Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil meer weten over de islam

mohmohmoes
22-03-2005, 13:58

ik weet echt niet zoveel over de islam als ik mijn vriend er naar vraag dan geeft hij bijna nooit antwoord.... of dan zegt hij vaag weleens iets. en ik wil ook graag weten hoe zit het eigenlijk als je al getrouwd bent met een marokaanse vrouw terwijl je met een nederlands meisje gaat. dat kan toch niet??? en hij slaapt en komt zo vaak bij dat nerderlandse meisje ik snap echt niet hoe datr kan... wie kan mij daty uitleggen???

wanhoop
22-03-2005, 14:20
Hallo Meid, Hoe Het Zit Met De Islam????????????? Ik Denk Dat Je Dan Het Beste Even In Het Hoekje Islam Kan Rondneuzen. Maar Wat Betreft Dat Hij Getrouwd Is En Bij Een Nederlandse Slaapt En Of Dat Mag, Dat Is Overduidelijk Dat Dat Niet Mag Volgens De Islam, Of Het Een Marokaanse Is Of Een Nederlandse Doet Er Niet Toe. Het Is Sowiezo Verboden In De Islam Om Verkering Te Nemen Of Je Nu Getrouwd Bent Of Niet Speelt Geen Rol, Wel Kun Je Elkaar Op Andere Halale Manieren Leren Kennen. De Islam Is Goed Voor De Vrouwen, De Cultuur Jammer Genoeg Niet Altijd. Wist Je Dat Zelfs De Islam Het Eerste Geloof Was Dat Vrouwenrechten Kende En Wist Je Dat De Hemel Onder De Voeten Van Een Moeder Ligt, Daarmee Kun Je Opmaken Dat Moeders (vrouwen) Heel Belangrijk Zijn In De Islam. Het Is Verboden In De Islam Een Vrouw Te Slaan En Daarmee Een Litteken In Welke Vorm Dan Ook Achter Te Laten. Mocht Je Iets Willen Weten Laat Het Dan Even Weten Dan Zal Ik Het Wel Voor Je Opzoeken En Misschien Heb Ik Er Al Wat Over Gelezen Groetjes

lilmizz
23-03-2005, 17:04
In de Islam is seks voor en buiten het huwelijk verboden.. Dit om gebroken gezinnen te voorkomen en de kans op ziekten de kop in te smoren.... Elke vrouw heeft recht op verzorging en bescherming van haar echtgenoot en kinderen hebben ook recht op een stabiel gezin en opvoeding...en als er seks buiten een huwelijk plaats vindt dan heb je die garanties niet.... Allahu Alem... Als je meer over de Islam wil weten raad ik je aan om de Koran te lezen...want waar die vent van jou mee bezig is... overspel spelen en de boel bedonderen komt niet eens in de buurt.... ThalasSS

askim20
25-03-2005, 18:08
salaam meid, Ik heb het even snel gelezen ben jij zelf een moslima al of niet. Ik verdenk me heel veel in de Islam de laatste tijd ik kan je veel info geven maar pm me prive aub. Ik zou je vragen etc helpen inshallah en ga vooral meer naar lezingen en die worden vooral in Den Haag zoveel geven en pm maar dan kan ik je meer vertellen Inshallah.

zainab1
25-03-2005, 19:15

ik weet echt niet zoveel over de islam als ik mijn vriend er naar vraag dan geeft hij bijna nooit antwoord.... of dan zegt hij vaag weleens iets. en ik wil ook graag weten hoe zit het eigenlijk als je al getrouwd bent met een marokaanse vrouw terwijl je met een nederlands meisje gaat. dat kan toch niet??? en hij slaapt en komt zo vaak bij dat nerderlandse meisje ik snap echt niet hoe datr kan... wie kan mij daty uitleggen??? Je zou bijvoorbeeld islamitische websites kunnen bekijken. In de moskees kan je gemakkelijk contact leggen met meisjes die vast bereid zijn om je te helpen met kennis over islaam. Je kan lezingen volgen in de moskees. Boeken kopen bij islamitische winkels. Zoals je al merkt is je "vriend"niet echt bereid je vragen te beantwoorden. Het zou kunnen zijn dat hij zelf niet zoveel weet of misschien geen zin heeft of iets anders. Als je echt kennis wil opdoen raad ik je aan om dat te doen met iemand van het eigen geslacht zodat je "fitnah"vermijd/ voorkomt. Overigens ben ik wel bereid om je te helpen mbt islaam. Maar doordat ik zelf niet zolang moslima ben is mijn kennis ook niet zo groot. Wa aleikum assalaam wa rahmatullah. Zainab1.

Miss-Understood
25-03-2005, 20:16
Ga voor antwoorden naar die man toe en hou op met je antwoorden hier te zoeken, in de hopen dat de Marokkanen hier begrijpen waarom jou Marokkaanse vriend allemaal zo doet :kwaad: Ik heb sterke twijfels over jou verhaal volgens mij loop je alles maar uit je duim te zuigen maar, dat zijn mijn vermoedens.

naima1976
27-03-2005, 15:00
ik weet echt niet zoveel over de islam als ik mijn vriend er naar vraag dan geeft hij bijna nooit antwoord.... of dan zegt hij vaag weleens iets. en ik wil ook graag weten hoe zit het eigenlijk als je al getrouwd bent met een marokaanse vrouw terwijl je met een nederlands meisje gaat. dat kan toch niet??? en hij slaapt en komt zo vaak bij dat nerderlandse meisje ik snap echt niet hoe datr kan... wie kan mij daty uitleggen??? :maf:

imaane911
27-03-2005, 18:28
ik weet echt niet zoveel over de islam als ik mijn vriend er naar vraag dan geeft hij bijna nooit antwoord.... of dan zegt hij vaag weleens iets. en ik wil ook graag weten hoe zit het eigenlijk als je al getrouwd bent met een marokaanse vrouw terwijl je met een nederlands meisje gaat. dat kan toch niet??? en hij slaapt en komt zo vaak bij dat nerderlandse meisje ik snap echt niet hoe datr kan... wie kan mij daty uitleggen??? wil je je echt verdiepen in de islaam?? ga met je vragen naar een imaam of gaan naar lezingen daar kan je altijd terecht voor vragen en discussies en daar krijg je ook daliel en weet je waar de uitspraken vandaan komen! gair