Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraagje aan de jongens en meiden

Pagina's : [1] 2

LZN
22-03-2005, 18:46

jongens: wat vinden jullie van meiden die een beugel hebben? meiden: wat vinden jullie van jongens die een beugel hebben? is het een afknapper of maakt het niet uit als iemand dat heeft terwijl die gene knap is ik w8 op julie reactie en vertel wat jullie er van vinden :D.

rose4you
22-03-2005, 18:57
Een beugel vind ik (juist) leuk staan bij sommige jongens :o

Sheromani
22-03-2005, 19:17
Het is toch maar tijdelijk

SAMIREETJE
22-03-2005, 19:28
het is toch maar tijdelijk..ik vind t geen afknapper nee:)

stilleverlangen
22-03-2005, 22:05

jongens: wat vinden jullie van meiden die een beugel hebben? meiden: wat vinden jullie van jongens die een beugel hebben? is het een afknapper of maakt het niet uit als iemand dat heeft terwijl die gene knap is ik w8 op julie reactie en vertel wat jullie er van vinden :D Mensen kunnen wel van alles vinden, maar WIE HET LAATST LACHT, LACHT HET BEST :D Letterlijk! Trouwens het heeft wel wat schattigs, zo een beugel. :kus:

oemabderrahmane
23-03-2005, 21:19
zoals iedereen al zei het is tijdelijk en je krijgt er toch iets moois van terug,rechte en witte tanden en ik kan het weten :o maar het staat iedereen wel leuk alleen je moet wel wennen in het begin :D

OmniaCadunt
23-03-2005, 21:27
Afknapper... vind ik zelf.. :)

LadyLo
23-03-2005, 21:35
vijf jaar terug had ik dat misschien niet erg gevonden, maar nu zal ik dat een dikke afknapper vinden. Een jongen van 23 jaar met een beugel,,,, ieuw

haanan
23-03-2005, 23:01
Voor degene die een beugel dragen na de 18-de wil ik weten hoe jullie ervaring was en wat het heeft gekost

moi8
24-03-2005, 12:14
ik vind t zeker geen afknapper, want je weet dat diegene er een mooi gebit voor terugkrijgt, en trouwens ik vind het wel wat zeggen over diegen: namelijk da hij of zij er goed verzorgd uit wil zien :) stel dat ie hele lelijke tanden gewoon zo laat dan zie ik liever iemand even met een beugel ;) haha mijn vriendin die heeft hem op haar 19e pas gedaan d'r beugel, het doet i het begin wel ff pijn en natuurlijk wil ze er graag vanaf, maar ze is wel blij dat ze het toch gedaan heeft :)

berberwoman
24-03-2005, 12:36
jongens: wat vinden jullie van meiden die een beugel hebben? meiden: wat vinden jullie van jongens die een beugel hebben? is het een afknapper of maakt het niet uit als iemand dat heeft terwijl die gene knap is ik w8 op julie reactie en vertel wat jullie er van vinden :D Tis zeker geen afknapper, want nadat je het hebt gehad zie je echt een mooi resultaat :goedzo: kheb het ook gehad alleen is het pijnlijk je lippen gaan allemaal kapot hahahaha

Sjemmelia
24-03-2005, 14:44
Ik heb zelf een beugel en ben een twintig-plusser en ikzelf heb een keuze gemaakt om een beugel te dragen omdat ik een colgate-smile wil-->> :D Dus ik vind het geen afknapper, het is iets tijdelijks en je krijgt er iets moois voor terug, ik ben juist blij dat die mogelijkheid er is ;)

miss_saboetje
24-03-2005, 21:53
ik vind een beugel absoluut geen afknapper mijn blokjes mogen der bijna af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kben zo blij:p:p 3iejek;):p

Sjemmelia
25-03-2005, 08:55
ik vind een beugel absoluut geen afknapper mijn blokjes mogen der bijna af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kben zo blij:p:p 3iejek;):p mebrok meid :goedzo: hoelang heb jij ze in gehad?

deliya18
27-03-2005, 13:32

Weet iemand trouwens hoeveel dat gaat kosten zo een beugel na je achtiende!! Het word dan niet meer vergoed door je verzekering!!

Pagina's : [1] 2