Bekijk originele versie : Ik ben gek op bruidsjurken
saloua_lopez
18-02-2003, 20:46
Ik ben gek op bruidsjurken........ Sommige zijn zo mooooooi....
:tranen: :tranen:
http://www.datingmarriage.20m.com/images/bruidsjurk_1.jpg
pietjepuk83
18-02-2003, 20:48
Jaaaa, ik vind ze ook heeel mooi.
Die je hierboven hebt laten zien vind ik niet zo mooi!!! Een bruidsjurk moet helemaal wit zijn!
roosje22
18-02-2003, 20:50
Origineel gepost door pietjepuk83
Jaaaa, ik vind ze ook heeel mooi.
Die je hierboven hebt laten zien vind ik niet zo mooi!!! Een bruidsjurk moet helemaal wit zijn!
ik vind m heeeeeel erg mooi maar ze zijn ook zo ongelofelijk duur :rolleyes: zou er gewoon eentje willen hebben om af en toe thuis aan te trekken :D
Origineel gepost door roosje22
ik vind m heeeeeel erg mooi maar ze zijn ook zo ongelofelijk duur :rolleyes: zou er gewoon eentje willen hebben om af en toe thuis aan te trekken :D
:lol: :lol:
hey roosje wil je eentje van mij lenen :D :D
heb hele mooie in de kast hangen :D :D
pietjepuk83
18-02-2003, 20:52
Hahah daar dacht ik net ook aan, om er eentje te hebben, om hem thuis aan te doen!!
:zwaai:
Origineel gepost door saloua_lopez
Ik ben gek op bruidsjurken........ Sommige zijn zo mooooooi....
:tranen: :tranen:
http://www.datingmarriage.20m.com/images/bruidsjurk_1.jpg
Ik vind deze wel mooi alleen jammer dat ik zo iets niet kan dragen een beetje te bloot :(
roosje22
18-02-2003, 20:55
Hahah daar dacht ik net ook aan, om er eentje te hebben, om hem thuis aan te doen!!
:zwaai:
en dan gewoon aanhouden he ook als er mensen komen of gewoon zo boodschappen doen dat is pas leuk. Ik zou het echt zo doen hoor. :D
roosje22
18-02-2003, 20:56
Origineel gepost door nomedia
Ik vind deze wel mooi alleen jammer dat ik zo iets niet kan dragen een beetje te bloot :(
hehehe maar dat is nou mijn bedoeling thuis kan dat namelijk wel ;)
pietjepuk83
18-02-2003, 20:57
en dan gewoon aanhouden he ook als er mensen komen of gewoon zo boodschappen doen dat is pas leuk. Ik zou het echt zo doen hoor. :D .
Ja oke, maar dan moet je je ook zo opmaken, en een leuke kapseltje er in!!! haha droom maar lekker verder meid ;) :zwaai:
pietjepuk83
18-02-2003, 20:59
Origineel gepost door Samorra
jaaaaaaaaaaa, cool!! Net zoals die deel van Friends, waarin Monica en Phoebe de hele tijd in een bruidsjurk lopen!! Die was echt grappig!!
Hahaha ja dat klopt, die aflevering van Friends was echt leuk. Nou bijna al hun afleveringen zijn lachen!
saloua_lopez
18-02-2003, 21:01
hahhahaha... gelukkig ik ben niet de enige...
Ik wil gewoon een winkel inlopen en zeggen dat ik ga trouwen.. zodat ik gewoon een bruidsjurk aan...... mijn jurk moet echt perfect zijn.. weyooooo ik ben weer aan het dromen!!!!!!!!!!!!!!!
roosje22
18-02-2003, 21:05
Ik wil gewoon een winkel inlopen en zeggen dat ik ga trouwen.. zodat ik gewoon een bruidsjurk aan...... mijn jurk moet echt perfect zijn.. weyooooo ik ben weer aan het dromen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was dus met een vriendin mee want ze moest haar jurk laten innemen en ik zat daar en zag al die jurken om me heen en geloof me dat ik me echt moest bedwingen om niet zo een jurk de paskamer mee in te sleuren en gewoon net doen alsof ik keizerin sissi ben.
Ben ik gek? :D
pietjepuk83
18-02-2003, 21:06
Dat hadden mijn vriendin en ik gedaan, bij dat winkeltje in Kinkerstraat.
Van buiten lijken die bruidsjurken echt lelijk,maar binnen hadden ze hele mooie bruidsjurken. We kregen boeken die we in mochten zien, toen vroeg ze aan ons of we wat wouden bestellen.
Maar we zeiden tegen de verkoopster van ja mijn vriendin gaat trouwen over een maandje, redden we het dan wel met bestellen. De verkoopster zei toen neeeee, wij hebben een levertijd van een half jaar tot 1 jaaar.
Toen zeiden we ja sorry dan gaat het over!! Maar alles was gewoon gelogen. Wij waren nieuwsgierig naar de jurken die binnen hingen!
saloua_lopez
18-02-2003, 21:12
Dat hadden mijn vriendin en ik gedaan, bij dat winkeltje in Kinkerstraat.
Van buiten lijken die bruidsjurken echt lelijk,maar binnen hadden ze hele mooie bruidsjurken. We kregen boeken die we in mochten zien, toen vroeg ze aan ons of we wat wouden bestellen.
Maar we zeiden tegen de verkoopster van ja mijn vriendin gaat trouwen over een maandje, redden we het dan wel met bestellen. De verkoopster zei toen neeeee, wij hebben een levertijd van een half jaar tot 1 jaaar.
Toen zeiden we ja sorry dan gaat het over!! Maar alles was gewoon gelogen. Wij waren nieuwsgierig naar de jurken die binnen hingen!
hahhahahah jaaah de vorige keer moest ik mezelf ook bedwingen om niet het winkeltje in te gaan in de kinkerstraat... weyooo maarre thanks vooor de tip.. ik ga morgen ernaartoe en zeg ook dat ik over een maand ga trouwen, pas nadat ik alles heb gepast natuuuurlijk!!!!!!! :D :D :D :D :D
pietjepuk83
18-02-2003, 21:18
hahhahahah jaaah de vorige keer moest ik mezelf ook bedwingen om niet het winkeltje in te gaan in de kinkerstraat... weyooo maarre thanks vooor de tip.. ik ga morgen ernaartoe en zeg ook dat ik over een maand ga trouwen, pas nadat ik alles heb gepast natuuuurlijk!!!!!!! :D :D :D :D :D
Van buiten lijken die jurken daar echt oer lelijk, maar als je de boeken inziet, dan hebben ze daar prachtige jurken die je kan bestellen!!
Het is daar wel heel erg duur!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.