Bekijk originele versie : Moooooie schoenen om gek van te worden!!
Ik ben laatst naar de stad geweest en ik zoek nu al voor zomer/lenteschoenen.
En nu heb ik zulke mooie schoenen gezien :love: , ze zijn zooooooooooooo ongelovelijk mooi. :wow:
Maar het probleem is dat ze best duur zijn. Ze zijn €360,-. :eek: :(
Ze zijn te koop bij Shoebaloo in Rotterdam, en nog een schoenenwinkel in Den Haag. Van het merk Dior(Christian Dior). Het zijn soort van pumps, ze zijn zwart, een kleine hakje( ongeveer 4cm) en ze zijn puntig.
Ongeloofelijk mooi. Maar nu wil ik vragen of iemand ze goedkoper heeft gezien ergens anders en dat graag wil melden. Ik ga zelfs naar Antwerpen als ze daar ook zijn..
En nu heb ik zulke mooie schoenen gezien :love: , ze zijn zooooooooooooo ongelovelijk mooi. :wow:
Ze zijn te koop bij Shoebaloo in Rotterdam, en nog een schoenenwinkel in Den Haag. Van het merk Dior(Christian Dior). Het zijn soort van pumps, ze zijn zwart, een kleine hakje( ongeveer 4cm) en ze zijn puntig.
Ongeloofelijk mooi. Maar nu wil ik vragen of iemand ze goedkoper heeft gezien ergens anders en dat graag wil melden. Ik ga zelfs naar Antwerpen als ze daar ook zijn.
Zulke dure schoenen, ik wil wel zien hoe geweldig ze zijn
Heb je foto?
jah ik ben ook benieuwd. Trouwens misschien kun je naar soortgelijke schoenen op zoek gaan van geen merk of wil je perse het merk.
Wa alaikoem asalaam.
360 euro, wajaaa, jij bent echt raar, geld te veel of wat??? 360 voor schoenen, jij gik in hoft
Nee, sorry!
Wa aikoem asalaam.
tangerxena21
02-04-2005, 18:56
nou meid als je ze mooi vindt dan moet je ze gewoon kopen.
ik heb vorig jaar ook zulke mooie gucci muiltjes met een hakje van ongeveer 5 cm gekocht maar het
was een dure grap 475 euro maar ja ze zijn het dubbel en dwars waard.
het zijn schoentjes die altijd inblijven en doordat ik ze niet echt vaak aantrek zie ze er nog
zo goed als nieuw uit.
LieVe_NijNTje
02-04-2005, 20:33
Als jij het geld er voor hebt, het makkelijk kwijt kunt, waarom niet.. :)
Maar als je die schoenen net kunt kopen en daarna geen rooie cent meer op zak hebt, moet je ze zeker niet gaan kopen.. Kijk goed rond meid, zat leuke schoentjes die je voor een redelijke prijs kunt halen.. Maar goed, veel koop plezier en hopelijk koop je de juiste schoenen die bij je passen.. ;)
Adios! Liefs, Lieve Nijntje. :nijn:
Gatar_fel_matar
03-04-2005, 18:40
Bedoel je deze?
http://img149.exs.cx/img149/1794/dior7fl.png
chicca_4life
03-04-2005, 19:29
Ongeloofelijk mooi. Maar nu wil ik vragen of iemand ze goedkoper heeft gezien ergens anders en dat graag wil melden. Ik ga zelfs naar Antwerpen als ze daar ook zijn.
IK HEB ZE OOK HEIR IN AMSTERDAM GEZIEN ZE ZIJN ECHT MOOI MAAR ALS IK HET GOED HEB GEZIEN WAREN ZE 260
Questions
03-04-2005, 21:48
Vele Guess modellen lijken er op, maar de prijs is prettiger dan die van Dior ;)
lailaelmou
04-04-2005, 08:59
Bedoel je deze?
http://img149.exs.cx/img149/1794/dior7fl.png
Waar kan je deze kopen of iets wat erop lijkt....
lailaelmou
04-04-2005, 10:45
Waar kan je deze kopen of iets wat erop lijkt....
Niemand :confused:
asmae_tetouani
06-04-2005, 17:47
die witte van net waren een maandje geleden in almere(pasquino) voor maar 100 euro ze hadden alles 80 % korting , maar nu is alles al weg ..
ik heb genoeg mooie schoenen gezien voor een normale prijs, tegewoordig zijn er zoveel leuke tussen en allemaal heel betaalbaar, ik ga echt niet superdure schoenen kopen omdat er toevallig een D op staat van dior bye the way er is geen kat die dat ziet! en dan heb je nogeens bij witte schoentjes dat ze snel vuil worden en die punt iedere keer als je ergens aanloopt wordt direkt kapot. als je perse schoenen moet van een merk dan moet je er nog eens merkkledij op dragen anders past het gewoon niet pff... als je geld teveel hebt mij goed maar ik koop voor die prijs toch liever iets dat blijft. tjah als ik geld teveel heb dan zou ik mij zeker ook duur kleden maar tegewoordig kan je je ook mooi kleden en het hoeft zeker niet altijd duur te zijn
Dat is jou mening, maar ik denk er anders over.
Maar het zijn niet die witte schoenen die je hier boven ziet. Lees mijn eerste stukje maar eens beter dan weet je dat ze zwart zijn.
ik had het niet over jouw of over jouw zwarte schoenen, gaf gewoon puur mijn mening over die witte schoentjes dus je moet je niet aangesproken voelen ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.