Bekijk originele versie : k heb krullen maar wat moet ik erin doen
MOCROGIRL_85
18-03-2005, 09:05
hallo dames....ik heb echt een bos krullen...ik heb van alles geprobeerd...maar nu gebruik ik gewoon wetlook gel......maar mijn vraag is dat ik wel eens maroc meisjes zie met mijn haar...alleen dat het er gewoon mooie krullen zijn maar dan droog........dat van mij ziet er een beetje nat uit...........en als ik niks erin doe gaat et helemaal erg pluizen
weten jullie wat
lela_magrebia88
18-03-2005, 14:35
Heyyyyyyy meid
wollah dat heb ik ook man, enne ik moet steeeds vluchten van de regen
anders gaat mijn haar piew!!!! enne dan heb ik geen gel of olie bij mij aaaaaaaaah egt een ramp , maar ik doe er gewooon babyolie in, de meeste marokkaanse meiden doen er
witte olie(best vies maar helpt wel)of ander zid zitoen(die olijven olie)
nou doeg
wat ik doe en ook helpt is het vogende:
Ik was het en dan doe ik er de Mousse van Elvive (bruin/goude fles) in en dan goed uitkammen zodat het goed over je haar verdeeld. Vervolgens schud ik het voorover helemaal los en doe er nog een beetje mousse in en dan natuurlijk laten drogen. Later krijg je mooie droge krullen. Inshallah zal het helpen.
succes
Zeemermin23
18-03-2005, 16:30
ik gebruik schuim van het merk taft.... en je krijgt mooie krullen.... :)
MOCROGIRL_85
18-03-2005, 16:53
thnxxx ik ga et proberen een dezer dagenn...dan horen jullie van me
hallo dames....ik heb echt een bos krullen...ik heb van alles geprobeerd...maar nu gebruik ik gewoon wetlook gel......maar mijn vraag is dat ik wel eens maroc meisjes zie met mijn haar...alleen dat het er gewoon mooie krullen zijn maar dan droog........dat van mij ziet er een beetje nat uit...........en als ik niks erin doe gaat et helemaal erg pluizen
weten jullie wat
Een tip gebruik creme voeding nadag je je haar gewassen hebt, creme voeding van kruidvat (eigen merk) het is een groen flesje € 1,29 dit is een heel goed product en laat je krullen niet pluizen. Sinds kort is er ook een shampoo andrelon perfect krul shampoo deze is echt goed! koop ook de cremespoeling daar van, en de control perfect krul deze doe je erin nadat je het haar gewassen hebt met de shampoo + control creme, maar dan moet je de voedings creme niet gebruiken, je moet het afwisselen of control creme of voedingscreme van kruidvat ik raad je aan het laatste te gebruiken je haar gaat er echt mooi van uitzien!
Succes!
batata11
18-03-2005, 22:18
jullie doen zo moeilijk allemaal ik heb ook een hele bos krullen en wat gebruik ik die gele gel van dirk van de broek je krijgt er gewoon adembenemende krullen van niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal .
geloof mij maar
jullie doen zo moeilijk allemaal ik heb ook een hele bos krullen en wat gebruik ik die gele gel van dirk van de broek je krijgt er gewoon adembenemende krullen van niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal .
geloof mij maar
Jahh die gebruik ik ook... maar na een tijdje droogt het togh weer uit...
:(
heeft geen zin h0or..
Casa_Zina
19-03-2005, 10:36
Gliss Kur....en dan die oranje potje, voor Perfecte krullen
PobriSita
19-03-2005, 11:11
geloof mij maar
wollahila je hebt helemaal gelijk meid!! ik doe nu alleen maar die gele gel in en mijn haar staat afro-krullen maar wel mooi hahaha moeten jullie allemaal doen meiden met krullen!! en het is lekker goedkoop :D
SAMIREETJE
19-03-2005, 12:30
Ik gebruik gewone gel bijv. van de kruidvat eigenmerk. die goedkope shit werkt beter bij mij dan al die dure. Als het opdroogt heb ik echt mooie krulle die hele dag blijve zitten. Gewoon strong gebruiken
Marrakchia
19-03-2005, 18:51
`mousse Van Welllaaaaaaaaaaaaaaaaa Doet Wondereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee En Dan Strong Pakken En Als Je Erbij Fohnt Krijg Je Een Supermooie Bos Krullen Die Er Niet Nat Uitziennn Good Luckkk!!!
Marrakchia
19-03-2005, 18:52
ULTRA STRONG bedoel ik :D
WonderWomantje
19-03-2005, 22:02
ik gebruik andrelon shampoo/cremespoeling en een creme voor krullen..
ik vind dat ze persoonlijk bij mij egt goed werken. die potje crem neem je gewoon overal mee.. dan smeer je het zo een beetje ..
na 1 nachtje slapen vind ik het nog steeds goed zitten ;)
d_nadorgirl
21-03-2005, 13:08
k gebruik andrelon werkt echt goed
hele dag zit je haar goed
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.