Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar ben jij als DE oorlog uitbreekt?

MrEsco
18-02-2003, 02:05

In deze spannende en negatieve tijden vroeg ik me af waar ik zou zijn als mijn land, geloof of wijze van leven bedreigd zou worden door buitenstaanders... Zou ik ervoor vechten of juist dialoog opzoeken? Moge Allah (swt) me bijstaan wanneer ik deze beslissing moet nemen... "Worst come to worst my peoples come first" MrEsco

nurdin
18-02-2003, 08:55
Irak is niet mijn land maar daar wonen mijn moslim broeders. Als Amerika Irak aanvalt dan meld ik me ziek thuis. Ik zou het gelach en het getreiter van collega's niet aankunnen.

king_of_asilah
18-02-2003, 10:48
Ewa,...het liefst vecht k met de irakezen mee om hun land te verdedigen tegen de Americanen,..... Bush denkt dat hij president van de hele wereld is,....dus niet !!!!

zekzek
18-02-2003, 12:28
ik ga gewoon door met mijn leven, als marokko maar niet wordt aangevallen. de hollanders zelf vinden de oorlog erg waarom zouden ze je gaan uitlachen???????????????

Zelfkritiek
18-02-2003, 12:52

Origineel gepost door king_of_asilah Ewa,...het liefst vecht k met de irakezen mee om hun land te verdedigen tegen de Americanen,..... Bush denkt dat hij president van de hele wereld is,....dus niet !!!! Ga je vechten om het volk van Irak te verdedigen tegen de Amerikanen, of ga je vechten om Sadam te verdedigen tegen de Amerikanen??? Vechten voor het volk van Irak is vechten tegen de onderdrukking van Sadam, zoals de verbannen oppositie van Irak nu al doet! Als je al bereid bent te sterven voor Irak, zorg dan dat je vecht voor een betere positie voor het volk aldaar en sluit je aan bij de oppositie...

MrEsco
18-02-2003, 14:52
Ik heb over je eigen volk... wat zou jij doen als jou volk werd aangevallen.. of je nou nederlander, marokkaan of surinamer zou zijn... welke weg zou jij bewandelen: de vreedzame of oog om oog en tand om tand? MrEsco

MrEsco
18-02-2003, 15:05
Ik heb me altijd gezien als een vreedzame man... maar ik zal mijn familie en geloof tot het einde beschermen... MrEsco

faissal11
18-02-2003, 18:07
ik ga terug naar marokko, naar de bergen waar mijn schoonouders wonen.

soussiasaida
18-02-2003, 18:50
Wat ik ga doen? bidden, bidden en nog een bidden. Bidden voor al die onwetende mensen die slecht handelen, bidden voor de irakeese en palsetijnse volk, dat god hun mag behoeden. Bidden dat Bush met zijn hele #@# regering samen met Sharon voor eeuwig in de hel mogen branden!!