Bekijk originele versie : Wat vinden wij vrouwen not done bij mannen
Keltoempje
21-03-2005, 19:04
Nou hier komt ie.....
- Broeken die te kort zijn
- Witte onderbroek a la Beau in de reclame
- Speedos!!!
- verrot gebit
- naar zweet stinken
- Bootschoenen
- Zonnenbank koppen
vul maar aan meiden! ben benieuwd
Mogen het alleen uiterlijkheden zijn (snor, bierbuik) of mag het ook fout gedrag zijn?
Mijn ouders hadden bijvoorbeeld buren waarvan de man zijn vrouw altijd vreselijk zat te kleineren waar wij bijzaten. Echt genant. Wij reageerden dan niet en probeerden het gesprek ergens anders heen te leiden, want je zegt toch ook niet zo makkelijk 'buurman doe effe normaal tegen je vrouw!'
Dus:
- mannen die hun vrouw/vriendin/wie dan ook zitten te kleineren of belachelijk zitten te maken in gezelschap. (Om van slaan natuurlijk al helemaal niet te spreken.)
- brallen, opscheppen of poenerig doen
- foute grappen maken
- en als het om openingszinnen gaat van die zinnen als 'Ik wil morgen naast jou wakker worden'
Mariampjee
21-03-2005, 19:41
Een Onverzorgd gebit!
Een ENORME afknapper!!!! Bah!
Owww ff een opsomming maken;
- Te witte benen
- Niet goed geschoren zijn (echt vreselijk)
- Als ze een mouwloos t shirt hebben en het okselhaar als een gaardenstruik eruit komt
- Als ze stinken naar zweet
- In een string lopen op het strand
- Puisten hebben op de rug
- Sandalen aandoen met witte sportsokken
ellouisa
21-03-2005, 19:55
- vieze nagels aaaah
- te veel gel in het haar (dat het echt zo'n plakkaat is of dat de gel glinstert)
- wortelbroeken je weet die zo lopen \/ hahah en dan van die grote schoenen eronder
- onverzorgd gebit ook ja
- rughaar
Mannen die zich niet aan de 5 zuilen houden van de islaam en de islaam niet praktiseren.
Mannen die zich niet aan de 5 zuilen houden van de islaam en de islaam niet praktiseren.
:goedzo:
Wa alaikoem asalaam.
En niet te vergeten mannen die in hun je weet wel krabben in het openbaar.
Wa alaikoem asalaam.
:goedzo:
Wa alaikoem asalaam.
:Iluvu: Salaam aleikum wa Rahmatullah wa Barakatuh.
tatouzient
21-03-2005, 20:37
Owww ff een opsomming maken;
- Te witte benen
- Niet goed geschoren zijn (echt vreselijk)
- Als ze een mouwloos t shirt hebben en het okselhaar als een gaardenstruik eruit komt
- Als ze stinken naar zweet
- In een string lopen op het strand
- Puisten hebben op de rug
- Sandalen aandoen met witte sportsokken
:lol:
:haha:
soussgirl
21-03-2005, 20:42
mannen die roken en drinken, DE ALLERGROOTSTE AFNAPPER TFOEEEE!! :jammer:
Our_NTmazight
21-03-2005, 20:55
Ik vind op een of andere manier het heel leuk en s.exy als een voetballer stoer een gorgel(spuug) in het gras werpt. Is dat raar?
Wat ik ook stoer en leuk vind is als een man zn hand over zijn kaaklijn laat gaan (begrijpen jullie wat ik bedoel) echt stoer. Ja ik weet een rare ben ik.
Heel fout vind ik mannen met een soort hawaiblouse a la marokkanisch way, ik zie er soms van die mannen mee rondlopen.
Lelijke Marokkaanse Nikies (die ze dan het liefst combineren met een nette Marokkaanse pantalon) Iew.....
Voor de rest kan en mag alles.....
Keltoempje
21-03-2005, 21:43
En niet te vergeten mannen die in hun je weet wel krabben in het openbaar.
Wa alaikoem asalaam.
jaaaaaa mijn baas doet dat altijd, WALGELIJK!!!
Safatjuh
21-03-2005, 21:45
het ergste van allemaal als ze nie op kauwgom kunnen kauwen..............kauw dan nie:moe:
opschepperij
overdreven doen
een te strak t-shirt, broek
krullen in zn haar met kokosvet en zo een bloempot kapsel
ultra dunne ringbaardje wat er pimpachtig uitziet...
vegeta kapsel dus stekels en als er windkracht 12 is dat de kapsel pcies hetzelfde blijft
timbaland's schoenen of van de afgetrapte sneakers....en vooral van nike's airmax
dikke goude ketting of ringen...
dit was het wel een beetje
als ze in hun neus peuteren tijdens het rijden..
op straat neus snuiten zonder een zakdoek te gebruiken...iggg
mouwloze shirts met bezwete okselhaar van hier tot tokio
van die strakke truitjes met een decollete waardoor je het overbehaarde borstkas ziet
en die schoenen met meters hoge zolen onder een broek met smalle pijpen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.