Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Over 1,5 maand....

Pagina's : [1] 2 3

al_hamka
17-02-2003, 23:41

Over anderhalve maand: Gaat Al_Hamka stage lopen in Marruecos inshallah :hoera: Hebbe er hier meer mensen stage gelopen in Maghreb en zo ja.... hoe was het??? :D:D:D Zouden jullie het doen/mogen als jullie de kans zouden krijgen?!!? ** SouSou **

saidaaatje
17-02-2003, 23:44
hey meid was je vndg geweest naar doe feest in eindhoven??

al_hamka
17-02-2003, 23:46
Nee ben niet gegaan.. jij wel?

VirtualAngel
17-02-2003, 23:46
leuk voor je meid!! :hoera: ik moet volgend jaar stage lopen... ik heb er aangedacht om dat in Marokko te doen, maar ik heb uiteindelijk toch voor Spanje gekozen. Hopen dat ik daar een stageplaats vind! Hoe heb jij het eigenlijk voor elkaar gekregen om in Marokko een stageplaats te vinden?? Een vriend van heeft het proberen te regelen, maar ik heb begrepen dat ze niet zo behulpzaam waren in Marokko :confused: :zwaai:

saidaaatje
17-02-2003, 23:48

jah ben wel geweest....was echt leuk:goedzo:

al_hamka
17-02-2003, 23:51
Origineel gepost door VirtualAngel leuk voor je meid!! :hoera: ik moet volgend jaar stage lopen... ik heb er aangedacht om dat in Marokko te doen, maar ik heb uiteindelijk toch voor Spanje gekozen. Hopen dat ik daar een stageplaats vind! Hoe heb jij het eigenlijk voor elkaar gekregen om in Marokko een stageplaats te vinden?? Een vriend van heeft het proberen te regelen, maar ik heb begrepen dat ze niet zo behulpzaam waren in Marokko :confused: :zwaai: Connecties...... de nicht van mijn pa heeft een eigen bedrijf dus daarom heb ik een stageplaats :) Ik heb ook vele andere bedrijven geschreven enzo maar daar kreeg ik geen antwoorden van. Het is heel moeilijk om een stage te regelen in Marokko. Ook in Spanje is het moeilijk. Als je van school een adres kunt krijgen moet je die gewoon aannemen want als je zelf moet gaan zoeken moet je echt een half jaar van te voren beginnen met zoeken hoor. Ik wilde eerst ook stage lopen in Barcelona... maar ik had geen zin om er al die moeite voor te doen. Inshallah volgend jaar naar Barca. Ik heb er een nicht wonen die misschien iets kan regelen :confused: TIP: zorg dat je connecties hebt dan red je het wel :goedzo:

al_hamka
17-02-2003, 23:53
Origineel gepost door saidaaatje jah ben wel geweest....was echt leuk:goedzo: Ik had ineens geen zin meer :verdriet: Was ook pas om half 5 uit en dan moest ik nog de trein nemen om daar te komen enzo. Een vriendin van me moest presenteren..:) Ik hoop dat ze het een beetje goed heeft gedaan :goedzo:

MuzzyAA
17-02-2003, 23:54
2 dingen ten eerste mabroek al3ied met je stage :confused: en tweede welke opleiding doe je?? landbouw ofzo?

al_hamka
17-02-2003, 23:55
Ten eerste: Allah ey barek fik En ten tweede: Marketing en Management :) Problemen wela???

Fong_Hueng
17-02-2003, 23:57
:jammer: Hong kong tha place to be

VirtualAngel
17-02-2003, 23:59
Origineel gepost door al_hamka Connecties...... de nicht van mijn pa heeft een eigen bedrijf dus daarom heb ik een stageplaats :) Ik heb ook vele andere bedrijven geschreven enzo maar daar kreeg ik geen antwoorden van. Het is heel moeilijk om een stage te regelen in Marokko. Ook in Spanje is het moeilijk. Als je van school een adres kunt krijgen moet je die gewoon aannemen want als je zelf moet gaan zoeken moet je echt een half jaar van te voren beginnen met zoeken hoor. Ik wilde eerst ook stage lopen in Barcelona... maar ik had geen zin om er al die moeite voor te doen. Inshallah volgend jaar naar Barca. Ik heb er een nicht wonen die misschien iets kan regelen :confused: TIP: zorg dat je connecties hebt dan red je het wel :goedzo: jij hebt effe geluk! :) bij mij op school raden ze me aan om nu al op zoek te gaan naar een stageplek... Ik moet het helemaal zelf doen :( En ik ken helemaal niemand in Spanje! :traan1: awilie hoe ga ik dit regelen? Misschien word het toch belgie voor me dan :verdriet:

al_hamka
Hhaahah Nee Sorry :D Kenitra 4 Life :rolleyes:

saidaaatje
hey die meid met die bril is dat je vriendin???ze was best:goedzo: alleen soms raakte ze de tekst kwijt.....

al_hamka
18-02-2003, 00:00
Origineel gepost door VirtualAngel jij hebt effe geluk! :) bij mij op school raden ze me aan om nu al op zoek te gaan naar een stageplek... Ik moet het helemaal zelf doen :( En ik ken helemaal niemand in Spanje! :traan1: awilie hoe ga ik dit regelen? Misschien word het toch belgie voor me dan :verdriet: Ewa als je hulp nodig hebt moet je het zeggen.. ik kan je wel een beetje meehelpen want ik heb nog ergens een paar adressen van bedrijven in Barca... moet ik wel effe zoeken enzo ;) :D ** SouSou **

al_hamka
18-02-2003, 00:01

Origineel gepost door saidaaatje hey die meid met die bril is dat je vriendin???ze was best:goedzo: alleen soms raakte ze de tekst kwijt..... Ja Jaaaaa bril en hoofddoek :goedzo: That's her... ik heb haar nog niet gevraagd hoe ze het had gedaan. Was haar eerste keer :) Ging wel goed voor de eerste keer dus.. of niet?!?! ** SouSou **

Pagina's : [1] 2 3