Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdriet, Ik zal je missen

Pagina's : [1] 2

minous21
19-02-2003, 20:01

Voor Mustpha, een goede vriend, die net is overleden! Veels te jong....moge Allah je vrouw en dochtertje steunen.... Waarom al dat vechten waarom al die pijn Je wilde hier niet weg je wilde bij ons zijn De strijd was oneerlijk en geheel niet terecht Je wilde nog graag verder maar verloor dit gevecht ------------------------------------------- Ga nooit weg zonder te groeten Ga nooit heen zonder een zoen Als je het noodlot zult ontmoeten Kun je het nooit meer doen Ga nooit weg zonder te praten Dat doet soms een hart zo'n pijn Wat je 's morgens hebt verlaten Kan er 's avonds niet meer zijn Liefs Minousje

Asri
19-02-2003, 20:07
Inna lilahie wa ilaihie radji3oen Veel Sbar aan zn vrouw en dochter toegwenst :( -Y-

minous21
19-02-2003, 20:08
Origineel gepost door Asri Inna lilahie wa ilaihie radji3oen Veel Sbar aan zn vrouw en dochter toegwenst :( -Y- Dankje wel!! Soekran! Liefs Minousje

BentShawiya
19-02-2003, 20:13
Inna lilahie wa ilahie raji3oen allah ie rahmoe ik wens zijn vrouw, familie en dochtertje veel sbar!!!! Minous21 wallah mooi gedicht die je hebt geschreven tbarkellah 3leek :goedzo:

minous21
19-02-2003, 20:16

Origineel gepost door BentShawiya Inna lilahie wa ilahie raji3oen allah ie rahmoe ik wens zijn vrouw, familie en dochtertje veel sbar!!!! Minous21 wallah mooi gedicht die je hebt geschreven tbarkellah 3leek :goedzo: dankje wel! Verdriet doet wonderen, soms! Maar soekran..... Liefs Minousje

maghrabia82
19-02-2003, 20:20
allah ie rahmou ......wens zijn vrouw ,kind en familie veel sterkte met het verlies......

minous21
19-02-2003, 20:26
Origineel gepost door maghrabia82 allah ie rahmou ......wens zijn vrouw ,kind en familie veel sterkte met het verlies...... Ik zal het zeker doen! Bedankt voor je steun die hebben zij en ik ook zeker nodig! Liefs Minousje

Hindaatje
19-02-2003, 20:27
Lah ye rahmoe......en veel sterkte!

mimi3000
19-02-2003, 20:34
Origineel gepost door minous21 Voor Mustpha, een goede vriend, die net is overleden! Veels te jong....moge Allah je vrouw en dochtertje steunen.... Waarom al dat vechten waarom al die pijn Je wilde hier niet weg je wilde bij ons zijn De strijd was oneerlijk en geheel niet terecht Je wilde nog graag verder maar verloor dit gevecht ------------------------------------------- Ga nooit weg zonder te groeten Ga nooit heen zonder een zoen Als je het noodlot zult ontmoeten Kun je het nooit meer doen Ga nooit weg zonder te praten Dat doet soms een hart zo'n pijn Wat je 's morgens hebt verlaten Kan er 's avonds niet meer zijn Liefs Minousje jeetje lai ra7moe meskien....:( :( :( Veel sterkte meid

minous21
19-02-2003, 20:37
Origineel gepost door mimi3000 jeetje lai ra7moe meskien....:( :( :( Veel sterkte meid Soekran! I Need "sterkte"................... Liefs Minousje

Chaimaa
19-02-2003, 20:47
echt een prachtig gedicht schatje echt mooi met gevoel geschreven.....t is een zwaar verlies ik weet het..be strong.... hij is in goede handen inchaillah..moge allah jullie leiden door deze sombere dagen..amien..veel sterkte en mocht je er een keer over willen praten..ik ben er altijd voor je..dat weet je

Missy20
19-02-2003, 20:54
Jeetje Minousje, ik lees dit net pas...Sterkte meid!! en als je er over wilt praten.. weet je me wel te vinden...:blauwkus:

minous21
19-02-2003, 21:32
Origineel gepost door Chaimaa echt een prachtig gedicht schatje echt mooi met gevoel geschreven.....t is een zwaar verlies ik weet het..be strong.... hij is in goede handen inchaillah..moge allah jullie leiden door deze sombere dagen..amien..veel sterkte en mocht je er een keer over willen praten..ik ben er altijd voor je..dat weet je Soekran! Bedankt schatje, ik weet dat je ervoor me bent! :blauwkus: Liefs Minousje

minous21
19-02-2003, 21:34
Origineel gepost door Missy20 Jeetje Minousje, ik lees dit net pas...Sterkte meid!! en als je er over wilt praten.. weet je me wel te vinden...:blauwkus: Jou weet ik zeker te vinden, :blauwkus: Minousje

pietjepuk83
19-02-2003, 21:43

Dag Minous21 Gecondoleerd, het is Gods wil, en daar moeten we vrede mee hebben! We gaan allemaal van aarde, de een eerder dan de ander, maar het blijft toch pijn doen, als je een dierbaar kwijtraakt! Blijf sterk meid, en inschaalah komen jullie er wel over heen. Inna lilahie wa ilaihie radji3oen .

Pagina's : [1] 2