Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel : Iemand heeft je hart pijn gedaan..en stel.....

Pagina's : [1] 2 3

camjo
18-02-2003, 23:02

Dat je een voorwerp mag geven aan de persoon die jou die pijn heeft aangedaan.. Welk voorwerp zal jij kiezen..denk hier over na.. Het is een voorwerp dat jij denkt dat het.. het beste de pijn kan symboliseren (voorstellen).. welk voorwerp zal je geven..je geeft het aan zonder maar één woord te zeggen.

SweetRose
18-02-2003, 23:05
Een kapotte kous...

EMIEN
18-02-2003, 23:05
Mijn gebroken hart........:(

Chatefemqemamu
18-02-2003, 23:07
paardenhoofd :stout:

AdamX
18-02-2003, 23:10

een komkommer :D

Chatefemqemamu
18-02-2003, 23:11
Origineel gepost door AdamX een komkommer :D maak daar maar een scherpe mexicaanse cactus van!!! :hihi:

saidaaatje
18-02-2003, 23:12
damn wat een vraag........ik zou iets geven dat kapot is

camiliaa
18-02-2003, 23:13
een glas kapot gooien voor zijn/haar neus en dan die scherven geven..."dit is gebeurt met mijn hart!!!" :huil: :verdriet:

AdamX
18-02-2003, 23:17
ik zou m'n oor afsnijden en het aan haar/hem geven :D had ik maar niet naar je geluisterd

Dida
18-02-2003, 23:18
Origineel gepost door Mohammed Justice Dat je een voorwerp mag geven aan de persoon die jou die pijn heeft aangedaan.. Welk voorwerp zal jij kiezen..denk hier over na.. Het is een voorwerp dat jij denkt dat het.. het beste de pijn kan symboliseren (voorstellen).. welk voorwerp zal je geven..je geeft het aan zonder maar één woord te zeggen. Een bosjUh branDnetels natuurlijk :) .

tarifasht
18-02-2003, 23:18
glazen bol waaruit allerlei scherven uit steken... en wat je uit geen enkel kant kan vasthouden zonder dat je je bezeert. en dan moet die gene het kapot zien te krijgen met zijn blote handen. zodat die gene zal voelen wat ik al die tijd heb gevoeld toen hij/zij mij hart brak...

camiliaa
18-02-2003, 23:21
Origineel gepost door tarifasht glazen bol waaruit allerlei scherven uit steken... en wat je uit geen enkel kant kan vasthouden zonder dat je je bezeert. en dan moet die gene het kapot zien te krijgen met zijn blote handen. zodat die gene zal voelen wat ik al die tijd heb gevoeld toen hij/zij mij hart brak... sooooooooooooooooooooo dieppppppppppppppp :( :( :verdriet:

Karim_nour
18-02-2003, 23:41
Origineel gepost door Mohammed Justice Dat je een voorwerp mag geven aan de persoon die jou die pijn heeft aangedaan.. Welk voorwerp zal jij kiezen..denk hier over na.. Het is een voorwerp dat jij denkt dat het.. het beste de pijn kan symboliseren (voorstellen).. welk voorwerp zal je geven..je geeft het aan zonder maar één woord te zeggen. Emmm als je het over pijn hebt dan weten we altijd wat te vinden... Gewoon een HANDGRANAAT in de vorm van een hartje geven, met de tekst aan de pen ( trek hier aan als je aleen bent, het zal je geluk brengen).. Geloof me het symboliseerd echt de pijn... :zwaai:

al_hamka
18-02-2003, 23:43
Ik zou iets terug geven dat ik van hem heb gehad waar veel waarde aan zit... een herinnering van ons samen. Dat zou ik terug geven :verdriet:

piraat
18-02-2003, 23:43

iezjen kopstoot

Pagina's : [1] 2 3