Bekijk originele versie : wie kan me aan een goede negaffa helpen in maroc
zina_hbiba
23-03-2005, 09:41
salam
ik heb echt raad nodig...
ik ga insh in de zomer trouwen maar wel in marokko
in casa om precies te zijn. ik ken een paar neggafa maar die zijn
niet zo goed vergeleken met die ik hier heb gezien in nl.
de smaak beviel me niet. maar wie kan me helpen aan een goede neggafa.
maakt niet uit waar in casa als ik er maar een heb met mijn smaak
ok
yala shokrannnn alvast[[B]
zina_hbiba
23-03-2005, 10:45
niemand!!!!!! :(
Nou schat ik ken er wel 1 heb alleen geen gegevens van haar.het zijn twee vrouwen onder de naam Rbatia.maar ze zijn wel vanaf €3000. ze zeggen dat zij de beste is in maroc alleen jah 3000 is pittig voor alleen een neggafa.weetje je moet naar negaffat uit fes zoeken ik heb ghoord dat die heel goed zijn. Ga je aankomende zomer trouwen?ik ga aankomende zomer pas alles voorbereiden.heb je al je band, zaal etc geregeld?zo ja laat me ff weten hoe en wat ben beniewd!
zina_hbiba
23-03-2005, 12:07
bedankt toeti
nou zoals je zelf hebt gezegd is 3000 wel heel erg veel en nog niet eens alles!!
heb nagevraagd na een zaal kaht elahrah, ik weet niet of jij ook uit casa komt.
en een band hebben we kunnen regelen uit nl die in de zomer in marocco is. hele goeie band voor een bruiloft. hou jij je bruiloft na de zomer of in de zomer
ik hou me bruiloft niet aankomende zomer maar die daarop. en ik kom uit ain sbaa. maar over welke kaha heb jij het?ik wil die van mij misschien in hyatt regency doen, weet jij toevallig de prijs hiervan?
tip: neem een neggafa uit Nederland die van de zomer naar Marokko gaat, daar kun je tenminste goed mee communiceren en ze maken je niet als een pop op wit met oranje lippenstift typisch marokkaanse neggafa uit marokko
bedankt toeti
nou zoals je zelf hebt gezegd is 3000 wel heel erg veel en nog niet eens alles!!
heb nagevraagd na een zaal kaht elahrah, ik weet niet of jij ook uit casa komt.
en een band hebben we kunnen regelen uit nl die in de zomer in marocco is. hele goeie band voor een bruiloft. hou jij je bruiloft na de zomer of in de zomer
welke band is dat als ik vragen mag, ken ook iemand die trouwt daar dit jaar.
zina_hbiba
23-03-2005, 15:45
die zaal heet kaht el afrah is in ain sbah is 'n bekende. zeker als je daar vandaan komt. en over die band die zanger heet miloudi hij woont in de buurt waar ik vandaan kom uit bernoussie is ook dicht bij ain sbah. dus dat komt voor mij goed uit. hij is echt een schat van een jongen ik heb een cd van hem voordat ik heb voor het eerst gezien heb. hij was heel vaakt te vinden in nijmegen. en over wat abida zei je hebt gelijk mijn zus is vorig jaar getrouwd in marokko en je wil niet weten wat de neggafa op haar gezicht smeerde, echt alle kleure later heeft mijn zus zelf haar eigen op gemaakt
je moet het niet daar de negaffa laten doen zoek een visagiste op in mdina of maarif en dan komt het goed
zina_hbiba
23-03-2005, 16:03
ik hoop het maar
miriam_tanger
23-03-2005, 16:07
ik raad je aan om dan een bezoekje te brengen bij negafa chaema uit zeist hier heb je haar telefoonnummer: 0645270522 en hier haar huisnummer: 030 6951334 ze werkt ook in marokko. ze is een hele goeie ziana in marokko heeft ze nog heel veel andere dingen.
zina_hbiba
23-03-2005, 16:13
bedankt nog meriam ik had haar een hele tijd in gedachte, ik vind haar namelijk ook heel erg goed.
ben bij nog thuis op bezoek geweest mijn vriendin die ging trouwen dus heeft ze ons al haar spullen laten zien.maar ik was vergeten om haar te vragen of ze ook in marokko doet.
ze echt heel lief en heeft geduld met je en ook nog prachtige jurken.
ik had een kaartje van haar gekregen en ik ga haar zeker op bellen om het te vragen. waar komt ze eigenlijk uit marokko?? ook uit casa ofzo
he zina hbiba laat het mij dan ook weten als ze het doet dan neem ik haar misschien voor het jaar daarop?
Samira_C
23-03-2005, 18:09
tip: neem een neggafa uit Nederland die van de zomer naar Marokko gaat, daar kun je tenminste goed mee communiceren en ze maken je niet als een pop op wit met oranje lippenstift typisch marokkaanse neggafa uit marokko
Dat is niet waar wat je nu zegt. Niet alle neggafa zijn zo. Ik heb zelf vorige jaar een hele goeie neggafa genomen uit Nador. Zij heeft met zoals je zegt niet met oranje lippenstift gesmeerd. Ze heeft het heel netjes gedaan....kwa alles..... :ego:
minous21
23-03-2005, 18:44
Wist je dat het vak neggafa uit Marokko komt ;)
De neggafa´s in Rabat, Meknes, Taza en Fes zijn toppie (die ik heb meegemaakt)....super mooi! Toen mijn moeder in 1979 trouwde zag ze er prachtig uit, mede dankzij een Neggafa (in Marokko).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.