Bekijk originele versie : vdng eindhoven lhied party....
saidaaatje
17-02-2003, 23:22
hey wie was er heute tag op de lhied party op t TU in eindhoven? k was er en vond t echt:goedzo: vooral de anasheed band was goed...pfff heb me wel rot gelachen.....wij gingen rennend naar de treinen toe anders hadden we m echt gemist.......was faya iedereen op hakken rennen damn:D zelfs de twee comedianten die deze avond opgetreden hadden bijna omvergelopen maar was een toppie daggie:D
Lady_Cazawia
17-02-2003, 23:24
hakken en rennen dat gaat inderdaad een beetje moeilijk....tell me about it!!....:D :D :p
Origineel gepost door saidaaatje
hey wie was er heute tag op de lhied party op t TU in eindhoven? k was er en vond t echt:goedzo: vooral de anasheed band was goed...pfff heb me wel rot gelachen.....wij gingen rennend naar de treinen toe anders hadden we m echt gemist.......was faya iedereen op hakken rennen damn:D zelfs de twee comedianten die deze avond opgetreden hadden bijna omvergelopen maar was een toppie daggie:D
Het was zeker een geslaagt feest. En de band was mega goed. Mogen ze wel vaker doen. Maar eerlijk gezegt had ik wat anders verwacht.....................maar dit was veel leuker :D
al_hamka
17-02-2003, 23:54
Origineel gepost door saidaaatje
Zoiets had ik vorig jaar ook met 3 andere vriendinnen :rolleyes: op hetzelfde feest volgens mij :D alleen dan een jaar geleden.
Was wel rwiena :D:hihi:
** SouSou **
saidaaatje
17-02-2003, 23:55
jah echt rwiena pff wayow als ik denk hoe we gerend hadden t zag niet uit:D shiet.......
al_hamka
17-02-2003, 23:57
Hahhahaahh ach jah... zolang je je trein maar gehaald hebt :D:D:D
Ewa lady ik ga slapen :)
We praten morgen verder over deze happening :hihi:
** SouSou **
saidaaatje
17-02-2003, 23:58
is goed sista....slaap lekker meid:zwaai:
Oeght_Fi_Islam
18-02-2003, 09:11
asalaam alliekom wa rahmatoe allah
Ben blij dat iedereen het een geslaagde dag vond!!! Wat vonden jullie van de organisatie???
wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.