Bekijk originele versie : iedereen die pro-active wil gebruiken,kom eens
alhoceima
21-03-2005, 09:40
salaam alaikoem, een tijdje terug had ik dat middel besteld maar al die tijd nooit gebruikt en dus lag het thuis maar te liggen, gister dacht ik het toch maar te gebruiken! en guess what ik stond vanochtend op en mijn gezicht was ROOD het leek wel alsof ik een gigantische allergische reactie had gekregen, maar toch met mijn koppigheid dacht ik, ik ga het in de ochtend ook nog een keer gebruiken omdat je het middel in de ochtend en in de avond moet gebruiken, nou had ik dat maar nooit gedaan, de hele reis naar mijn werk was mijn huid rood en jeukte enorm, eenmaal op mijn werk heb ik mijn gezicht gewassen met koud water, nou was een VERLOSSING! meiden dit middel is echt een AFRADER NUMMERO UNO! met hun zogenaamde bekende zangeressen op tv zetten die het "zehme" gebruiken, terwijl deze zangeressen toch zeker het beste van de beste gebruiken anyway mensen ik zou je geld er niet aan uitgeven, ik ga het dan ook terugsturen! nou dit was het dan DOEGIE :zwaai:
ik gebruik pure zone van L'oreal :D heel fijn en betaalbaar
MaRoCcInA
21-03-2005, 13:26
Echt waar? Wajoow ik dacht het het helpt ... en je krijgt er een mooie huid van enz!
Wat raar zeg!! Als ik jou was zou ik me geld zeker terug vragen!!
wipneusje
21-03-2005, 13:29
salaam alaikoem, een tijdje terug had ik dat middel besteld maar al die tijd nooit gebruikt en dus lag het thuis maar te liggen, gister dacht ik het toch maar te gebruiken! en guess what ik stond vanochtend op en mijn gezicht was ROOD het leek wel alsof ik een gigantische allergische reactie had gekregen, maar toch met mijn koppigheid dacht ik, ik ga het in de ochtend ook nog een keer gebruiken omdat je het middel in de ochtend en in de avond moet gebruiken, nou had ik dat maar nooit gedaan, de hele reis naar mijn werk was mijn huid rood en jeukte enorm, eenmaal op mijn werk heb ik mijn gezicht gewassen met koud water, nou was een VERLOSSING! meiden dit middel is echt een AFRADER NUMMERO UNO! met hun zogenaamde bekende zangeressen op tv zetten die het "zehme" gebruiken, terwijl deze zangeressen toch zeker het beste van de beste gebruiken anyway mensen ik zou je geld er niet aan uitgeven, ik ga het dan ook terugsturen! nou dit was het dan DOEGIE :zwaai:
volgens mij mag je die proactive alleen gebruiken als je echt last van acne hebt, en niet als je gewoon af en toe een puistje hebt.
Maar bedankt :goedzo: me zusje wou het bestellen, ik zal het haar meteen afraden.. Wel zonde van je geld :jammer:
alhoceima
21-03-2005, 13:32
volgens mij mag je die proactive alleen gebruiken als je echt last van acne hebt, en niet als je gewoon af en toe een puistje hebt.
Maar bedankt :goedzo: me zusje wou het bestellen, ik zal het haar meteen afraden.. Wel zonde van je geld :jammer:
nou de laatste tijd heb ik weer behoorlijk wat last helaas :( maar die troep van de tv NOOIT MEER!
MissElegance
21-03-2005, 13:36
van een vriendin weet ik dat ze het gebruikt, maar het heeft haar voor geen meter geholpen, dus geloof nooit die bullshit die ze bij tellsell verkopen...
wipneusje
21-03-2005, 13:40
van een vriendin weet ik dat ze het gebruikt, maar het heeft haar voor geen meter geholpen, dus geloof nooit die bullshit die ze bij tellsell verkopen...
Tja het zijn amerikaanse produkten :D
En je weet amerikanen overdrijven graag, die reclame is zo overdreven!!
In nederland heb je dat niet gelukkig van die leugenachtige reclame.
bij mijn vriendin heeft het echt geholpen!!
ze had geen acne ofzo, maar gewoon last van puistjes..
en nu heeft ze een hele mooie, schone gladde huid.
ik denk gewoon dat er bepaalde stoffen in zitten waar sommige mensen niet tegen kunnen.
maar bij mijn vriendin heeft het echt goed geholpen, na 1 dag zag je het resultaat meteen!
MissElegance
21-03-2005, 13:49
bij mijn vriendin heeft het echt geholpen!!
ze had geen acne ofzo, maar gewoon last van puistjes..
en nu heeft ze een hele mooie, schone gladde huid.
ik denk gewoon dat er bepaalde stoffen in zitten waar sommige mensen niet tegen kunnen.
maar bij mijn vriendin heeft het echt goed geholpen, na 1 dag zag je het resultaat meteen!
dat zou natuurlijk ook heel goed kunnen.
ik ken ook een meisje bij wie het heel goed heeft geholpen
lady_hanane
21-03-2005, 18:34
nou een vriendin van mij heeft het ook gebruikt en de volgende keer dat ik hem zag zag ik duidelijk resultaaat
Ik gebruik het nu al een paar weken en ik zie ook goed resultaat. Het voelt lekker fris en schoon aan. Zelfs mijn huidskleur ziet er gezonder uit..
Ik denk dat het per persoon verschilt. Iedereen heeft een andere huid.
JiJI
alhoceima
22-03-2005, 16:57
ben ik het mee eens, chemische troep is het
Heeft iemand ook al die Tandenwittende kwast gebruikt zijn hier mensen met ervaringen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.