Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaaanse B*tches

Pagina's : [1] 2 3

Vin
18-02-2003, 10:39

Taz, ik was gisteren in de stad he en zag een paar mokrochikies man , met een paar 3ouaza uit nigeria of ghana ofzo. Aan die kills hun gezicht was te zien dat ze mammadou of bobbo of nanna heten. Maar die Moboetoe die pakte zo'n meisje vol op haar bek man, zo met die bamboelippen BAAMMMM op haar bek. Ik dacht waaaaaaaaaaaaaaaatttt!!!! :eek: Die chikie heette Fatima want een andere riep haar . maar zulke chikies zijn vaya man, vind ik. Kijk wat jij doet is niet mijn probleem , maar doe het niet buiten waar iedereen het kan zien. Want hoe je het ook wend of keert het doet mij als wel pijn als ik dat moet zien. Maar op dat moment hoopte ik echt dat haar vader of broer tevoorschijn zo komen. Faking bietsches:kwaad: Sir allah yemsagkoum a lihoud:kwaad:

manal18meknes
18-02-2003, 10:41
jij bent grappig hahaha

Onslaught
18-02-2003, 10:43
heee fcuking vin, je gaat wel te vaaak met me schoonzusje:(:( take it easy junk

cheetah
18-02-2003, 10:45
hahahahah mamadoe? hahahahahah

PerfectTangawia
18-02-2003, 10:45

Origineel gepost door manal18meknes jij bent grappig hahaha dat wou ik ook zeggen.. je verteld het wel op een hele grappige manier.. ik vind dat dat absoluut niet kan.. maar wij hebben dat ook als wij een marokkaanse jongen met een nederlands meisje zien.. dusssssssssss... TANGAWIA

Vin
18-02-2003, 10:49
Origineel gepost door cheetah hahahahah mamadoe? hahahahahah ja zo heten die gasten bijna allemaal toch :confused: en perfect?? zeg eens eerlijk als vrouw kan dat toch niet man. iniedergeval niet openbaar:jammer:

Vin
18-02-2003, 10:51
Origineel gepost door Onslaught heee fcuking vin, je gaat wel te vaaak met me schoonzusje:(:( take it easy junk kifesh?? e skout a sahbi , baraka met fdahni hnaya man :D

Onslaught
18-02-2003, 10:52
he zeema je zag me berichte niet a fcuking junk:boos:

PerfectTangawia
18-02-2003, 10:54
Origineel gepost door Vin ja zo heten die gasten bijna allemaal toch :confused: en perfect?? zeg eens eerlijk als vrouw kan dat toch niet man. iniedergeval niet openbaar:jammer: ik heb allang gezegd dat dat niet door de beugel kan wat die meiden doen.., maar ik zei alleen maar dat wij de (marokkaanse meiden) soms ook zo denken over marokkaanse jongens die met een nederlandse meid gaat.. dus ja... TANGAWIA

Vin
18-02-2003, 10:57
Origineel gepost door Onslaught he zeema je zag me berichte niet a fcuking junk:boos: lees boven algra :D

Onslaught
18-02-2003, 10:59
heb al gelezen a junk, je regaeer te laat dus d8 hoe meer berichte hoe meer znoen a tafoenest

Vin
18-02-2003, 10:59
Origineel gepost door Kadir Live And Let Live;) VInnie, doe normaal man, jij weet toch niks, mischien waren ze wel getrouwd, en ook al niet, fock it, why do you care so much??? noooooooo man is vaya turk je weet toch , iedereen keek naar hun man . zoiets doe je niet op remrandtsplein ouwe:jammer: is vaya gewoon

Liloesh
18-02-2003, 11:04
suggelbabe segt Vin is een weildo...:jammer:

zahia
18-02-2003, 11:07
:lol: jij bentecht grappig vin :lol:

MuzzyAA
18-02-2003, 11:07

hahaha hondekop hahahaha yah aaaaaaaaaaaand8 :D

Pagina's : [1] 2 3