Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Go Go Mocro.....

Vin
19-02-2003, 17:56

Go Go MocroRanger:D:D ik keek het heel vaak vroeger :D

Vin
19-02-2003, 18:01
ACHMED JODOCUS KWAK :D:D:D HAHAHAHAHAHAHAHHA:lol:

Wal
19-02-2003, 18:03
hahahahahaha :D:D:lol:lol:

Marocca
19-02-2003, 18:06
Origineel gepost door Vin ACHMED JODOCUS KWAK :D:D:D HAHAHAHAHAHAHAHHA:lol: hahahahahahah...That's a good one!!!!:hihi: Ik keek vroeger altijd naar The MocroTurtles met Achmed,Hassan en Abdel in de hoodrol...In plaats van bandjes hadden ze snorren :rolleyes: Eigenlijk vond ik de afleveringen waarin ze Fatima redden het leukst!:goedzo: De goeie ouwe tijd..:jammer:

Vin
19-02-2003, 18:11

Origineel gepost door Marocca hahahahahahah...That's a good one!!!!:hihi: Ik keek vroeger altijd naar The MocroTurtles met Achmed,Hassan en Abdel in de hoodrol...In plaats van bandjes hadden ze snorren :rolleyes: Eigenlijk vond ik de afleveringen waarin ze Fatima redden het leukst!:goedzo: De goeie ouwe tijd..:jammer: hahahahahaja met die rat :D hahahaha Hadj splinter ofzo :D:D hahahahahaa

Marocca
19-02-2003, 18:14
Origineel gepost door Vin hahahahahaja met die rat :D hahahaha Hadj splinter ofzo :D:D hahahahahaa wahahahahaha..ja zeker!!!!!Ik heb een foto: http://www.ninjaturtles.com/profiles/prorat.gif

Vin
19-02-2003, 18:20
Origineel gepost door Marocca wahahahahaha..ja zeker!!!!!Ik heb een foto: http://www.ninjaturtles.com/profiles/prorat.gif hahahahahahahhaahahahahahahahahahahahaha hahahahahaha hahahahahahahahahahahahhaha haahahahhahahahah hadj splinter:D hij is terug gekomen uit mekka he vannacht geland heb ik gehoord Mohamed angelo is hem gaan ophalen:D:D

Marocca
19-02-2003, 18:23
Origineel gepost door Vin hahahahahahahhaahahahahahahahahahahahaha hahahahahaha hahahahahahahahahahahahhaha haahahahhahahahah hadj splinter:D hij is terug gekomen uit mekka he vannacht geland heb ik gehoord Mohamed angelo is hem gaan ophalen:D:D :hihi: Eigenlijk mogen we hier niet mee lachen...wiejaw hshoema :rolleyes: Maar toch...The MocroTurtles are still :goedzo:

Vin
19-02-2003, 18:25
Origineel gepost door Marocca :hihi: Eigenlijk mogen we hier niet mee lachen...wiejaw hshoema :rolleyes: Maar toch...The MocroTurtles are still :goedzo: 7shouma??? waarom :confused: is toch leuk :D:D

Marocca
19-02-2003, 18:26
Origineel gepost door Vin 7shouma??? waarom :confused: is toch leuk :D:D Ik heb jou gewaarschuwd... :D

kickboxgirl
19-02-2003, 18:28
wuahahhahhahhahhahha die is leukkkkkkk turtleeeee

Marocca
19-02-2003, 18:32
Origineel gepost door kickboxgirl wuahahhahhahhahhahha die is leukkkkkkk turtleeeee I know.....:bril: :D Mijn favo-serie uit mijn kinderjaren :rolleyes:

kickboxgirl
19-02-2003, 18:52
ja die van mij ook love them keek het altijd in algerie was erg grappig