Bekijk originele versie : Oooh Goddd!!!
pietjepuk83
19-02-2003, 21:22
Sommige mensen openen hier van die domme sukkilige illigale topics, dan denk ik bij mezelf van mijn god he, zoek eens een leven!!!
Denk eerst na voordat je een topic opent.
En sommige topics vind ik juist weer heel leerzaam, en leuk, maar sommige halen echt de bloed onder mijn nagels vandaan!
PerfectTangawia
19-02-2003, 21:23
Origineel gepost door pietjepuk83
Sommige mensen openen hier van die domme sukkilige illigale topics, dan denk ik bij mezelf van mijn god he, zoek eens een leven!!!
En sommige topics vind ik juist weer heel leerzaam, en leuk, maar sommige halen echt de bloed onder mijn nagels vandaan!
ja en.. wat wil je nu duidelijk maken.. dat die mensen geen domme topic's moeten openen..?? dat hebben wel honderd mensen gedaan maar ja ze doen het gewoon.. en het kan wel bij kletshoekje.. is leuk om een keer over niets te discusseren..
tangawia
en sommiGe mensen nemen internet te serieus. :rolleyes:
zeh3ma tien uur nadenken voordat je een topiC Gaat openen.
Kzie aan jou topiC dat je daar niet zo lanG over hebt naGedacht.
pietjepuk83
19-02-2003, 21:25
Origineel gepost door PerfectTangawia
ja en.. wat wil je nu duidelijk maken.. dat die mensen geen domme topic's moeten openen..?? dat hebben wel honderd mensen gedaan maar ja ze doen het gewoon.. en het kan wel bij kletshoekje.. is leuk om een keer over niets te discusseren..
tangawia
Ja maar sommige zijn echt onbenullig!!
Dan openen ze een topic van ik heb haar, of ik ben lelijk, of ik ben geil!!
over zulke topics heb ik het.
Daar valt toch niet over te discusseren.
pietjepuk83
19-02-2003, 21:33
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
en sommiGe mensen nemen internet te serieus. :rolleyes:
zeh3ma tien uur nadenken voordat je een topiC Gaat openen.
Kzie aan jou topiC dat je daar niet zo lang over hebt nagedacht.
Ik wil je niet tegen spreken of zo, maar zo denk ik er over. Sommige mensen denken echt dom!
Ik hoop niet dat je je aangesproken voelt!
minous21
19-02-2003, 21:36
Je doet het zelf nu toch ook, of niet :rolleyes: ?
pietjepuk83
19-02-2003, 21:39
Origineel gepost door minous21
Je doet het zelf nu toch ook, of niet :rolleyes: ?
Ik geef nu alleen maar mijn mening van hoe ik erover denk.
ALs jij dit een domme topic vindt, dan moet je er niet opreageren!
Simpel!
Simpel!
en dat moet je dus ook doen bij de topics die jij levensloos vind..wie is hier nou levensloos iemand die een topic maakt waar hij/zij om iemand ergert of iemand die hier voor de fun zit :jammer:
minous21
19-02-2003, 21:41
Simpel!
Maak je niet druk! en voel je niet zo snel aangevallen! Is slecht voor je hartdruk..........................................
Ik maakte maar een grapje, neem internet niet zo serieus!
pietjepuk83
19-02-2003, 21:47
Maak je niet druk! en voel je niet zo snel aangevallen! Is slecht voor je hartdruk..........................................
Ik maakte maar een grapje, neem internet niet zo serieus!
Ik voel me zeker niet aangevallen, ben blij dat je het als grap bedoelt! :D
minous21
19-02-2003, 21:50
Ik voel me zeker niet aangevallen, ben blij dat je het als grap bedoelt! :D
Goede vrienden??? Ik ben trouwens een beetje "down", wegens omstandigheden zit ik niet echt lekker in mijn vel! :huil:
en dan reageer ik nog weleens vreemd!
Liefs Minousje Thalla
pietjepuk83
19-02-2003, 21:55
Goede vrienden??? Ik ben trouwens een beetje "down", wegens omstandigheden zit ik niet echt lekker in mijn vel! :huil:
en dan reageer ik nog weleens vreemd!
Liefs Minousje Thalla
Peace!!
Hey lieverd, vind ik niet erg het kan iedereen wel eens gebeuren. IK wens je heel veel sterkte met je vriend die je veloren hebt!!
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui
En sommige mensen vind ik levenloos :rolleyes:
:D
minous21
19-02-2003, 21:58
Peace!!
Hey lieverd, vind ik niet erg het kan iedereen wel eens gebeuren. IK wens je heel veel sterkte met je vriend die je veloren hebt!!
Dankje wel Schatje! :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.