Bekijk originele versie : Mijn modebewuste mama!!!
Mijn moeder is een "hadja" van 52 jaar, maar heeft zeker een feilloos gevoel voor de laaste mode, mijn zusje en ik hebben dat vast van haar geërfd. :D
Ze draagt namelijk soms een van onze oililysjaals, als ze met deze kou naar buiten gaat, om haar nek gewikkeld terwijl ze al twee hoofddoeken draagt, daarnaast heeft ze precies dezelfde maat schoenen, dus heeft ze zo nu en dan mijn Tods aan...Ook krijgt ze van ons vaak een heerlijk geurtje, omdat ze zoveel goeds voor ons heeft gedaan en nog steeds doet trouwens en omdat we erg van onze mama houden :Iluvu: .....Haar geurtjes die ze weleens draagt, variëren van Chanel, Dior tot Armani. Daarnaast hebben we een tassentik, dus kiest ze weleens een tas uit van het merk DKNY, of Mexx, Esprit, Ralp Lauren, Tommy Hilfiger.....om mee te nemen als ze ergens op visite gaat...Naast haar traditionele Marrokkaanse kleding kleedt ze zich dus heel modern en vlot ....op haar eigen manier...Ze heeft zelfs een handdoek van Ralph Lauren!!....
Mijn lieve mama is een schat....en gaat heel goed met de tijd mee...ook al is al 52 en een hadja!!
SweetRose
19-02-2003, 19:44
hehe das origineel :maf2:
minous21
19-02-2003, 19:45
Origineel gepost door Missy20
Mijn moeder is een "hadja" van 52 jaar, maar heeft zeker een feilloos gevoel voor de laaste mode, mijn zusje en ik hebben dat vast van haar geërfd. :D
Ze draagt namelijk soms een van onze oililysjaals, als ze met deze kou naar buiten gaat, om haar nek gewikkeld terwijl ze al twee hoofddoeken draagt, daarnaast heeft ze precies dezelfde maat schoenen, dus heeft ze zo nu en dan mijn Tods aan...Ook krijgt ze van ons vaak een heerlijk geurtje, omdat ze zoveel goeds voor ons heeft gedaan en nog steeds doet trouwens en omdat we erg van onze mama houden :Iluvu: .....Haar geurtjes die ze weleens draagt, variëren van Chanel, Dior tot Armani. Daarnaast hebben we een tassentik, dus kiest ze weleens een tas uit van het merk DKNY, of Mexx, Esprit, Ralp Lauren, Tommy Hilfiger.....om mee te nemen als ze ergens op visite gaat...Naast haar traditionele Marrokkaanse kleding kleedt ze zich dus heel modern en vlot ....op haar eigen manier...Ze heeft zelfs een handdoek van Ralph Lauren!!....
Mijn lieve mama is een schat....en gaat heel goed met de tijd mee...ook al is al 52 en een hadja!!
Zo moeder zo dochter ;) !
Je komt uit een goed Nest!
Alles goed met je meissie??
Liefs Minousje
dus daar heb ik mn steelo vandaan... :cool: :D
samiratjee
19-02-2003, 19:50
:hihi: leuke mammie
Origineel gepost door minous21
Zo moeder zo dochter ;) !
Je komt uit een goed Nest!
Alles goed met je meissie??
Liefs Minousje
Dag liefie!! tja, ik ben ook één van de 3 B's hé net zoals jij!!
Dus tja...wat wil je....wij hebben het gewoon :D
Kus voor Minous!!!
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
dus daar heb ik mn steelo vandaan... :cool: :D
Geloof het of niet...maar mn ma weet zelfs wat een Evisu broek is...riep ze pas..Ik doe je Evisu-broek in de was hoor..mag dat??
Dat jij stijl hebt, heb ik je al meerdere malen gezegd!
minous21
19-02-2003, 20:23
Dag liefie!! tja, ik ben ook één van de 3 B's hé net zoals jij!!
Dus tja...wat wil je....wij hebben het gewoon :D
Kus voor Minous!!!
Wij hebben het zeker :ego:
:blauwkus: :kusgrijs: :blauwkus: voor Missy
Origineel gepost door samiratjee
:hihi: leuke mammie
dat is één ding wat zeker is..en je kan erg lachen met haar!!
Kom een keer langs kan je het zelf ervaren Samiratje.... :)
mimi3000
19-02-2003, 20:35
oilily is een kindermerk :rolleyes: :rolleyes:
Origineel gepost door mimi3000
Dat meen je niet??
Ik ben zelf ook nog een kind, dus dat geeft niet......Ik val nog in de doelgroep.
Hindaatje
19-02-2003, 20:48
onder andere een kindermerk jah..maar er zijn ook gewoon voor volwassenen hoor :rolleyes:
mimi3000
19-02-2003, 20:49
Dat meen je niet??
Ik ben zelf ook nog een kind, dus dat geeft niet......Ik val nog in de doelgroep.
het is echt een kindermerk...en sorry evisu broeken zijn echt lelijk....ennuh Tommy hilfiger....IS OUT!!!!! Maar goed.....:zwaai:
Hindaatje
19-02-2003, 20:51
het is echt een kindermerk...en sorry evisu broeken zijn echt lelijk....ennuh Tommy hilfiger....IS OUT!!!!! Maar goed.....:zwaai:
Ik meen het meid....ik weet het zeker het is niet ALLEEN een kindermerk..ze verkopen ook kleding voor volwassenen het is wel lelijk moet ik zeggen..meer voor 'de kakkers' :D
Mimi3000, ik waardeer je mening uiteraard, zoals die van ieder ander, maar geloof me, jij hoeft mij echt niet te gaan vertellen wat volgens jou een "kindermerk" is of wat "uit" is. Dat je iets lelijk vindt geen probleem.....ieder zo zijn eigen smaak toch? Maar mij vertellen wat de laatste mode is???...Ik kom niet meer bij van het lachen
tja...je kunt het immers proberen hé .....en dat heb je bij deze ook gedaan.......Bedankt voor je mening/reactie!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.