Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebben jullie dat ook met jullie schoentjes!!!???..

Pagina's : [1] 2 3

arab_blondje
17-03-2005, 12:55

hallo dames!!!........ heb een vraagje!!!................ik heb eergisteren schoenen gekocht....alleen ik met me domme kop zag niet dat ze verschillend van kleur waren!!!.....ik ben natuurlijk teruggegaan en ze hadden alles al opgeborgen!!!....en ook heel misschien dat ze nog eentje hadden in die zelfde kleur!!!....nou ik zal nu maar meteen met de deur in huis vallen..........want wat het probleem nou is....is dat ze wel dezelfde kleur hebben alleen is eentje verkleurd door de zon!!!...(suede).......ze zeiden nog tegen mij dat ik een schoen een dag in de zon moet zetten voordat ik weer de kleur krijg net als die andere!!!....mijn vraag is dus....weten jullie misschien hoe ik die kleur hetzelfde kan krijgen???....eentje is dus lichter dan de ander!!!....ik ga zo nog wel ff terug om te kijken of ze toch nog wel eentje ervan hebben!!!.....maar hebben jullie ervaring met suede schoenen???........ :( :( :( ps: kan ze niet terugbrengen of ruilen!!!........

arab_blondje
17-03-2005, 12:56
ooh ja....en heb 't al geprobeerd in de zon te leggen...niet zo heeel lang....maar jah toch tevergeefs!!!.........

saidaaatje
17-03-2005, 13:15
pff..ik zou mijn geld terugeisen! bij welke winkel heb je ze dan gehaald?elke winkel met n beetje service had ze teruggenomen, tenzij je natuurlijk de bon kwijt bent

arab_blondje
17-03-2005, 20:50
hahahaha....ja had ik ook gedaan als ze niet waren afgesprijsd!!!......alleen deze waren afgesprijsd!!!...en afgesprijsde dingen kan je nergens terugbrengen!!!.........maar niemand weet een andere oplossing ervoor???...........

arab_blondje
17-03-2005, 21:57

up!!!.............................

faizaatje79
18-03-2005, 02:48
je hebt speciale verf voor schoenen ook voor suede dus mijn tip: als je ze niet meer hetzelfde krijgt van kleur dan zou ik ze verven.. ga naar een schoenmaker voor verf en anders laat je het hem doen (kost natuurlijk wel weer wat maar ok)

lilmizz
18-03-2005, 04:22
Ze hadden het erbij moeten zeggen...:kwaad: Je kan een ding doen...ruk de zool eraf en stuur ze als breuk en bederf terug naar de fabrikant...;) ThalasSs

MOCROGIRL_85
18-03-2005, 09:03
je moet ze een paar dagen in de zon zetten ik had ook van die lopez schoenen gekocht in amsterdam bij de go go shoess.......vorigg jaar oook afgeprijsd en heb dus 1 in de zon gelegd.....en nu is het dezelfde kleur

arab_blondje
19-03-2005, 18:20
heey dames!!!...dank jullie wel voor jullie reacties!!!. :kus: ..ik ga ze toch nog ff een dagje in de zon laten zoals mocrogirl heeft gedaan (ik ook maar niet gelukt was weinig zon maajah!!!. :( ...(of paar daagies)..(moet echt lang gaan w8en aangezien er nu helemaal geen zon is,en wil ze zo graag aan hahaha!!! :traan1: :D ...en kijke wat er dan uitkomt...maar als dat niet lukt dan volg ik jou advies gewoon op faizaatje :kus: !!!....vind ze echt leuk....dus ze zijn het dan zeker waar om te gaan kleuren!!!........soekran allemaal......heeft iemand anders nog een andere suggestie...alles is welkom???... :) ......... :kus: :kus: arab_blondje!!!..............

faizaatje79
20-03-2005, 00:49
heey dames!!!...dank jullie wel voor jullie reacties!!!. :kus: ..ik ga ze toch nog ff een dagje in de zon laten zoals mocrogirl heeft gedaan (ik ook maar niet gelukt was weinig zon maajah!!!. :( ...(of paar daagies)..(moet echt lang gaan w8en aangezien er nu helemaal geen zon is,en wil ze zo graag aan hahaha!!! :traan1: :D ...en kijke wat er dan uitkomt...maar als dat niet lukt dan volg ik jou advies gewoon op faizaatje :kus: !!!....vind ze echt leuk....dus ze zijn het dan zeker waar om te gaan kleuren!!!........soekran allemaal......heeft iemand anders nog een andere suggestie...alles is welkom???... :) ......... :kus: :kus: arab_blondje!!!.............. :hihi: is erg he? als zoiets je overkomt.. heb het ook een keer meegemaakt, is helaas niet meer goedgekomen.. maar hebben ze het erbij gezegd toen je ze kocht? of kwam je er thuis pas achter? Als je beide schoenen hebt gezien toen je ze kocht en niks van gezegd hebt op dat moment dan denk ik dat terug gaan weinig zin heeft... maar als je het thuis ondekt hebt en ze hebben er niks van gezegd dan zou ik het advies van ons liefste lid: LILMIZZ :D opvolgen en gewoon terug gaan en echt voet bij stuk houden.. dus echt volhouden en niet toegeven.. Desnoods nr van hoofdkantoor vragen of dreigen met consumenten bond ofzo... echt ik heb al zoveel dingen klaar gekregen door vol te blijven houden haha.. succes.. en anders tja toch maar verven..

arab_blondje
20-03-2005, 13:44
hahaha gekke!!!.....nee was er thuis pas achter gekomen!!!...erg he!!!.ben al tig miljoen keer teruggeweest!!!...maar jah!!!..maar jah geen zin in die hele gedoe dan weer hoor!!!......het is nu lekker zonnig,dus ik zet ze even in de zon ie tschamshoe shwija!!!..hihihi........als het dan nog niet lukt!!!......danneee word 't maar lekker kleuren hoor!!!....haha maar dank je wel liefje voor je tip!!!........dikke boussa!!!.. arab_blondje!!!............

faizaatje79
21-03-2005, 10:27
hahaha gekke!!!.....nee was er thuis pas achter gekomen!!!...erg he!!!.ben al tig miljoen keer teruggeweest!!!...maar jah!!!..maar jah geen zin in die hele gedoe dan weer hoor!!!......het is nu lekker zonnig,dus ik zet ze even in de zon ie tschamshoe shwija!!!..hihihi........als het dan nog niet lukt!!!......danneee word 't maar lekker kleuren hoor!!!....haha maar dank je wel liefje voor je tip!!!........dikke boussa!!!.. arab_blondje!!!............ :hihi: ik zou terug gaan maar idd is te mooi weer om boos te worden :maf2: .. boesaaaaaaa terug blondie en geniet van je new shoessss.. :D

arab_blondje
21-03-2005, 23:29
hahahah thnxx gekkie!!!.......enne hamdoelilah hebben ze nu allebei dezelfde kleur!!!....joepieee.............heb zelf een verfspuit gehaald...en ben aan de slag geweest!!!.....dus ik ben weer helemaal happy!!!...hahah..;)...soekran..doei moppie!!!...

faizaatje79
22-03-2005, 15:24
hahahah thnxx gekkie!!!.......enne hamdoelilah hebben ze nu allebei dezelfde kleur!!!....joepieee.............heb zelf een verfspuit gehaald...en ben aan de slag geweest!!!.....dus ik ben weer helemaal happy!!!...hahah..;)...soekran..doei moppie!!!... Jij happy.... ik happy.. :banana: :banana: :banana: Heb je ze al aangehad?... haha blondie met de verfspuit.. grappig!! Doeiiii lieffieeee...

arab_blondje
22-03-2005, 20:44

hahaha...heey heey mop!!!....jaa heb ze vandaag aangehad!!!...en ze knellen...hahaha...nog ff uitlopee he!!!...dat word pijn lijden!!!..:(..........yek blondie met de verfspuit...je lacht me gewoon uit...hahaha... beslamaa kanjer!!!...

Pagina's : [1] 2 3