijd voor je tweede.. derde etc.. kind gebruiken. :)
l'Ghaire Insha Allah..
.:UcA:.
Profiela
30-03-2005, 13:39
Ik denk dat het ervan af hangt of je het nieuw of tweedehands koopt. Ik zelf zou alles nieuw kopen, het is een enmalige uitgave en je kan het altijd voor je tweede.. derde etc.. kind gebruiken. :)
l'Ghaire Insha Allah..
.:UcA:.
Ja vind ik ook, ik bedoel als je je eerste krijgt dan koop je toch iets nieuws dat is veel leuker (als je het kan veroorloven natuurlijk)...:goedzo:
boyengirl
30-03-2005, 13:48
mijn eerste kindje had ik alles nieuw gekocht en nu kan de 2 er ook gebruik van maaken heb alleen een ander bandje behang in haar kamer gedaan en ander gordijnen is net een nieuwe kamer
en voor mijn zoontje moets ik wel een nieuwe kamer inrichten hij slaapt nu in een groote bed heeft een bob de bouwer kamer
groetjessssssssssssssssssssssss
MarriedWoman
30-03-2005, 14:19
Natuurlijk verschilt het per persoon en of je het nieuw/tweedehands koopt etc., maar ik ben er benieuwd naar wat de dames hieraan uitgegeven hebben of wat ze van plan zijn eraan uit te geven ;)
visagist
30-03-2005, 14:19
Nog niets :melig2:
Maar mocht het zover zijn, bijgaand mijn voorkeuren:
http://www.quinny.nl/images/frc3962246.jpg
Deze is rond de € 500,-
Babykamer:
http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/5/2/529510_ga.jpg
Deze is € 789.-
die bed heeft mijn dochter en die kinderwagen ook :D alleen istie 2 in 1, dus wanneer ze pas geboren is dan heb je zo'n ding boven (soort wiegje).
Zusterke001
30-03-2005, 17:48
Hier in Belgie krijg je zo'n kinderwagen gratis van de Mutualiteit of je kiest iets anders. Is dat in NL ook zo?
visagist
31-03-2005, 09:17
Hier in Belgie krijg je zo'n kinderwagen gratis van de Mutualiteit of je kiest iets anders. Is dat in NL ook zo?
in NL bestaat geen gratis :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.