Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De invasie van de opgewonden maïskorrels van Khali Moh.

LZN
17-03-2005, 23:54

Anno 2002 in de zomervakantie heb ik iets ervaren waar ik tot op heden gemengde gevoelens aan over heb gehouden. Het heeft me heel veel moeite gekost om het op deze manier te formuleren, maar ik moet het aan iemand kwijt dus mag jij je als een geluksvogel prijzen. Het begon allemaal in Tamazirt. Ik werd uitgenodigd voor een traditionele trouwfeest. Ik voelde me zeer vereerd en liet me daar dan ook verschijnen. Eenmaal daar aangekomen sloegen de zenuwen op hol, omdat ik me meteen thuis voelde. Ik luisterde aandachtig naar het muzikale gedreun van de iydems en het gezang van zowel de mannen als de vrouwen. Op dat moment begon ik me zorgen te maken. Ik miste iets in Marokko wat ik in Nederland wel had. Ik miste de nachtprogrammering van V8, ik miste de zeep van de aldi en ik maakte me zorgen over het vergeten van de kanaalnummers van VOX CH, ONYX en ULTRA BLUE. Mijn concentratie verdween ineens toen mn nicht voor me verscheen. Ze werd gestuurd door een bepaald iemand. Ze fungeerde als zender en ze moest een bepaald boodschap doorgeven aan de ontvanger. Ik bleek later de ontvanger te zijn. De boodschap luidt: een meisje aan de overkant naast het oude vrouwtje vind je leuk en ze wil met je afspreken. Ik ging in zee met de eisen die ze me stelde en wilde haar verzoek wel inwilligen. Mijn nichtje ging huppelend terug om het verheugde nieuws over te brengen. Na het horen van het nieuws stond mijn wereld plots op zn kop. Het begon allemaal de volgende dag. De volgende dag was aangebroken en ik voelde me zowel actief als creatief. Het lijkt net of ik in de hoogste rang ben terechtgekomen na reïncarnatie. Na zonsondergang verplaatste ik me naar de afgesproken plaats. Het was afgelegen, omdat ik wist waar de ijran van Khali Moh zich bevonden. Eenmaal daar aangekomen zocht ik haastig naar het pakje condoom die ik als aandenken heb gekregen van mijn ex Ans. Aldaar aangekomen zag ik haar daar wachten op de afgesproken plaats. Ik liep op haar af en wilde haar groeten. Alvorens ik haar kon groeten waren we al heftig aan het tongen. Ik was zeer verbaasd op de manier waarop ze me kuste. Ze bleek een good-kisser te zijn. Ik begon haar te strelen en uit te kleden. Plots begon het meisje heftig te hijgen, maar dat bleek later uitstel van executie. Ik trok haar rokje en haar mooi gebreiden wollen broek naar beneden. Ze vond het absoluut geen goed idee om het van voren te proberen, dus maakte ik me klaar voor de achterkant. Ze genoot met volle teugen. Ik pakte haar mooi gevormde borsten vast en likte haar prachige, gepolijsde tepels tot het uiterste. Op dat moment wilde ze niet meer participeren aan het spelletje die ze zelf heeft georganiseerd. Ze rende weg om het verheugde nieuws door te vertellen aan haar vriendinnen. Op dat moment lag ik daar alleen in de ijrans vam Khali Moh. Mn hersens sloegen op hol. Ik wist dat het ethisch onverantwoord was. Maar ik kon wel leven met het gebeurde en gaf mezelf een schouderklopje dat ik mn palmares had uitgebreid. De volgende dag zocht ik naarstig naar het meisje maar kon haar tevergeefs niet vinden. Plots kwam mijn nichtje weer aandraven en vroeg me naar alle details van het gebeurde. Ze vertelde me dat het meisje een respectabele leeftijd van 27 jaar had bereikt. Op dat moment greep ik naar mn hoofd, het leek net alsof de wereld voor me instortte. Maar na een poosje realiseerde ik me dat ik het meisje van haar lijden heb verlost. Ze vecht al jaren tegen het tegengaan van de planeet: doggy-style en ik heb haar laten ervaren hoe het is om daar te leven. Het gebeurde was een voordeel te noemen. Het kwam op mn CV. Nu alleen nog een dikke wijf en een negerin, zodat ik later met opgeheven hoofd kan terugkijken naar wat ik bereikt heb. Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of het ethisch verantwoord of onverantwoord is met betrekking tot hetgene wat ik gedaan heb. sidi_harazem..

Grover
18-03-2005, 00:01
minder rukken, gaat er meer zuurstof naar je brains :hihi:

sexymy
19-03-2005, 14:41
minder rukken, gaat er meer zuurstof naar je brains :hihi: hahahaahah helemaal mee eens

Bachelorette
20-03-2005, 00:49
aqoewad :hihi:

saharaman2
20-03-2005, 00:56

aqoewad :hihi: taqwead tam3dort :hihi: abello? :maf:

mister_m
20-03-2005, 01:54
aqoewad :hihi: waarom noem je hem aqoewad wallah ila 7chouma 3lik, :(

Bachelorette
20-03-2005, 02:00
uhmm hoe kom je daar bij? :rolleyes: aa7yenna :hihi:

Bachelorette
20-03-2005, 02:29
wallah ik ben het niet, is een goede vriend hij moet morgen naar het ziekenhuis meskien allah ichafi dus je weet over wie k het heb ;) allahy chafieh miskien amien