Bekijk originele versie : ayemma..
het leven zit zo tegen :(
Onslaught
18-02-2003, 10:34
ook al:(:(:(
Origineel gepost door Onslaught
ook al:(:(:(
:verdriet: i need 2 talk with you..
the_silver_one
18-02-2003, 10:36
Chaimaa meid,
Kijk jij hebt tenminste nog een gave..
Jij kan je gevoelens tenminste goed verwoorden,
had ik dat maar, ik heb alleen een nep-uiterlijk dat alleen maar slechte mensen aantrekt
:(
Bnet_elNasaat
18-02-2003, 10:36
Origineel gepost door Kadir
kheb echt een beetje genoeg van deze bullshit, als ik vraag wat er aan de hand is, zeg je niks, shittttttttt
je moet een beetje IETS doen, weet ik veel, maarre je weet wel wat ik bedoel, hoop ik:maf2:
shame on you :jammer:
the_silver_one
18-02-2003, 10:37
kheb echt een beetje genoeg van deze bullshit, als ik vraag wat er aan de hand is, zeg je niks, shittttttttt
je moet een beetje IETS doen, weet ik veel, maarre je weet wel wat ik bedoel, hoop ik:maf2:
Back Off
Ze wilt gewoon zeggen dat het slecht gaat en niet zeggen waarom
Compri?
:rolleyes: .............. :huil:
Onslaught
18-02-2003, 10:38
lieverd kom dan op msn:(:(:(
Origineel gepost door the_silver_one
Chaimaa meid,
Kijk jij hebt tenminste nog een gave..
Jij kan je gevoelens tenminste goed verwoorden,
had ik dat maar, ik heb alleen een nep-uiterlijk dat alleen maar slechte mensen aantrekt
:(
ik weet niet of ik het wel een gave kan noemen...
ben blij dat ik tenminste iets kan uitschrijven..iedereen heeft wel een gave.dus jij ook..alleen zelf zie je dat nooit in (net als bij mij) ik durf te wedden dat je geen nep uiterlijk hebt..je bent een schat van een meid..en je innerlijk is prachtig
the_silver_one
18-02-2003, 10:42
Origineel gepost door Chaimaa
ik weet niet of ik het wel een gave kan noemen...
ben blij dat ik tenminste iets kan uitschrijven..iedereen heeft wel een gave.dus jij ook..alleen zelf zie je dat nooit in (net als bij mij) ik durf te wedden dat je geen nep uiterlijk hebt..je bent een schat van een meid..en je innerlijk is prachtig
Oke, met nep-uiterlijk
bedoel ik gewoon een uiterlijk waardoor mensen met je omgaan om je uiterlijk en niet om hoe je bent,
Met jouw gave kun je nog iets, met de mijne word ik alleen geflashd en wek ik onndige jaloezie op
onslaught..k kan niet on komen..k zit op school :(
Ewa azina djelli:)
je weet wel wat ik bedoel toch
Als ik vraag, moet je niet zeggen, er is niks aan de hand;)
I'm a good listener
yeah i know sweety..... :rolleyes:
ik vertel het je vanavond wel...
mwah x!
Origineel gepost door the_silver_one
Oke, met nep-uiterlijk
bedoel ik gewoon een uiterlijk waardoor mensen met je omgaan om je uiterlijk en niet om hoe je bent,
Met jouw gave kun je nog iets, met de mijne word ik alleen geflashd en wek ik onndige jaloezie op
ahzo..maak je maar niet druk de mensen waarvan je denkt dat ze zo met je omgaan zijn het niet waard just use your mind..ik heb het ook..en tegenwoordig is het moeilijk om vrienden te vinden die je door dik en dun steunen..maar zeg altijd alhamdoulillah allah swt is je grootste vriend...en die zal nooit zijn roeg toekeren als jij dat ook niet doet..jij hebt ook een gave dat weet ik zeker..alleen ik ken je niet kan het dan ook niet zeggen..
the_silver_one
18-02-2003, 10:46
Origineel gepost door Chaimaa
ahzo..maak je maar niet druk de mensen waarvan je denkt dat ze zo met je omgaan zijn het niet waard just use your mind..ik heb het ook..en tegenwoordig is het moeilijk om vrienden te vinden die je door dik en dun steunen..maar zeg altijd alhamdoulillah allah swt is je grootste vriend...en die zal nooit zijn roeg toekeren als jij dat ook niet doet..jij hebt ook een gave dat weet ik zeker..alleen ik ken je niet kan het dan ook niet zeggen..
Veel sterkte in ieder geval
Onslaught
18-02-2003, 10:49
CHIAMAAAAAAAAA JE BEN NIET ONLINE JUNK:kwaad:
thanks the_silver_one :blauwkus:
Onslaught k had pauze..en k kan niet op msn :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.