Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zou je dit oplossen..

camjo
19-02-2003, 21:35

Stel : je krijgt bezoek van 2 zeer goede vrienden van een ver land..je bent in de wolken van hun bezoek, je hebt namelijk al zo lang naar deze dag uitgekeken..en bent zo blij met hun komst.. 3 dagen zullen ze bij jou logeren..dat wist je op voorhand en zij ook..en je hebt ook ruim op voorhand verlof aan je baas gevraagd en gekregen..namelijk 3 dagen..je hebt schitterende dagen samen doorgebracht..lachen, vertellen, uitstapjes, lekker eten, shoppen,... Nu komt het..dag 3 s'avonds..eigenlijk, tijd om afscheid te nemen..je krijgt tranen in je ogen van deze gedachte..iedereen kijkt elkaar in de ogen zonder iets te zeggen.. plotseling..zegt één van je gasten en beste vriend(in.. Ooo, het is werkelijk adembenemend geweest..daarom hebben wij besloten om nog eens 3 dagen hier bij jou te blijven..is dat niet fantastisch.. .................................................. ............ Dit was het verhaal..nu is de vraag..hoe zou jij reageren.. Je weet dat je absoluut geen vrije dagen meer hebt..en je vind persoonlijk dat het wel goed geweest is..en je geen zin hebt om langer met deze mensen te blijven.. Maar, hoe ga je dit oplossen.. Het is aan jou nu..zij kijken allebei naar jou..

SAMMYGIRL
19-02-2003, 21:43
ik denk dat ik zou antwoorden met: ik heb deze 3 dagen veel plezier gehad met jullie en natuurlijk zou ik nog 3 fantastische dagen met jullie door willen brengen maar dit kan echt niet hoe graag ik het zou willen, ik moet namelijk een lange tijd van te voren dit bij mijn baas melden. en omdat ik er alleen op gerekend had dat jullie 3 dagen zouden blijven heb ik ook om drie vrije dagen gevraagd. jullie moeten snappen dat het dus niet mogelijk is nogmaals omdat het gewoon niet kan, ik heb zo mijn verantwoordelijkheden en dit is er een van......sorry :(

Chaimae
19-02-2003, 22:22
Hier is de sleutel van de voordeur. Als ik iets mis dan geef ik jullie aan. :kwaad: Daaaaaaaag nu moet ik naar me werk. :bril:

camjo
19-02-2003, 22:25
Origineel gepost door Chaimae Hier is de sleutel van de voordeur. Als ik iets mis dan geef ik jullie aan. :kwaad: Daaaaaaaag nu moet ik naar me werk. :bril: Ik had eigenlijk meer van jou verwacht..of is dit écht jou reactie..

Chaimae
19-02-2003, 22:28

Origineel gepost door Mohammed Justice Ik had eigenlijk meer van jou verwacht..of is dit écht jou reactie.. Wa?????? :( Ik kan geen vrij nemen maar ik werk toch niet 24 uur. Dus ze kunnen zich best zelf vermaken. En als ik thuis ben dan gaan we weer wat leuks doen. Ik zou ze niet wegsturen, maar zeggen: ik moet werken. Als ze dan willen weggaan is dat ook goed. Het is een kwestie van hun keuzes, ik zou dan geen keuze hebben, ik moet werken en ze wegsturen is onbeschoft. Die tweede zin is maar een geintje. :rolleyes: Ik heb jou ook gemist. :hihi:

Camilla27
19-02-2003, 22:30
nou ik zal gewoon eerlijk tegen hun zeggen dat het niet gaat...en als ze echte vrienden zijn dan zullen ze het wel begrijpen en als ze het niet begrijpen jaah pech voor hun... :zwaai:

JETLI
19-02-2003, 22:40
ik zou blij zijn dat ze nog langer blijven. Alleen de dagen zullen anders worden i.v.m. mijn werk. Maar goede vriendinnen die begrijpen dat wel. Dus we zullen 's avonds meer moeten doen als ik vrij ben. En natuurlijk vertel ik ze dat als ik thuis kom dat ik dan graag gelijk aan tafel wil schuiven en dat mijn keuken gedweild is, de wc's zijn gedaan en de woonkamer enz enz enz

camjo
19-02-2003, 22:43
Origineel gepost door Chaimae Wa?????? :( Ik kan geen vrij nemen maar ik werk toch niet 24 uur. Dus ze kunnen zich best zelf vermaken. En als ik thuis ben dan gaan we weer wat leuks doen. Ik zou ze niet wegsturen, maar zeggen: ik moet werken. Als ze dan willen weggaan is dat ook goed. Het is een kwestie van hun keuzes, ik zou dan geen keuze hebben, ik moet werken en ze wegsturen is onbeschoft. Die tweede zin is maar een geintje. :rolleyes: Ik heb jou ook gemist. :hihi: Dat is Chaimae..eerlijk en helder Thanks..ik jou ook :D Kijk mensen..eigenlijk draait hiet hier om eerlijkheid..eerlijkheid is de beste sleutel tot vriendschap.. Jullie hebben het allemaal knap gedaan :goedzo: en ieder op zijn eigen manier..

Camilla27
19-02-2003, 22:44
Origineel gepost door Mohammed Justice Dat is Chaimae..eerlijk en helder Thanks..ik jou ook :D Kijk mensen..eigenlijk draait hiet hier om eerlijkheid..eerlijkheid is de beste sleutel tot vriendschap.. Jullie hebben het allemaal knap gedaan :goedzo: en ieder op zijn eigen manier.. en wat zou jij doem MJ? :)

Chaimae
19-02-2003, 22:44
Origineel gepost door Mohammed Justice Dat is Chaimae..eerlijk en helder Thanks..ik jou ook :D Kijk mensen..eigenlijk draait hiet hier om eerlijkheid..eerlijkheid is de beste sleutel tot vriendschap.. Jullie hebben het allemaal knap gedaan :goedzo: en ieder op zijn eigen manier.. Daar is mijn Mojo. :hihi: Ik schrok al...................................

the_silver_one
19-02-2003, 22:46
Ik zou zeggen, dit huis is groot genoeg.... Vermaak je, ik ga even onder de douche (en nee ze mogen niet meekijken in de douche) :D Grapje mensen

camjo
19-02-2003, 22:51
Origineel gepost door Camilla27 en wat zou jij doem MJ? :) Ik zou hetzelfde als jullie doen..eerlijk zijn.. Wisten jullie dat dit verhaal..ook als vraagstuk aan de beginnende Psychologie studenten wordt gegeven.. De bedoeling is om te kijken of men zich op dat ogenblik assertief gedraagt.. as·ser·´tief (bn.) 1 in staat om voor zichzelf op te komen => zelfbewust, weerbaar

Camilla27
19-02-2003, 22:58
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik zou hetzelfde als jullie doen..eerlijk zijn.. Wisten jullie dat dit verhaal..ook als vraagstuk aan de beginnende Psychologie studenten wordt gegeven.. De bedoeling is om te kijken of men zich op dat ogenblik assertief gedraagt.. as·ser·´tief (bn.) 1 in staat om voor zichzelf op te komen => zelfbewust, weerbaar helaas zijn er genoeg mensen die geen nee durven te zeggen....en dan gewoon ja zeggen terwijl ze het liever niet hebben....