Bekijk originele versie : Wie heeft er slechte ervaringen m.b.t. huwelijksfeesten!!!HELP!!
Youssef1980
23-03-2005, 17:26
Salaam,
Ik wil voor eens en altijd eens naar boven hebben, wie de boel nou echt opgelicht en wie er echt goed zijn:
En dan heb ik het over: zalen, cateraars, camera mensen, ziana's en bands.
Laten we voor iedereen die nog gaat trouwen, goede tips en adviezen geven, zodat er steeds meer mooie huwelijken plaatsvinden!!!!
HELP A.U.B................................ :goedzo: :goedzo:
Maritiem
23-03-2005, 17:29
:haha:
Weet je hoeveel adviserende topics hier zijn? Waarom denk je anders dat deze rubriek hier is?
Ik ga stuk hier.
Youssef1980
23-03-2005, 17:33
Bedankt Maritiem, aan jou heb ik echt iets!!
Ben benieuwd naar jou fantastische onderwerpen, want als je het allemaal zo goed weet verwacht ik wel echt een heel goed topic van jou!!
Want mensen afvallen is ongeveer wel het makkelijkste wat je kunt doen!!
Ben benieuwd wijsneus
Maritiem
23-03-2005, 17:40
Bedankt Maritiem, aan jou heb ik echt iets!!
Ben benieuwd naar jou fantastische onderwerpen, want als je het allemaal zo goed weet verwacht ik wel echt een heel goed topic van jou!!
Want mensen afvallen is ongeveer wel het makkelijkste wat je kunt doen!!
Ben benieuwd wijsneus
Mijn oprechte excuses. Het was echt niet mijn bedoeling.
Maar je topic is gewoon schattig. (voor een jongen dan he)
Ik heb niet gezegd dat ik het allemaal beter weet. Wat ik bedoel te zeggen is dat de adviezen die jij nodig hebt echt heel makkelijk te vinden zijn in deze rubriek en het openen van een topic vrijwel onnodig is.
Aan de andere kant mensen zullen toch nooit op 1 lijn zitten. De 1 vindt de ene band geweldig, de ander niet. De 1 vindt neggafa Chaima geweldig en de ander vindt haar een oplichter....Beet je moeilijk.
Maar goed ik ben de slechtste niet, dus ik bied mijn hulp aan bij deze zoektocht.
Youssef1980
23-03-2005, 18:30
He dank je wel. ik had eerder een heftige reactie verwacht!! Waar ik van baal is dat in het wereldje van de huidige huwelijksfeesten veel mensen wat centen proberen mee te pakken. Waardoor er gewoon heel veel feesten een slechte afloop hebben en dat is verschrikkelijk, vooral omdat sommige van ons heel veel geld hebben gespaard en uitgegeven.
Ik ben nog niet zo heel lang actief vandaar dat ik niet wist dat er al veel van deze topics zijn geopend.
Het lijkt mij mooi dat je een topic hebt waarbij je gewoon weet dat je sommige van bovenstaande items van een huwelijksfeest absoluut niet moet inhuren omdat ze gewoon geen waar geven voor je geld!!
Maritiem: sorry dat ik zo reageerde, ik vind je reactie heel lief, dus volgens mij ben je ook heel lief!!!
Ach we zien wel, waarschijnlijk reageerd er toch niemand meer op!
Maritiem
23-03-2005, 19:39
Soms moet je niet al teveel verwachten ;)
Zoals mijn moeder zegt iedereen die een make-up koffer heeft of een stapel cd's denkt meteen negaffa of dj te zijn. Daarom moet je altijd vergelijken. Wat kan de 1 je bieden die een ander je niet kan bieden.
Oplichterij is bij Marokkanen erg in trek omdat er gewoon geen afspraken gemaakt worden. Vraag dus bij alles een offerte aan en maak duidelijke afspraken desnoods stel je een contract op. Bij een band bijv. of dj is het makkelijk een contract op te stellen.
En laat dingen niet door anderen regelen. Doe het altijd samen.
En maak je niet druk om je reactie. Het is al goed. Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn. En dat de rest niet reageert is waarschijnlijk omdat ze in de zevende hemel zitten denk ik :D
Youssef1980
23-03-2005, 20:24
Ik ben blij dat ik toch nog een goed gesprek met jou kan voeren, je hebt wel helemaal gelijk hoor!!! En toch trappen veel mensen er weer in he!!!
supersoesje
23-03-2005, 20:51
salaaam Youssef,
Zal ik je eens wat vertellen:hihi: doe geen zaken met Mocro's zonder iets op papier té hebben gezet...
Ik adviseer jou om contracten op te stellen voor alle diensten die je inschakelt op jou huwelijksfeest..Dus negaffa, band, catering, fotograaf en de zaal en trouwauto?
Daarnaast moet je samen met je vrouwtje langs de negaffa, band en ga zo door....
om het overeens té zijn! :D
Dat is het belangrijkste van alles... het boeit tegenwoordig niet of een negaffa oplicht of niet. Zonder contract komt er voor haar nog eens een 1000-tje bovenop!:moe:
(maw: zonder contract rekent ze nog zehma xtra kosten aan)
En wat zaal betreft en catering; zorg dat je altijd 10 personen xtra rekent... Want erneemt altijd wel een debiel haar vriendin mee:kwaad:...
:D als je nog wat tips wil, mag je gerust vragen a goja:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.