Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help ik wil permanent krullen!!!!!!!!

LZN
18-03-2005, 19:55

hey meiden ik wil permanent krullen maar ik heb zelf krullende haar alleen vind ik het niet zo mooi. ik heb ook dik droog haar en ik wil dun permanent krullen. alleen weet ik niet ik moet doen. heeft iemand goeie tips die echt helpen ik namelijk gehoort als je die nieuwe creme van anderelon gebruik dat je ook mooie krullen krijgt alleen weet ik niet welke krullen (kleine, permanent of golf) heb jullie aub tip over deze creme an wat ik kan doen om permanent te krijgen.

wipneusje
18-03-2005, 20:30
hey meiden ik wil permanent krullen maar ik heb zelf krullende haar alleen vind ik het niet zo mooi. ik heb ook dik droog haar en ik wil dun permanent krullen. alleen weet ik niet ik moet doen. heeft iemand goeie tips die echt helpen ik namelijk gehoort als je die nieuwe creme van anderelon gebruik dat je ook mooie krullen krijgt alleen weet ik niet welke krullen (kleine, permanent of golf) heb jullie aub tip over deze creme an wat ik kan doen om permanent te krijgen Permament is net zo iets als je haar verven, het is chemisch en veranderd de textuur van je haar zodat het gaat krullen en er uit moet groeien.. Maar zoiets moet je alleen doen als je echt stijl haar hebt.. Jij wilt denk ik gewoon dat je natuurlijke krullen er mooier uitzien, ik heb ook dik en golvend haar en gebruik meestal mousse in mijn haar en dan een beetje de krullen erin knijpen, dat maakt je krullen al veel mooier, maar permanent raad ik je echt af omdat je dan je natuurlijke krul uit je haar haalt en neppe erin krijgt, en het beschadigd je haar ook.

Jihane..
18-03-2005, 21:03
Ik ga morgen naar een Surinaamse winkel.. Ik ga eens kijken watvoor producten ze daar verkopen en wat ze me aanraden. Ik laat het je wel weten of het gelukt is. :)

samie17
18-03-2005, 22:57
hey meiden ik wil permanent krullen maar ik heb zelf krullende haar alleen vind ik het niet zo mooi. ik heb ook dik droog haar en ik wil dun permanent krullen. alleen weet ik niet ik moet doen. heeft iemand goeie tips die echt helpen ik namelijk gehoort als je die nieuwe creme van anderelon gebruik dat je ook mooie krullen krijgt alleen weet ik niet welke krullen (kleine, permanent of golf) heb jullie aub tip over deze creme an wat ik kan doen om permanent te krijgen Nou meid je kan liever geen permanent nemen.. Later krijg je allemaal kale plekken... En haaruitval... Ik raad je het af om permanent te nemen... :o

haanan
20-03-2005, 17:45

:) he meid ik dacht hetzelfde als jij.......namelijk IK heb toch al krullen maar ik wilde ook mooiere krullen dan dat ik al had...... Ik ben bij de surinaamse kapper geweest en heb cruly laten zetten en ik kan je niet zeggen hoeveeeeeeeeeeeeeeel spijt ik heb.............. de eerste weken was het mooi en had een mooie bos krullen maar naderhand zakken de krullen eruit en kreeg ik heeel veel haaruitval en zelfs wat kale plekjes. toen het permanent al gauw na drie weken eruit was en de kapper zei dat het 3 maanden zou blijven ben ik terug gegaan en wou het opnieuw doen maar dat heb ik maar toch niet gedaan....was natuurljik boos maar zijn excuus was dat ik mijn haar te vaak waste... Meid ik RAAD HET JE ECHT AF.................!!! want uiteindelijk krijg je haaruitval, kale plekjes, lelijke dode krullen, erg dun haar, en denk je van ik had nog niet zo'n lelijke krullen :jammer:

Just_Yasmina
20-03-2005, 17:49
Ja precies permanent kan je beter niet doen..!! Maar wil jij niet grove golven kleine krulletjes of van die grote krullen..??