Bekijk originele versie : je laten aflebberen??
dima_zina85
19-02-2003, 10:10
gisteren toen ik en een paar vriendinnen zaten te genieten van het mooie uitzicht(uhum)...komt er een stelletje me hele dag verpesten!!!
en dit was niet zomaar een stelletje..nee dit was een marokkaans meisje met haar vriend, en dan vraag je je me misschien af wat er dan mis met hun was.....nou het zit zo....dat meisje droeg een hoofddoek en ze werd gewoon helemaal afgelebberd door haar vriend!!!
Ik bedoel...doe normaal, heb een beetje zelfrespect, en als je het zo graag wilt 'doen'....doe het lekker thuis.....echt gewoon hsjoema, dat zelfs sommige meiden zo laag zinken dat ze zich laten aflebberen in het openbaar......tfoe 3la marka.....
Onslaught
19-02-2003, 10:12
heb jou lekker gezien:D:D:D:D
hee mischien mag ik dit niet zeggen maar ze zeggen altijd meisjes met hoofdoeken zijn het ergste :rolleyes:
Mouniyah
19-02-2003, 10:15
Even voor de duidelijkheid.
je vond het erg dat zoiets in het openbaar gebeurt, maar wat het nog erger maakt is dat ze een hoofddoekje droeg??? Dat maakt het nog erger??? Wat is dan het verschil tussen een meisje met hoofddoek en een meisje zonder hoofddoek?? Als een meisje zonder hoofddoek het doet (zoals ikke) is het minder erg???
HET IS GEWOON ERG, VOOR IEDEREEN, BASTA!!!!
Kus
Mounya
Misschien is het haar man.....en ze vonden het spannend om de mensen te shockeren... :D ...
Origineel gepost door didi_1
The Hoofddoeken Mafia :D
hahahahahah
Onslaught
19-02-2003, 10:23
hahahahaha gek didi het zit in de family:D ou family dan:)
dima_zina85
19-02-2003, 10:23
Origineel gepost door Mouniyah
Even voor de duidelijkheid.
je vond het erg dat zoiets in het openbaar gebeurt, maar wat het nog erger maakt is dat ze een hoofddoekje droeg??? Dat maakt het nog erger??? Wat is dan het verschil tussen een meisje met hoofddoek en een meisje zonder hoofddoek?? Als een meisje zonder hoofddoek het doet (zoals ikke) is het minder erg???
HET IS GEWOON ERG, VOOR IEDEREEN, BASTA!!!!
Kus
Mounya
ok daar heb je gelijk in....maar kom op....waarom draag je een hoofddoek?.....als je het doet om de goede redenen, dan laat je je niet aflebberen.......en ik heb wel meerdere dingen gezien, wat marokkaanse meiden deden.....maar dit vond gewoon echt vies......begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat ik het normaal vind als een meisje zonder hoofddoek dit had gedaan......
Origineel gepost door mhaidra
hahahahahah
Je kan wel lachen maar het is echt zo ze stelen slaan hollandse meisjes voor niets teroriseren de tram maken kei harde muziek( kabaal) in de tram enz enz enz ......
PS: niet allemaal hoor het is maar een kleine groepje
dima_zina85
19-02-2003, 10:25
Origineel gepost door mhaidra
Misschien is het haar man.....en ze vonden het spannend om de mensen te shockeren... :D ...
ja maar wat is het dan voor een man die zijn vrouw zo pakt in het openbaar?...ik vind dat hij dan geen respect heeft voor zijn vrouw...........maar ik durf te wedden dat ze niet getrouwd waren.
dima_zina85
19-02-2003, 10:26
The Hoofddoeken Mafia :D
hoofddoeken fdiha meshie......
Mouniyah
19-02-2003, 10:26
Is iemand van jullie wel in het openbaar gezoend???? :confused:
Toufik19
19-02-2003, 10:27
Origineel gepost door dima_zina85
........maar ik durf te wedden dat ze niet getrouwd waren.
100 euro op 36
dima_zina85
19-02-2003, 10:28
Je kan wel lachen maar het is echt zo ze stelen slaan hollandse meisjes voor niets teroriseren de tram maken kei harde muziek( kabaal) in de tram enz enz enz ......
PS: niet allemaal hoor het is maar een kleine groepje
:hihi:....zeg alsjeblieft dat het niet waar is
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.