Bekijk originele versie : waarom zijn dames materialisties
wie kan mij vertellen waarom
echt ik zie et steeds meer en meer als je een meisje tegen kom op de chat of in real life of wat dan ook dan is de eerste vraag die ze stellen heb je auto :(
ik vraag me af waarom dat zo is
of bied de auto stoute dingen die je thusi niet kan doen ????
PS:niet alle dames.
Mouniyah
18-02-2003, 14:34
Vraag dat aan hen niet aan ons. Ik heb nooit gevraagd naar een auto of wat dan ook!!!! Dussss... :zwaai:
Origineel gepost door Mouniyah
Vraag dat aan hen niet aan ons. Ik heb nooit gevraagd naar een auto of wat dan ook!!!! Dussss... :zwaai:
I got a 4 wheel drive 5 5 from eyes
But maybe you can't handle these because I'm FREEEEEE
Is dit niet jouw ondertekening, Mouniyah?
Mouniyah
18-02-2003, 14:39
Ja so????
Begrijp je de tekst wel???
Daarmee word gezegd dat ik onafhankelijk ben, omdat ik me eigen auto heb en VRIJ ben......
Ik ga echt niet verwachten van mn man of vriend dat ie een auto of zo moet hebben....
Shnapse???
Ja so????
Begrijp je de tekst wel???
Daarmee word gezegd dat ik onafhankelijk ben, omdat ik me eigen auto heb en VRIJ ben......
Ik ga echt niet verwachten van mn man of vriend dat ie een auto of zo moet hebben....
Shnapse???
dat zeg ik toch niet. deze topic gaat over vrouwen die MATERIALISTISCH zijn.
Mouniyah
18-02-2003, 14:43
EN MANNEN ZIJN DAT NIET????
VETTE AUTO, STEREOINSTALLATIE, MOOI APARTEMENT, GSM EN NIET TE VERGETEN, DE LOOKS ETC.
WIE IS HIER MATERIALISTISCH???
IK MOET GAAAAAAN TOEDELSSSS
EN MANNEN ZIJN DAT NIET????
VETTE AUTO, STEREOINSTALLATIE, MOOI APARTEMENT, GSM EN NIET TE VERGETEN, DE LOOKS ETC.
WIE IS HIER MATERIALISTISCH???
IK MOET GAAAAAAN TOEDELSSSS
dat we het hebben betekent niet dat we materialistisch zijn.
jullie vrouwen die daar echter wel waarde aan hechten zijn wel weer materialistisch.
Mouniyah
19-02-2003, 08:42
Echt niet, de vrouwen hebben het nu weer gedaan!!!
En niet iedereen heeft dat, dus kom daar niet mee!!!!
:zwaai:
SAMMYGIRL
19-02-2003, 09:16
ik denk dat ze op die manier erachter willen komen of je rijk bent, ik bedoel ze gaan je niet vragen of je rijk bent dat is te verdacht.
dus vragen ze wat voor auto heb je, als je antwoord met een bmw of mercedes (een mooie en duur type auto) dan weten ze dat je geld hebt en gaan ze door met jou
als jij antwoord met een kadet ofzo ( goedkope auto inieder geval) weten ze dat je niet zoveel geld hebt, anders zou je namelijk wel een dure auto hebben gehad.
maar nogmaals ik denk dat die meiden zo denken of dit waar is dat weet ik niet.
Zonder auto kom je nergens vandaar dat ze het altijd vragen :D
roosje22
19-02-2003, 09:25
Origineel gepost door je_weet_toch
echt ik zie et steeds meer en meer als je een meisje tegen kom op de chat of in real life of wat dan ook dan is de eerste vraag die ze stellen heb je auto :(
PS:niet alle dames
zeg niet meisjes maar sommige meisjes graag!!! Ik heb namelijk mn eigen auto dus zit niet op een kerel te wachten die perse een Jeep moet hebben. Nee hij moet toch echt andere kwaliteiten hebben zoals heel lief zijn.....
Mouniyah
19-02-2003, 09:41
Kijk dat bedoel ik nou, neem een voorbeeld aan Roosje. :goedzo: Als ik afhankelijk zou willen worden van me man, dan ga ik dat inderdaad vragen!!! Maar dat wil ik niet, ik zorg liever voor mezelf.
En nogmaals, de hele wereld is materialistisch, alles kost geld, wat krijg je hier nog gratis? Je moet wel een beetje in doekoes denken als je goed wil leven, maar ik hecht meer waarde aan een goede baan dan aan een vette BWM die door haram geld is betaald. :iblies:
Als het maar HALAL is.... :boogie:
mimi3000
19-02-2003, 12:10
klopt veel vrouwen zijn materialistisch.....:jammer:
camiliaa
19-02-2003, 12:13
Origineel gepost door je_weet_toch
PS:niet alle dames
heb er zelf 1 :D :D :D don't need it :rolleyes: :rolleyes:
en trouwens ik knap af van jongens die komen pronken in zo'n bak....ik studeer nix voor nix om later een Merc dikkee vette jeep voor de deur te zetten :D :D
Mouniyah
20-02-2003, 11:31
Origineel gepost door butterfly1983
Ach jongen je hebt nog niks gelezen ...je moest eens weten hoeveel sommige meiden hier op deze site vragen voor bruidsschat! WILIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEE niet meer normaal!
Bruidsschat is verplicht in de Islam, ik zal het ook vragen, maar de hoeveelheid is een ander verhaal. Vraag nooit meer dan dat je nodig hebt, want dan ga je mensen uitbuiten en dat is Haraam.....
:zwaai:
Mounya
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.