Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje?

alhoceima
19-02-2003, 10:43

Salaam Alaikoem Onderweg naar mijn werk werd ik aangesproken door een dame die mij vroeg of ik van huis uit islamitisch was, ze vertelde me dat ze bezig was met een projekt…over verschillende geloven, nou vroeg ze me of wij ook een kenmerk hadden waar je de Islam aan herkent, net zoals de christenen een kruis hebben en de joden een ster…waaraan je hen herkent, ik wist geen antwoord hierop te geven, nou is mijn vraag hebben wij ook zoiets, ik kon niets anders bedenken dan Allah SWAT, weten jullie hier een antwoord op?? Salaam Alaikoem

Toufik19
19-02-2003, 10:44
http://islam.about.com/library/graphics/starmoon_yellow.gif

alhoceima
19-02-2003, 10:47
Salaam broeder, bedankt voor je reactie...maar ik geloof dat ik achterloop ofzo, maar zou je alsjeblieft dit kenmerk kunnen verklaren? ik voel me een eigenlijk een beetje dom op dit moment :eek: Salaam

Noa
19-02-2003, 10:51
Wat ik zelf een kenmerk vind is zo een kleine meshaf(koran) in het goud zie je ook vaak bij mensen aan hun ketting hangen, of Allah van goud....

alhoceima
19-02-2003, 10:54

Shoukran voor je reactie :)

Toufik19
19-02-2003, 10:56
de halve maan is eigenlijk pas een symbool van de islam geworden toen de Turken Constantinopel in 1453 veroverden.de stichter van het ootomaans rijk(osman) kreeg een droom waarin hij zag dat een maan zicht uitstrekte van de ene kant van de aarde tot de andere kant van de aarde.op basis hiervan ontstond dit symbool.er is speculatie dat de 5 sterren van de ster de 5 hoofdzuilen van de islam aanduiden,maar dit is nog niet overal bevstigd.

Cheikie
26-02-2003, 12:43
Laat je baard staan tot aan je knieën, dan weet me ook genoeg

elhabiba
26-02-2003, 13:59
:lol: :lol: een hoofddoek is trouwen ook een kenmerk..

elhabiba
26-02-2003, 15:33
Origineel gepost door Rokaya hallo ik ben een meisje van 13.op school hebben wij gehad dat het symbool ven de islam een maan en een ster was.DAT IS DUS NIET WAAR.HET SYMBOOL VAN DE ISLAM IS HET GELOOFSGETUIGENIS.ASHADOE AN LAAILAAHA ILA ALLAH,WA ASHADOE ANNA MOEHAMADAN RASOELOELAAH. je kunt trouwens zien,de christenen en de joden en de rest...hebben dat niet.als je bij hun zegt:ik ben jood of zoiets dan is dat alles. SNAP IE.DUS DAT IS HET SYMBOOL VAN DE ISLAM.JE MOET DE NIET MOSLIMSE GEWOON FLASHEN.WANT EEN PAAR JAARGELEDEN HEBBEN ZE DE MOLEKKULEN EN ATOOMS ONTDEKT TEWIJL HET ALLANG IN DE KORAN STOND.IN DE KORAN STAAN DINGEN DIE ZE NOG NIET EEN ONTDEKT HEBBEN.B.V:DAT DE AARDE ROND WAS,DAT STOND AL EEUWEN IN DE KORAN.EN COLUMBUS HEEFT HET NIET ZO LANG GELEDEN PAS ONTDEKT.GRAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! GROETJES MOI 13...:wow: :wow: