Bekijk originele versie : vrouwen die zwanger zijn geweest
ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat alle zwangerschapskenmerken zijn?
:kus:.
oemtarik
20-03-2005, 21:41
gespannen borsten, misselijkheid, pijn in je onderbuik, geen trek in eten enz...
maar het ook zijn dat je nergens last van hebt, met mijn tweede zwangerschap had ik niet eens in de gaten dat ik zwanger was, pas nadat ik iets van 4 weken over tijd was, bleek dat ik al bijna 8 wk zwanger te zijn, ieder zwangerschap is anders en wens je heel veel geluk toe
gr oemtarik
hoi,
De kenmerken van hiervoor zijn denk ik de duidelijkste. Maar je kan natuurlijk altijd een test doen dan weet je het zeker.
Wil je wel graag zwanger worden?
ik voel namelijk al 3 dagen lang het gevoel alsof ik het moet worden(ong).Terwijl ik het pas over twee weken moet worden.
Je zegt dat je over 2 wken ongi moet worden. Kan het niet zo zijn dat je nu in je vruchtbare periode zit?? Want meestal kun je pas een week voor je NOD pas iets voelen als je zwanger bent. Sommige voelen weer helemaal niks maarja het is verschillend per vrouw. Maar misschien heb ik het wel mis en heb je eerder je eisprong gehad. Je kunt er nu niks over zeggen wacht gewoon af tot de dag dat je ongi moet worden en doe dan een zwangerschapstest dan heb je meteen zekerheid. Veel succes en InshAllah ben je zwanger :goedzo:
Liefs Ouissam
ik voel namelijk al 3 dagen lang het gevoel alsof ik het moet worden(ong).Terwijl ik het pas over twee weken moet worden.
HO WACHT!!
dat is je eisprong, had ik ook altijd, 2 weken voor mn ongi kreeg ik ook een paar dgn menstruatie pijn!!
dan ben jij dus ook 1 van de vrouwen die haar eisprong kan voelen!
als je graag zwanger wilt worden moet je nu flink klussen, het eitje blijft maar een paar uurtjes leven!
Ik had weeg geen tekennen, ik zat alleen te wachten op mijn volgende menstruatie en die kwam maar niet.
pas toen ik 8of 9 weken zwanger was begon de misselijkheid, overgeven maar gelukkig alleen de ochtend.
ik ben nu bijna 18 weken en de misselijkheid is veel minder geworden.
hoop ensallah dat het nu alleen maar n\beter gaat ensallah.
Sahab
MIJN zwangerschapskenmerken;
- moe en extra slapen
- misselijk en overgeven
- gespannen borsten
- tepels beginnen donkerder te worden
- groene adertjes op de borsten
- bepaalde eten vies vinden/ heel veel zin hebben in bepaalde eten
- emotioneel
- opvliegerig
- als je overtijd bent, kun je menstruatiepijn krijgen, waardoor je denkt dat de ongi er alsnog aankomt, maar die pijn heeft dan toch te maken met het eitje dat zich aan t innestellen is ofzo
Salam moehalakoem dames,
Ik had ook helemaal geen tekenen, ik zat te wachten op mijn menstruatie (hopen dat het niet kwam) ik was 2 dagen overtijd toen ik de test had gedaan en het was positief elhamdoeli-Allah. Ik ben nu 14 weken zwanger maar ik heb nog steeds helemaal geen kwaaltjes.
Ik vraag me dan ook af met hoeveel weken ik het kindje zou kunnen voelen. Kan iemand mij dat vertellen.
Liefs Sara
Salam moehalakoem dames,
Ik had ook helemaal geen tekenen, ik zat te wachten op mijn menstruatie (hopen dat het niet kwam) ik was 2 dagen overtijd toen ik de test had gedaan en het was positief elhamdoeli-Allah. Ik ben nu 14 weken zwanger maar ik heb nog steeds helemaal geen kwaaltjes.
Ik vraag me dan ook af met hoeveel weken ik het kindje zou kunnen voelen. Kan iemand mij dat vertellen.
Liefs Sara
Ik voelde de baby bij 18 weken al, maar dat komt omdat hij zo actief is.
Bij iedereen is het verschillend.
Salam moehalakoem dames,
Liefs Sara
hoi meid,
je eerste kind ga je voelen tussen de 18e en de 20e week.
ik voelde mn kindje (ook 1e) met 17 wkn al.
het was de 1e dag zelfs van de 17e week.
ik zat op een gegeven moment achter de pc (ja wanneer ook niet he?)
en op een gegeven moment voelde ik rechtsonder heeeeeeeele lichte plopjes.
het voelt als ontploffinkjes zeg ik maar altijd.
op een gegeven moment ging ik ze in de gaten houden, en ze werden steeds duidelijker.
heerlijk gevoel is dat.
wat dat betreft mis ik mn zwschap wel.
GENIET ERVAN ZOLANG T KAN!
gr. sardientje.
hallo dames,
heel erg bedankt voor jullie reactie. Ik ben namelijk echt zo een bezorgd kippetje haha....ik dacht al waarom voel ik nog niks...ik kan haast niet wachten tot ik het babytje voel...
sardientje, wat heb jij een mooie naam voor je dochtertje MAISAM.....PRACHTIG .....ik denk dat als ik een meisje krijg haar ook Maisam ga noemen hihi........ik heb de naam nog nooit gehoord...bij jou voor het eerst...
hoi sara 21 ik weet niet hoe lang je zwanger bent? maar ik voelde mijn kindje (is mijn eerste) pas met 19 weken ongeveer. Inderdaad het voelt heel gek. eerder voelde ik het eind 17de week, maar je gaat het niet geloven. voelt zo raar. maar met week 19 wist ik gewoon wat het is.
hahaha wat maisam als naambetreft, ik weet dat ik een jongen inshAllah zal krijgen, maar ik had het ook gezegd. als ik ooit een meisje krijg noem ik haar maisam. klinkt zo apart en mooi.
hoi rzinia
ik ben 14 weken zwanger.......dus ik denk dat ik nog even moet wachten....
Het wordt spannend voor jou...ik zie dat je bijna moet bevallen Inscha-allah gaat alles goed verlopen en mag je jou zoontje in je armen nemen.....Ghir Inscha-Allah...
weet je al hoe je je zoontje gaat noemen?
Eigelijk wel maar dat hou ik nog ff voor me :D met 14 weken voelde ik hem ook nog niet. dan is ie veel te klein en nu?????/ Nu weet ik het 100% als ie beweegt, want je ziet het helemaal eruit steken. Of geeft ie van die duwtjes tegen je ribben en het grappig en schattige vind ik zelf is je kan gewoon zijn voetje heel lichtjes wegduwen. en ik kan niet wachten tot ik hem echt in mijn armen heb. je hebt nog lang te gaan, maar laat ik je 1 ding zeggen: geniet van je tijd nu, want later voel je net een oma. Je kan moeilijk bewegen, slapen of wat dan ook. je kan bijna niks meer.
meid, hou nog even vol en inscha-Allah zal je dan kunnen genieten van je kleintje...
ik probeer er van te genieten maar soms ben ik zo bezorgd terwijl ik eigenlijk nergens last van heb ik heb ook helemaal geen kwaaltjes ofzo...(elhamdoeli-allah)....soms denk ik ben ik eigenlijk wel zwanger......maar toen ik de echo had gemaakt met 11 weken en 6 dagen zag ik een klein wondertje dat al helemaal af was en druk bezig was in mijn buik....ongeloofelijk is dat......ik kan niet wachten op mijn volgende afspraak..pas over 2 weken weer..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.