Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes steken haar lerares in brand

Pagina's : [1] 2 3 4

Jane77
21-03-2005, 22:33

Twee Dordtse meisjes hebben vandaag op een school aan de Kapteynweg in Dordrecht het haar van een docente in de fik gezet. De politie heeft de twee meisjes, in de leeftijd van dertien en veertien jaar, aangehouden op verdenking van mishandeling. De vrouw wist het vuur op haar hoofd zelf te doven. Ze liep daarbij enkele schroeiplekken op. De twee stonden achter de 56-jarige vrouw en hielden een aansteker bij haar hoofd. De lerares heeft aangifte gedaan van mishandeling. Bron (http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1207255)

Deliana
21-03-2005, 22:41
Nou ja :confused:

nadiak
21-03-2005, 22:50
Het moet niet gekker worden, in mijn tijd werden leraren gerespecteerd.

Jane77
21-03-2005, 22:53
Het moet niet gekker worden, in mijn tijd werden leraren gerespecteerd. Inderdaad. Vroegah hoefde je echt niet bijdehand te doen. Buiten het feit dat je op je sodemieter kreeg van de school, kreeg je ook nog je ouders op je dak.

nadiak
21-03-2005, 23:05

We waren wel bijdehand maar haar in de vik steken vind ik iets te ver gaan. Leraren hebben het echt moeilijk, daarom heb ik nooit voor een lerarenopleiding gekozen :D (mietje he)

IlLeGal_NaDoR
22-03-2005, 00:27
Ik vind het te gek voor woorden, daar niet van, maar is er ook een reden waarom dit is gebeurd? Gegroet, Saïd.

Deliana
22-03-2005, 00:30
Ik vind het te gek voor woorden, daar niet van, maar is er ook een reden waarom dit is gebeurd? Gegroet, Saïd. Verloedering van de maatschappij.

IlLeGal_NaDoR
22-03-2005, 00:35
Verloedering van de maatschappij. Dat ook! Maar voor hetzelfde geld mochten de meiden niet bellen in de klas of iets dergelijks. Ik wil eens weten welke domme reden aanleiding was voor de gebeurtenis. Gegroet, Saïd.

Tessie
22-03-2005, 00:43
Dat ook! Maar voor hetzelfde geld mochten de meiden niet bellen in de klas of iets dergelijks. Ik wil eens weten welke domme reden aanleiding was voor de gebeurtenis. Gegroet, Saïd. Al mag je niet kakken je hebt je leraar of lerares niet in de fik te steken!!! Mijn god en ik zeg het nog een harder!! MIJN GOD WAAR GAAT DIT MET ONZE KINDEREN HEEN ZEG!!!

IlLeGal_NaDoR
22-03-2005, 00:46
Al mag je niet kakken je hebt je leraar of lerares niet in de fik te steken!!! Mijn god en ik zeg het nog een harder!! MIJN GOD WAAR GAAT DIT MET ONZE KINDEREN HEEN ZEG!!! Hallo?! :rolleyes: Ik keur het niet goed ofzo! :moe: Gegroet, Saïd.

Tessie
22-03-2005, 00:56
Hallo?! :rolleyes: Ik keur het niet goed ofzo! :moe: Gegroet, Saïd. Dat zeg ik ook niet maar je zoekt een reden en dat keur ik helemaal af. Ik weet dat je het zo niet bedoeld. Damn moeliijk dit hoor. Er is totaal geen grens meer........ Ik sla niet maar als mijn kind dit doet...................neh sla ik nog niet. Ik moet eerder zijn............

FROG
22-03-2005, 00:56
Ik vind het te gek voor woorden, daar niet van, maar is er ook een reden waarom dit is gebeurd? Gegroet, Saïd. Misschien is vroeger hun beertje uit de wieg gevallen? (Dat antwoord kreeg ik laatst van een politieagent, toen er bij me was ingebroken en ik hem vroeg wat dat nou in vredesnaam voor mensen zijn, die inbrekers. "Ach meneer, misschien is vroeger hun beertje uit de wieg gevallen"). :hihi:

Tessie
22-03-2005, 00:59
Misschien is vroeger hun beertje uit de wieg gevallen? (Dat antwoord kreeg ik laatst van een politieagent, toen er bij me was ingebroken en ik hem vroeg wat dat nou in vredesnaam voor mensen zijn, die inbrekers. "Ach meneer, misschien is vroeger hun beertje uit de wieg gevallen"). :hihi: Het zal me niks verbazen weet je dat?

FROG
22-03-2005, 01:08
Het zal me niks verbazen weet je dat? Ik heb wel eens een keertje in de 3e klas een lucifer onder de thermometer gehouden. "Juf, mogen we naar huis, het is hier meer dan 40 graden!" De juf ging kijken en, heel slim van haar, ik kreeg straf! Maar haren in de fik steken......?

IlLeGal_NaDoR
22-03-2005, 01:11

Ik heb wel eens een keertje in de 3e klas een lucifer onder de thermometer gehouden. "Juf, mogen we naar huis, het is hier meer dan 40 graden!" De juf ging kijken en, heel slim van haar, ik kreeg straf! Maar haren in de fik steken......? Bij natuurkunde moesten we de amperé meten van een fietslampje..en ja hoor ik kon het niet laten..deed er teveel spanning op en het lampje knalde..iedereen mocht naar huis..en ik?...ik moest nablijven. :traan1:

Pagina's : [1] 2 3 4