Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe schoenen uitzetten????

Infinity
22-03-2005, 19:13

Hallo damezzzzzz Hebben jullie dat ook??? Koop je de mooiste paar schoenen, maar voordat je ze went heb je dagenlang met zere voeten en niet te vergeten lelijk littekens.... :o Nou heb ik oooooooit gehoord dat je natte krant in je schoen moet zetten waardoor ze uitzetten waardoor je minder last hebt van zere voeten.....Heeft iemand dat wel eens geprobeerd??? Zo ja, werkt het???? Heeft iemand anders misschien andere tips waardoor schoenen minder pijn doen?? :confused: Kom op met de tips damesssss :hadj:

mariama-tje
22-03-2005, 19:16
Hallo damezzzzzz Hebben jullie dat ook??? Koop je de mooiste paar schoenen, maar voordat je ze went heb je dagenlang met zere voeten en niet te vergeten lelijk littekens.... :o Nou heb ik oooooooit gehoord dat je natte krant in je schoen moet zetten waardoor ze uitzetten waardoor je minder last hebt van zere voeten.....Heeft iemand dat wel eens geprobeerd??? Zo ja, werkt het???? Heeft iemand anders misschien andere tips waardoor schoenen minder pijn doen?? :confused: Kom op met de tips damesssss :hadj: een natte krant zou inderdaad helpen heb ik gehoord....maar ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd.

ellouisa
22-03-2005, 20:05
Ja ik zou ook wel tips willen, mijn voetjes zijn bijna uitgestorven met al die puntschoentjes enso :maf:

Infinity
22-03-2005, 20:10
Precieeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!

haanan
22-03-2005, 20:14

Ik heb geen idee of dat zou werken Maar ik heb een goede tip..... Leen je nieuwe schoenen uit aan iemand een vriendin die je niet mag ofzo dan kan zij ze voor je inlopen hihihihihihih....... Betere tip zou ik niet kunnen bedenken!

ellouisa
22-03-2005, 20:42
Ik heb geen idee of dat zou werken Maar ik heb een goede tip..... Leen je nieuwe schoenen uit aan iemand een vriendin die je niet mag ofzo dan kan zij ze voor je inlopen hihihihihihih....... Betere tip zou ik niet kunnen bedenken! hahahahha

Esma_1
23-03-2005, 11:39
Je krijgt blaren als je die schoenen te lang aanhebt. Ik doe altijd dikke sportsokken aan in schoenen waar alleen een panty voor geschikt is en dubbele paar sokken aan in laarzen. En dan doe ik ze thuis elke dag een uurtje aan. Na een week zijn ze uitgelopen en heb ik nauwelijks last van mijn voeten. Goede tip! Mijn moeder zegt dat ook altijd, trek gewoon dikke sokken aan, maar zelf nog nooit geprobeerd. :D Wa alaikoem asalaam.

Infinity
24-03-2005, 19:25
Nou dames... Ik kon wel janken vandaag :huil: :huil: Ik heb de schoenen naar school aangedaan.....PIJN!!!! PIJN!!! Wollah, ik wou ze uitdoen en op blote voeten naar huis toe gaan... Ik had nog pleisters meegenomen, mochten ze pijn gaan doen..Maar niets hielp :( Tfoeeeeeee, ik trek ze NOOIT meer aan, krijg alleen maar lelijke vlekken op mijn voetjes :ego: