Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SteL???????? Wat doe je dan??? Girls!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Just_me_Dina
19-02-2003, 15:10

Salaam zusters... Een probleempje van mijn beste vriendin en ik ben ten einde raad :maf2: ..... ik weet niet meer wat ik moet zeggen om haar gerust te stellen.. en te helpen... Komt het verhaal..wel moeilijk ik probeer zoveel mogelijk duidelijk te maken..en te vertellen.... :maf2: " Stapel zijn ze op elkaar hij is lief...zei is helemaal :Iluvu: in LoVe... Ze hebben zelfs serieuse plannen met elkaar... Hij heeft het druk hij heeft namelijk een eigen zaak..(met zijn broer samen) ze zien elkaar zeg maar 2x ongeveer in de week (eerste probleem, ze wilt vaker hem zien) Ze heeft zijn tante (zus van zijn moeder) ontmoet en zijn oudere zus... Onverwachts had hij niet tegen haar gezegd... Ze passen ook ECHT geweldig bij elkaar het klikt enorm.. Zij wilt wat zekerheid.. Ik zeg altijd praat tegen hem..zeg wat je voelt.. Ewa ja dat doet ze dan ook volgens haar... Waar hij op antwoord.. Jij bent de vrouw met wie ik mijn leven wil delen echt!! Ik hoef niks aan je te veranderen ik vind je lief.. Ik kan zeker vanje gaan houden ( :confused: ) maar ( ja daar komt het) als zei dus zegt laten we hetdan voorstellen aan onze ouders snap ie, dan doen we ook niks in haram.. want je kan beter verloofd zijn dan zo verder date... Heel goed van haar... maar hij antwoord daarop: Ewa ja ik kan nog niet defenetief ja zeggen.. Ik moet het nog kunnen accepteren.. Dan denk je tocgh dat zo jongen niet serieus is??? Of zie ik dat verkeerd... :confused: Ik weet dat jongens moeilijker zich binden en vooral de GOTE stap, verloven, of trouwen.. Maar dat meisje word zo gek!! Echt!! Zij wilt gewoon aan de toekomst werken met hem samen.. verder kijken.. en niet meer leigen tegen haar ouders en zo... :romance: Ze huilt :huil: van verdiet en onzekerheid.. vaak krijgen ze door haar onzeker gedrag ruzie omdat ze bv te vaak belt..of wat dan ook... pffffffffffffffffffff, ik vind het zo sneu voor haar, ik wou dat ik wat kon doen... Echt!! Ik heb al tegen haar gezegd: SBAR!! En het komt goed Incha allah.. maar ja zei denkt ook hij kan me toch wel zeggen... we zijn geen kinderen meer... En ja daar moet ik haar ook weer gelijk geven... Ik vind het zo sneu voor haar.. :( het zit echt verder allemaal goed!! Alleen die onzekerheid.. (Zij is trouwens 22 en hij 26...) Ze belden net dan dat ze deze week echt zich heeft ingehouden... Dat ze elkaar alleen maar s'avonds belde.. meskiena ze heeft echt haar best gedaan.. Ze waren van het weekend 2 dagen bij elkaar... dus ze verwaxhten dan ook dat ze eind van de middag vanavond elkaar zouden zien... en ja hoor...Hij antwoord met Nee, vanvond kan ik niet...ik denk het niet nee... Misschien volgende week..en ja dan zit hij haar gewoon te stangen..(zeg ik dan) Ze vond het alweer erg want ze heeft hem alweer 3x gebeld vandaag waarvan hij 2x heeft opgenomen.. dus ze is alweer bang... :( dat is toch niet goed!!!??? :confused: Echt he als ze samen zijn..nou echt dan denk je ECHT die 2 zijn voor elkaar BESTEMD zonder enkel twijfel... Nou , ikkan zo uren doortikken over hoe en wat.. maar ik hoop dat jullie de situatie een beetje kunnen bergijpen en volgen.. En dat jullie me misschien verder kunnen helpen..om haar verder te kunnen steunen.. Alvast Soekran siters!!!! Liefs, Dina

mimi3000
19-02-2003, 15:13
boek :rolleyes:

Just_me_Dina
19-02-2003, 15:15
Origineel gepost door mimi3000 boek :rolleyes: :o heb ik het te lang vermeld... smehli...:(

mimi3000
19-02-2003, 15:17
vertel es kort waar het over gaat....heb geen zin om alles te lezen...maar mischien kan ik je wel helpen :D :D

Just_me_Dina
19-02-2003, 15:22

Origineel gepost door mimi3000 vertel es kort waar het over gaat....heb geen zin om alles te lezen...maar mischien kan ik je wel helpen :D :D Hbibaaa Smehliii :( maar als ik het kort vertel komt er automatisch elke keer meer bij...alsjeblieft heb geduld en lees het rustig door... Alsjeblieft!!!! Smehli!!! Soekran..alvast.. Liefs, Dina

mimi3000
19-02-2003, 15:24
Okay omdat je het zo lief vraagt....Ik zal het lezen...Ik heb nu toch iets om te kieren....btata frita....:D Ik zal je zo zeggen wat ik ervan vind... :zwaai:

RedOne
19-02-2003, 15:28
Waarom alleen adviezen van de girls......dus wij jongens kunnen geen goede adviezen geven awla? Oke dann niet.....jij had via mijn 'waardevolle' adviezen alle problemen kunnen oplossen.....ze noemen mij niet voor niets de 'Marokkaanse Dr. Phil' :ego:

kickboxgirl
19-02-2003, 15:30
hey salam meid ten eerste als een jonge niet serieus is laat ie echt z'n familie niet ontmoeten,en hij heeft haar wel voorgesteld dus ze hoeft echt niet bang te zijn. en ze wil hem vaker zien dat kan soms niet want hij heeft het te druk en ze moet hem niet TE vaak bellen. als ze plannen hebben komt alles goed insha alah en alah z'n wil. en over verloven misschien is hij ernog niet aantoe hij wil eerst z'n zaken klaarzetten en dan als ie 100% klaar voor is verloven ze moet zich zelf niet zorgen maken want als ik dit lees dan markeeert er niets en zij maakt zicht zorgen voor nx. ze moet het rustig aan doen en aan haar eigen denken en over haar toekomst. nou meid ik hoop genoeg te hebben geholpen beslama

Just_me_Dina
19-02-2003, 15:34
Origineel gepost door mimi3000 Okay omdat je het zo lief vraagt....Ik zal het lezen...Ik heb nu toch iets om te kieren....btata frita....:D Ik zal je zo zeggen wat ik ervan vind... :zwaai: Soekran hbibaaa :Iluvu: enne EETSMAKELIJK!!! ;)

BentShawiya
19-02-2003, 15:35
Dina ik heb je verhaal gelezen echt lullig voor je vriendin maar ik denk dat ze gewoon met hem moet praten want zo blijft ze met zichzelf in de knoop! Ik denk dat die jongen een bindingsangst heeft maar ja......ik kan het ook mis hebben. :zwaai:

Just_me_Dina
19-02-2003, 15:35
Origineel gepost door RedOne Waarom alleen adviezen van de girls......dus wij jongens kunnen geen goede adviezen geven awla? Oke dann niet.....jij had via mijn 'waardevolle' adviezen alle problemen kunnen oplossen.....ze noemen mij niet voor niets de 'Marokkaanse Dr. Phil' :ego: Smehliiii!!!! :( Datwas niet mijn bedoeling...:( Maar natuurlijk je mag me advies geven.. Ik dacht misschien vinden jongens het gezeik... Nogmaals smehli....

elhabiba
19-02-2003, 15:36
tsssss...wat een toestand...maar ik weet precies wat je bedoelt... en ik denk dat het beste is als ze er heeeeeel erg goed over na denkt en het gewoon met hem uit moet praten.. ik bedoel wat belet hem als hij echt serieus is om haar hand te komen vragen...niets toch... Dus ze moet gewoon met hem praten op een rustige manier en kijken wat het nou echt is...en belangrijkste, denken met haar hersens en niet met haar hart...want de hart zwicht zoooo snel... su6 en ik hoop het beste voor haar :zwaai:

Just_me_Dina
19-02-2003, 15:38
Zusterssssssssss (en broederssssssssssss) SOEKRAN voor jullie reactie's en hints... Ik zal het zeker door geven... Liefs, Dina p.s: als iemand nog wat te melden heeft er over graag... zoveel mogelijk hulp en reactie's zijn welkom!!! Nogmaals soekrannnn !!! Ik wist dat ik op jullie kon rekenen ;) Elhamdoullilah!

mimi3000
19-02-2003, 15:39
zal ik je eerlijk zegge wat ik ervan vind....Ik denk dat hij er gewoon nog niet klaar voor is en niet 100% van zijn zaak....Trouwen of verloven dan is een grote verplichting...eentje voor het leven......Als iemand tegen mij zou zeggen laten we verloven zou ik er ook van schrikken, en eerst nadenken of het wel degene is waar ik de rest van mijn leven mee wil delen.... Ewa jah als je vriendin niks in de haram wil doen had ze nooit met jongens moeten beginnen....Dus ik zou zeggen aan haar doe rustig aan, zo word een stalker....en ik weet zeker dat ze dat niet wilt....Als ze zo snel boos word en maar blijft bellen jaagt ze hem weg.....Ik zou zeggen meid accepteer gewoon dat een jongen anders in mekaar zit.. Wat betreft dat ene van dat ze hem te weinig ziet....Hij heeft het toch druk en hij werkt....Hij heeft waarschijnlijk ook nog een leven buiten haar...zoals z'n matties en familie....Dus ik zou zeggen.....wees blij dat je em 2x in de week ziet....Dat vind ik trouwens meer dan genoeg....als ik iemand elke dag zou zien :( :( Dan word je gek van mekaar...... Belangerijk in een relatie is vertrouwen, respect en geduld...... Vertrouw in em als ie zegt dat jij het bent en dat ie wel wil verloven maar nu nog niet, respecteer zijn mening en probeer niets af te dwingen en heb geduld.... :zwaai: Trouwens, hoe lang gaan ze al met mekaar? Damn....ik heb zelf ook een heel boek geschreven :maf2:

Just_me_Dina
19-02-2003, 15:42

Origineel gepost door elhabiba tsssss...wat een toestand...maar ik weet precies wat je bedoelt... en ik denk dat het beste is als ze er heeeeeel erg goed over na denkt en het gewoon met hem uit moet praten.. ik bedoel wat belet hem als hij echt serieus is om haar hand te komen vragen...niets toch... Dus ze moet gewoon met hem praten op een rustige manier en kijken wat het nou echt is...en belangrijkste, denken met haar hersens en niet met haar hart...want de hart zwicht zoooo snel... su6 en ik hoop het beste voor haar :zwaai: Soekran elhadbiba!!! Heb jij misschien zoiets meegemaakt..omdat je zegt je begrijpt het precies... Kijk zij wilt het gewoon op een eerlijke en goeie manier... Niet meer dat gelieg tegen ouders, van over werken en zo.. Ikkan het me haar heeeeeeeeeel goed voorstellen.. ALs ze al zo serieus denkne waarom niet de eerste stap alvast nemen... Toch? Of is het toch die bindingangst??? :rolleyes: En ja ze dnekt niet alleen met haar hart..ook met haat verstand ECHT ze kunnen het Incha allah heel goed hebben samen.. wat ze mij vertelt dat ze echt er voor gaat..en niks geheim houd vopor hem.. Ze zegt gewoon : Ik kan mezelf zijn bij hem!! En ja dat is toch wat er telt! :zwaai: Liefs, Dina

Pagina's : [1] 2 3 4