Bekijk originele versie : Probleem wijk SBS6
Ik heb gisteren Probleem wijk gezien op SBS6….
In een woord, wat een k*ut bende…
Je zult ze maar als buur hebben…
Die halen nooit de kranten, als het Marokkanen waren, zou het met KOEIEN LETTERS in de kranten staan…
Bron: Boss
Pleeborstel
18-03-2005, 22:20
Zulke programma's zijn weinig anders dan stemmingmakerij, een oplossing voor de problemen wordt er namelijk niet gegeven. Nee, er wordt geld verdiend over de rug van anderen. Het is werkelijk droevig, dat SBS6. Zolang als dat de mens bestaat heb je altijd lieden die zich niet kunnen gedragen...Ik vind dat de beleidsmakers het onder ogen moeten zien en aan moeten pakken. SBS6 interesseert zich alleen in de kijkcijfers en die kunnen ze nu halen omdat er veel aandacht is voor zogeheten probleembuurten :rolleyes:
RuFF_Rydster
18-03-2005, 23:21
Vergis je niet he, het is televisie, dus tis allemaal een beetje opgeblazen. So cold White Trasch..
IlLeGal_NaDoR
19-03-2005, 10:03
Heb je dit al gehoord?
Na Tokkies nu Gencos. :)
Portret drie generaties van Turkse familie Genco (http://spitsnet.nl/cci.php?rid=5&id=41560)
Gegroet,
Saïd.
Ik vind het maar dom, al die asocialen die op TV hun gezicht vertonen e er nog trots op wezen ook nog eens .
houdoe
Heb je dit al gehoord?
Na Tokkies nu Gencos. :)
Portret drie generaties van Turkse familie Genco (http://spitsnet.nl/cci.php?rid=5&id=41560)
Gegroet,
Saïd.
je hebt zeker niet gekeken naar die documentaire, maar in plaats daarvan kakel je gewoon na wat je ergens hebt opgepikt...
genco's zijn een KEIHARD WERKENDE familie zeer aangepaste - maar toch met eigen identiteit - turken die al bijna 35 jaar in amsterdam winkels drijft...er is helemaal niets tokkies aan deze lui die nog nooit 1 cent uitkering hebben ontvangen en in keurige huizen wonen...een sieraad en een voorbeeld voor alle amsterdammers.
wel ff eerst onderzoeken waar het over gaat voordat je maar wat uitkraamt.
Ik heb gisteren Probleem wijk gezien op SBS6….
In een woord, wat een k*ut bende…
Je zult ze maar als buur hebben…
Die halen nooit de kranten, als het Marokkanen waren, zou het met KOEIEN LETTERS in de kranten staan…
Bron: Boss
je spreekt jezelf tegen, ontzettende zeurpiet dat je bent..
die serie gaat over autochtonen, notabene...dus niks marokkanen.
het komt niet in de krant omdat het weer van die platte inhoudsloze shit is en geen enkele nieuwswaarde heeft...
asociale gezinnen heb je altijd geahd en die zullen er altijd zijn - overal.
en jij zou je tijd beter niet verdoen met die rotzooi, maar bv eens een goed boek lezen...als je wilt, kan je van mij een lijstje krijgen.;)
je spreekt jezelf tegen, ontzettende zeurpiet dat je bent..
die serie gaat over autochtonen, notabene...dus niks marokkanen.
het komt niet in de krant omdat het weer van die platte inhoudsloze shit is en geen enkele nieuwswaarde heeft...
asociale gezinnen heb je altijd geahd en die zullen er altijd zijn - overal.
en jij zou je tijd beter niet verdoen met die rotzooi, maar bv eens een goed boek lezen...als je wilt, kan je van mij een lijstje krijgen.;)
Wanne kritiekpik ben jij ook he :ego:
houdoe
IlLeGal_NaDoR
19-03-2005, 10:43
je hebt zeker niet gekeken naar die documentaire, maar in plaats daarvan kakel je gewoon na wat je ergens hebt opgepikt...
genco's zijn een KEIHARD WERKENDE familie zeer aangepaste - maar toch met eigen identiteit - turken die al bijna 35 jaar in amsterdam winkels drijft...er is helemaal niets tokkies aan deze lui die nog nooit 1 cent uitkering hebben ontvangen en in keurige huizen wonen...een sieraad en een voorbeeld voor alle amsterdammers.
wel ff eerst onderzoeken waar het over gaat voordat je maar wat uitkraamt.
Wie zegt dat ze het zelfde gedrag en/of karakter als de tokkies hebben?!?! Dat valt niet uit mijn reactie te halen!
Dus voortaan, als ik duidelijk iets zet, dan pas op reageren en anders onthoud je dan van je reactie. Ik zet alleen dat er weer een documentaire is als reactie op PLEEBORSTEL
Gegroet,
Saïd. ( :moe: )
Wie zegt dat ze het zelfde gedrag en/of karakter als de tokkies hebben?!?! Dat valt niet uit mijn reactie te halen!
Dus voortaan, als ik duidelijk iets zet, dan pas op reageren en anders onthoud je dan van je reactie. Ik zet alleen dat er weer een documentaire is als reactie op PLEEBORSTEL
Gegroet,
Saïd. ( :moe: )
je hebt gelijk....sorry :traan1:
komt omdat hier ook zo'n topic over circuleerde...en ik ben heel gevoelig als het over 'mijn' winkel gaat...:D
nu wachten we nog op een docu over je naamgenoot saïd en zijn poeliersbedrijf mellah, ook in amsterdam-oost...hij was a'damse ondernemer van het jaar 2003!!
saïd rules....:goedzo:
MrBrownstone
19-03-2005, 11:55
Ik vind het allemaal wel meevallen met die probleemwijken. Ik verwachtte huizen die in de fik werden gezet, massale knokpartijen, steekpartijen, shietpartijen... dat soort tafarelen. In plaats daarvan krijg je mensen te zien die op hun uitkering teren, jongeren die een brandje stichten en wachten tot de politie er is. Waar ik vroeger woonde ging het er zelfs erger aan toe (en ja, dat was ook een volksbuurt).
Als je in de grote steden gaat kijken kom je probleemwijken tegen die een stuk erger zijn. In Rotterdam alleen al heb je het Oude Noorden en Feijenoord.... ga daar maar eens filmen, SBS. Misschien krijgen we dan echt iets interessants te zien.
Nee, er wordt geld verdiend over de rug van anderen.
De mensen die werken er zelf aan mee, niemand dwingt ze. Bovendien verdienen ze er zelf ook aan! Die wijken worden opgebeld en voor een leuk bedrag geven ze toestemming. Persoonlijk vind ik het belachelijk als je aan zo'n programma meewerkt, maakt niet uit hoeveel geld je ervoor krijgt, je staat ten schande voor heel Nederland.
Daar hebben die mensen schijt aan. Die zien hun gedrag als een statussymbool.
Daar hebben die mensen schijt aan. Die zien hun gedrag als een statussymbool.
Een herziening van het nederlandse uitkeringensysteem is dringend aan herziening toe, tenminste als ik dergelijke randfiguren hoor.
Ik vind het allemaal wel meevallen met die probleemwijken. Ik verwachtte huizen die in de fik werden gezet, massale knokpartijen, steekpartijen, shietpartijen... dat soort tafarelen. In plaats daarvan krijg je mensen te zien die op hun uitkering teren, jongeren die een brandje stichten en wachten tot de politie er is. Waar ik vroeger woonde ging het er zelfs erger aan toe (en ja, dat was ook een volksbuurt).
Als je in de grote steden gaat kijken kom je probleemwijken tegen die een stuk erger zijn. In Rotterdam alleen al heb je het Oude Noorden en Feijenoord.... ga daar maar eens filmen, SBS. Misschien krijgen we dan echt iets interessants te zien.
Die sensatiezucht irriteert mij altijd.
Ik ben een tijdje verbonden geweest aan de bewonerscomissie in mijn straat omdat ik me mateloos ergerde aan onder andere het dealen voor de deur.
Maar toen SBS 6 me belde heb ik direct gezegd dat het allemaal wel meeviel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.