Bekijk originele versie : you always need your mama
saidaaatje
18-02-2003, 22:38
hey mensjes,
Mijn opa en oma komen vanacht inshallah terug vanuit Mekka. Mijn moeder is vandaag naar me familie daaro gegaan om hun mee op te gaan halen enz.....ze zal pas tegen zaterdag thuiskomen.....
Shit merkte pas net hoe veel mijn moeder doet thuis....ik had echt geen zin om eten te maken.... enne er lag een wasmand vol kleren..stond daar zo van hmmmm and now:( gelukkig kwam me lieve pappie eraan en had de was gedaan en de afwas...:D wat dat betreft ben ik echt erg...........:(
zo zie je maar weer........je bent niks zonder je moeder.....
Origineel gepost door saidaaatje
hey mensjes,
Mijn opa en oma komen vanacht inshallah terug vanuit Mekka. Mijn moeder is vandaag naar me familie daaro gegaan om hun mee op te gaan halen enz.....ze zal pas tegen zaterdag thuiskomen.....
Shit merkte pas net hoe veel mijn moeder doet thuis....ik had echt geen zin om eten te maken.... enne er lag een wasmand vol kleren..stond daar zo van hmmmm and now:( gelukkig kwam me lieve pappie eraan en had de was gedaan en de afwas...:D wat dat betreft ben ik echt erg...........:(
zo zie je maar weer........je bent niks zonder je moeder.....
Sjowwww en dit is noG maar 1 daG he!
Wajooooooow,je Gaat zien na een paar daGen ben je echt zo :maf:
KheB dat ook is een keer GehaD,me moeder was een paar daGen ziek!
Kmost op me kleine broertjUh letten,eten maken enzo.
AFWASSEN OM DE 5 MIN.
echt ernstiG vooral als er veel jonGens zijn in de huis.
En me zussen,werken en school pfff.
Echt kinderarbeiD!
Kwas echT bekaffff moe Gewoon.
Maar kBen uiteindelijk wel meer me moeder Gaan waarDeren :p
saidaaatje
18-02-2003, 22:46
jah precies......maarr ik heb t zelf ook erg druk damn.....en me zusje houdt zaterdag haar verjaardag...heeft meiden uitgenodigd enzz..pff gelukkig hebben we onze vader die ons kan helpen enne ben blij dat ik geen broertjes heb:D
chamalgirl
18-02-2003, 22:52
hahha meskiena ja saidaatje en misschien zie ik je ma wel vannacht want dan ga ik inchallah ook naar schiphol om me pa op te halen.
en kun je nagaan nog maar 1 dagje laat staan 20 jaar wat ze allemaal heeft moeten doen daarom probeer ik zo weinig mogelijk mijn stem op te heffen tegen mijn ma, maar luisteren die ik wel (bijna) altijd hamdoelillah
saidaaatje
18-02-2003, 22:53
ja man pffffffffffffff nu pas ga je dat allemaal zien.....koken poesten eten maken pfff dat zon beetje elke dag damn....niets voor mij
chamalgirl
18-02-2003, 23:06
hahahaha ja denk je nu maar later heb je gen keuze ja tuurlijk je man ook maar toch moet je het doen. schoonmaken die ik wel maar koken heb ik een vreselijke hekel aan, niet dat ik het kan ofzo
maar nog veel succes met de andere dagen
saidaaatje
18-02-2003, 23:07
thnxx girl enne ik kan wel schoonmaken enzz maar thuis heb ik er niet echt veel tijd voor....en koken....idem....ik kan niet alles maken...alleen de simpele dingen
kamillia83
18-02-2003, 23:12
Ik weet precies waar je het over hebt!!! Het is vreselijk!! Mijn moeder gaat binnenkort ook naar marokko en dan moet ik ook alles doen in huis!! Ik kijk er nu al tegenop...................pffffff! Ik weet echt niet hoe ik dat later ga doen als ik ga trouwen....
Lijkt me echt geen pretje dag in dag uit alles in het huis doen!
Echt petje af voor onze moeders
Beslama :zwaai:
saidaaatje
18-02-2003, 23:14
zeker petje af voor onze mama's wayow hamdulilah komt ze zaterdag ofso inshallah wee rnaar huis.....maarr paar weken zonder mijn moeder...damn dan wordt het huis rwiena:(
kamillia83
18-02-2003, 23:33
zeker petje af voor onze mama's wayow hamdulilah komt ze zaterdag ofso inshallah wee rnaar huis.....maarr paar weken zonder mijn moeder...damn dan wordt het huis rwiena:(
Tell me about it!! Mijn moeder gaat inderdaad voor minstens 2 weken!! Mijn arme opa is ziek :(
saidaaatje
18-02-2003, 23:35
oww shit man:( meid...........sterkte ermee dan......
kamillia83
18-02-2003, 23:43
oww shit man:( meid...........sterkte ermee dan......
Dank je wel saidaaatje :( Wou graag mee maar kan niet ivm school :(
kamillia83
18-02-2003, 23:44
En jij sterkte tot zaterdag!
saidaaatje
18-02-2003, 23:45
thnxx girlie maar zal wel luekken...anders tja....dan maar een rwiena huis toch:(
Guadaloupe
18-02-2003, 23:47
ik was eens 2 weken alleen met mn zusje hier gebleven...me moeder was naar maroc met mn broertje....omdat we maar met zn 2en waren, was er ook geen rommel...
ik wens je in ieder geval sterkte :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.