Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Levenloze T.r.u.t.j:e:s

Pagina's : [1] 2

Ouidath
18-02-2003, 21:32

Hee schijnheilige trutjes, (no affence voor de andere dames hier) Voor de duidelijkheid is dit aan de meiden die over laila:ego: en mij: Nawal, Najat en Nora roddellen:schrik2:. JULLIE ZIJN KAPOT ZIELIG!!! Jullie zullen wel niets anders te doen hebben omdat jullie geen leven hebben. En als jullie ons dat proberen duidelijk te maken via :rotpc:MSN doe dat vooral geen moeite zou ik zeggen, want jullie bereiken er toch niets mee!!! De mensen die roddellen weten precies over wie ik het nu heb en ja meid(:auw:lailaatje) jij hoort er ook bij. Het leukste is dat ik je nu alleen nog moet tegenkomen en dat zal hopelijk ook snel gebeuren had namelijk niet verw8 dat jij ook zo was!!! Maar zoals ik al zei JALOEZIE heerst in Amsterdam-west vooral in de buurt van de Admiraal de ruyterweg. Jep daar zitten die vieze:aftel: stinkwijven op school. Nou een school kan je het niet noemen het is meer een klooster!!! Maar heilig zijn ze daar niet misschien wel schijnheilig!! Ik zou zeggen blijf vooral lekker roddellen over mij want het deert me toch niet!!! Maar laat me vriendinnen er buiten!!! Ok heb dit ff op laila d´r naam gepost omdat ik geen zin had om een nieuw account aan te maken, zo dat moest er ff uit.

SAMMYGIRL
18-02-2003, 21:34
laila roddelt over jou en jij zit op haar naam :confused:

ilhame
18-02-2003, 21:35
hahahahahahaa, ik begrijp precies wat je bedoelt!!!

mimi_tangaouia
18-02-2003, 21:37
Origineel gepost door SAMMYGIRL laila roddelt over jou en jij zit op haar naam :confused: ja dat snap ik ook niet meer uitleg graag

AbaHoeCh
18-02-2003, 21:38

Origineel gepost door Ouidath Hee schijnheilige trutjes, (no affence voor de andere dames hier) Voor de duidelijkheid is dit aan de meiden die over laila:ego: en mij: Nawal, Najat en Nora roddellen:schrik2:. JULLIE ZIJN KAPOT ZIELIG!!! Jullie zullen wel niets anders te doen hebben omdat jullie geen leven hebben. En als jullie ons dat proberen duidelijk te maken via :rotpc:MSN doe dat vooral geen moeite zou ik zeggen, want jullie bereiken er toch niets mee!!! De mensen die roddellen weten precies over wie ik het nu heb en ja meid(:auw:lailaatje) jij hoort er ook bij. Het leukste is dat ik je nu alleen nog moet tegenkomen en dat zal hopelijk ook snel gebeuren had namelijk niet verw8 dat jij ook zo was!!! Maar zoals ik al zei JALOEZIE heerst in Amsterdam-west vooral in de buurt van de Admiraal de ruyterweg. Jep daar zitten die vieze:aftel: stinkwijven op school. Nou een school kan je het niet noemen het is meer een klooster!!! Maar heilig zijn ze daar niet misschien wel schijnheilig!! Ik zou zeggen blijf vooral lekker roddellen over mij want het deert me toch niet!!! Maar laat me vriendinnen er buiten!!! Ok heb dit ff op laila d´r naam gepost omdat ik geen zin had om een nieuw account aan te maken, zo dat moest er ff uit. you go girl, zo mag ik het horen :goedzo:

Onslaught
18-02-2003, 21:40
wejowwwwwwwwwwwwwww!!!!!! safi hel hlp ben blind geworden dooor die felle kleur ik zie alles pimpel geel paars achtig grem boreua rooood dammmmmmmmmmm:(:(:(:(

mistyDarkangel
18-02-2003, 21:44
wejjoooow , ik zou zegge gewoon negeren die hap!! heeft togch geen zin om er achter aan te gaan !! en doe geen rare dingen waar je later spijt van krijgt!! good luck girl !! ;)

Chatefemqemamu
18-02-2003, 21:46
Ouidath , je moet het gewoon zo bekijken; blijkbaar ben je zoo interessant dat ze over je praten en zich met jou bezighouden.... tsjah... ik zou het als een compliment voor jezelf zien, en als bewijs dat zij minder interessant zijn dan jij.... anders zouden ze jou als onderwerp niet nodig hebben ;)

SAMMYGIRL
18-02-2003, 21:51
Origineel gepost door Ouidath Voor de duidelijkheid is dit aan de meiden die over laila en mij. Nawal, Najat en Nora roddellen De mensen die roddellen weten precies over wie ik het nu heb en ja meid(:auw:lailaatje) jij hoort er ook bij. Ok heb dit ff op laila d´r naam gepost omdat ik geen zin had om een nieuw account aan te maken, zo dat moest er ff uit. zoals ik het begrepen heb: - mensen roddelen over laila - laila roddelt over jullie en haarzelf - laila laat jou op haar naam dit schrijven helemaal :confused: :rolleyes:

RaZer
18-02-2003, 22:13
Origineel gepost door Ouidath Hee schijnheilige trutjes, (no affence voor de andere dames hier) Voor de duidelijkheid is dit aan de meiden die over laila:ego: en mij: Nawal, Najat en Nora roddellen:schrik2:. JULLIE ZIJN KAPOT ZIELIG!!! Jullie zullen wel niets anders te doen hebben omdat jullie geen leven hebben. En als jullie ons dat proberen duidelijk te maken via :rotpc:MSN doe dat vooral geen moeite zou ik zeggen, want jullie bereiken er toch niets mee!!! De mensen die roddellen weten precies over wie ik het nu heb en ja meid(:auw:lailaatje) jij hoort er ook bij. Het leukste is dat ik je nu alleen nog moet tegenkomen en dat zal hopelijk ook snel gebeuren had namelijk niet verw8 dat jij ook zo was!!! Maar zoals ik al zei JALOEZIE heerst in Amsterdam-west vooral in de buurt van de Admiraal de ruyterweg. Jep daar zitten die vieze:aftel: stinkwijven op school. Nou een school kan je het niet noemen het is meer een klooster!!! Maar heilig zijn ze daar niet misschien wel schijnheilig!! Ik zou zeggen blijf vooral lekker roddellen over mij want het deert me toch niet!!! Maar laat me vriendinnen er buiten!!! Ok heb dit ff op laila d´r naam gepost omdat ik geen zin had om een nieuw account aan te maken, zo dat moest er ff uit. En jij heb natuurlijk nooit geroddelt :rolleyes:

yasmine
19-02-2003, 21:14
aasalamoe 3aliekoem ten eerste wou ik effe zeggen Dat je TOTAAL gelijk hebt........ adam west echt roddeltantes vooral ook admiraal alhamdoelillah woon ik niet in dat gebied maar ja allah ie sabarna en ja roddelen is net vlees van die genes lijf eten maar ja asallamoe 3aliekoem yasmin

Ouidath
20-02-2003, 22:14
Hee mensen, FF duidelijk maken dat de laila die ik bedoel niet mijn laila is oftewel superhadda, maar 1 of andere meid die zichzelf laila noemt. Nee joh mijn vriendin zou mij dat nooit aandoen. Gelukkig niet zeg dat zou er nog eens bij moeten komen. Enne nee ik heb het gewoon gepost onder de naam van me mati laila alias superhadda.enne voor diegene die vroeg of ik ooit roddel, nee jochie want mensen interesseren mij niet ik interesseer mensen zo te zien he. laterssssssssssssssss de groeten van Nawal alias Chinees

Asri
20-02-2003, 22:22
Hmmm....Interesting! -Y-

sinaya20
20-02-2003, 22:39
:lol: wat mensen mee zich bezig houden

yasmine
22-02-2003, 21:13

yo man tanger tha place to go on vakantie hahahha:boogie: trouwens hochiema is ook top yasmin

Pagina's : [1] 2