Bekijk originele versie : Het begon allemaal van de nacht...
SweetRose
18-02-2003, 16:29
één van je domste fouten die je kunt maken....heb ik vande nacht meegemaakt :(
niet te geloven...ik moet zeggen dat ik nadien wel gelachen heb tot dat de tranen over mijn wangen rolden...ok hier komt ie..
het was half vijf 's nachts...zin 'n midar hoort haar wekker en staat op...wast zich...ontbijt en kleed zich aan...en is klaar om naar school te gaan...(nog steeds half vijf-vijf uur !!!!)
ik maak mijn jongere zus wakker..en zij ging ergens naartoe met de klas dus die moest normaal vroeger door dan ik...en zij zie zo dat ik al ben opgestaan..en ik zeg tegen haar..iwaa staa op het is al bijna kwart voor acht hoor...zij staat op en wast zich vlug..wou zich bijna omkleden...en ik wou echt vertrekkken..en mijn oudere zus komt mijn kamer binnen en zegt...waar gaat gij naartoe? ik zeg...naar school duh waar ergens?zij keek mij met een kwade blik aan en zei: het is nog maar kwart voor vijf hoor...:maf2:
ik begin der te lachen en te lachen..ik kwam ni meer bij..
dus met andere woorden...ik had mijn wekker verkeerd gezet...:verdriet:
ajowwwwwwwwwwwwwww nooooooooit meer van mijn leven....:rolleyes:
echt waar..dit is één van de domste en stomste fouten die je kan maken....:D
Ooh damn, lullig voor je!! :D
Hey, ben jij dat op die foto?????
SweetxBaby
18-02-2003, 16:34
:lol:
hahahah wou je de school gaan openen ofsow:D :melig:
SweetRose
18-02-2003, 16:34
dat is inderdaad ni leuk...:(
ajowwww mijn zus was raaazend.....
:haha:
alatief,
zo vroeG op Gestaan :eek:
Kijk,darum slaap ik altijD noG twee uurtjUs door als ik de wekker uit Gedaan heB! :p
SweetRose
18-02-2003, 16:35
Origineel gepost door Sweet Baby
:lol:
hahahah wou je de school gaan openen ofsow:D :melig:
hahah :D
neen maar serieus had mijn zus ni op tijd dat gezegd..dan had ik echt wel drie uur aant school gestaan :rolleyes: :maf2:
elke keer ik er aan denk...lig ik strijk vant lachen :D
Origineel gepost door zin 'n midar
niet te geloven...ik moet zeggen dat ik nadien wel gelachen heb tot dat de tranen over mijn wangen rolden...ok hier komt ie..
het was half vijf 's nachts...zin 'n midar hoort haar wekker en staat op...wast zich...ontbijt en kleed zich aan...en is klaar om naar school te gaan...(nog steeds half vijf-vijf uur !!!!)
ik maak mijn jongere zus wakker..en zij ging ergens naartoe met de klas dus die moest normaal vroeger door dan ik...en zij zie zo dat ik al ben opgestaan..en ik zeg tegen haar..iwaa staa op het is al bijna kwart voor acht hoor...zij staat op en wast zich vlug..wou zich bijna omkleden...en ik wou echt vertrekkken..en mijn oudere zus komt mijn kamer binnen en zegt...waar gaat gij naartoe? ik zeg...naar school duh waar ergens?zij keek mij met een kwade blik aan en zei: het is nog maar kwart voor vijf hoor...:maf2:
Wees blij dat jr r thuis achter ben gekomen en niet tot de 1e bus was gekomen :p
gatar :hihi: :maf2:
=emsoem=
grappig!!!!
heb ik ooit ook es voor gehad, ik was "dacht ik" te laat, ik liep rond als een stier die een rood doek had gezien, tot ik door had dat ik chie 3 uur te vroeg was op gestaan!!! ik ben in bed gekropen en ben beginnen huilen, stress stress ...
SweetRose
18-02-2003, 18:43
Origineel gepost door didi_1
Wees blij dat jr r thuis achter ben gekomen en niet tot de 1e bus was gekomen :p
hahaha alle chance dat ik de bus ni moet nemen :D
Origineel gepost door emsoem
gatar :hihi: :maf2:
=emsoem=
gatar? toen d8 ik effe dat ik :maf2: was...maar het kan iedereen voorkomen hé :D
Origineel gepost door Anya
grappig!!!!
heb ik ooit ook es voor gehad, ik was "dacht ik" te laat, ik liep rond als een stier die een rood doek had gezien, tot ik door had dat ik chie 3 uur te vroeg was op gestaan!!! ik ben in bed gekropen en ben beginnen huilen, stress stress ...
ajoww meskina...:(
iwaa je moet je relaxen als je gestresseerd bent ;)
ik was belange ni gestresseerd...maar gewoon..Kweet ni :ego:
al_hamka
18-02-2003, 18:45
Origineel gepost door zin 'n midar
:lol: Hahahahahahah meskienaaaaaa ik heb het ook wel eens gehad :rolleyes:
SweetRose
18-02-2003, 18:49
ajowwwwww ik heb mij echt kapot gelachen...echt waar
maar mijn zussen ni :rolleyes:
ik ben blij dat ik ni alleen ben die het heeft meegemaakt...maar ik vond het een primeur om het jullie te vertellen :D
Lady_Cazawia
18-02-2003, 19:45
hahahahaha meskienaa!!!...:melig:..:melig:....is mij ook wel eens overkomen...en ik kan er nog steeds niet om lachen..:(
:D....:maf2:
SweetRose
18-02-2003, 23:24
ajoww het lijkt wel de normaalste zaak bij jullie...
en ik maakte me maar zorgen...ik heb echt echt echt effe gedacht dat ik echt :stoned: werd...:rolleyes:
en omdat ik zo mijn slaap had doorbroken door bijna naar school te vertrekken...doen mijn ogen pijn en heb ik hoofdpijn...:(:(
Zin 'n midar wat heb ik je nou gezegd :kwaad:!
http://www.stichtingvoedselallergie.nl/pics/button%20pinda%20allergie.jpg
:p , kan je nu wel lachen :(.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.