Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Najib en Julia

Pagina's : [1] 2

rossi
17-02-2003, 22:05

WIE HEEFT ER NET HET PROGRAMMA Najib en Julia GEZIEN? EN WAT VONDEN JULLIE ER VAN?

RiFFia_GirLie
17-02-2003, 22:07
ik kijk het normaal elke maandag maar vandaag heb ik het niet gezien ik vind het echt erg zo wat er eerst was moet er niet aan denken ZOOO goor tfoe maar goed :zwaai: :zwaai:

rossi
17-02-2003, 22:14
NOU HET WORDT ALLEEN MAAR ERGER! DIE VIEZE NASSER STUURT HAAR ZUSJE GEWOON DRUGSGELD HALEN. IK SCHAAMDE ME KAPOT! WAT MOETEN DE NEDERLANDES WEL VAN ONS DENKEN. EN NOG VAN OP STAAN KIJKEN ALS ER *** MARROKANEN WORDT GEROEPEN. ZE KRIJGEN WEL HUN ZIN ZEG.

rossi
17-02-2003, 22:17
EN DIE SPANJAARDEN DIE MET HUN VIEZE HANDEN AAN HAAR ZATEN. WIE WEET HET KON WEL ERGER AFLOPEN, MAAR DIE VIEZE BROER VAN HAAR DIE DENK DAAR NATUURLIJK NIET AAN ALS HET GELD MAAR BINNEN KOMT.

Merjem
18-02-2003, 00:14

Het is maar een film hoor en geen werkelijkheid dus ik zou zeggen jaag je eigen niet zo snel op.En daarbij nog als je iets niet aanstaat moet je van zender veranderen doe ik ook.

tangerzwiena
18-02-2003, 00:27
IK heb er maar een woord voor GATVERDAMME wat een vies film in het begin vooral !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ik zat met me moeder te kijken weet je hoe vies mijn moeder zo van in het arabisch "zoel zoel "'

Lunaatje
21-02-2003, 10:47
Kan maar 1 ding zeggen: Ben het met jullie allen eens! En ben diepppp teleurgesteld in Najib Amhali van hem had ik heeel wat beters verwacht dan dat ie met die sukkel van Theo van Gogh gaat werken! die sukkel is blij dat hij deze marokkaanse 'low-life' loosers heeft weten te strikken voor dit domme programma!

BintElmagreb
21-02-2003, 11:21
Niet om te zien. Je weet, ik heb ff geen tv op mijn kamer, ff repareren, denk ik ff naar beneden te gaan en in de woonkamer met mijn ouders Najib & Julia kijken. Waar denk je dat ze mee beginnen????? Met dat vieze gore gelebber. Mijn vader, moeder en ik zaten te kijken. Ik zapte die handel gelijk weg en na een 15 min zapte ik weer terug en wat denk je dat ik weer te zien krijg....? dat gore gelebber weer. Mijn vader zei, safi haadchi faach bega tetfarji?? Nou.... ik met een rood hoofd schamend naar boven gegaan. Kom op he, dit is toch niet meer normaal of ligt het aan mij? Het is toch gewoon elmoenkar be3ainieh. Waardeloos!!!!

BintElmagreb
21-02-2003, 13:09
Origineel gepost door ITHRANE juist :goedzo: en het ligt echt niet aan jou :D Ik zat boven tv te kijken (ik had wel het geluk dat die het boven deed) anders was ook ik met een knal rooie kop naar boven gegaan en me niet durven te vertonen voor ongeveer 1 week (overdrijven mag wel een beetje ;) ) Alhamdoulilah. Ik dacht al waar is de haja gebleven? Thallai.

Shining_Star
21-02-2003, 13:19
WaArDeLoOs http://www.smilies.nl/party/barf.gif

oma
21-02-2003, 14:32
Salaam allemaal De eerste afleveringen dacht ik echt; So tof marokkanen eens in een serie. Gezellig met pa en ma kijken. Haffidelallah, ik schrok me dood. Deze serie heeft echt het record gebroken, na 20 seconden moest ik snel een ander kanaal doen, met een rood hoofd van de schaamte. Tfoe wat hebben ze in godsnaam op tv gezet.... Echt schande. En ik kan niet begrijpen dat die personen in die serie willen spelen. Ze verlagen zichzelf gewoon. Maar ja heh, hoort waarschijnlijk ook bij het integratieproces..???? Groetjes xxomaxx

KARIMAB
25-02-2003, 20:48
Heel leuk,, maar die Najib doet wel erg verkaast helaas en ze hadden een knappere jongen uit moeten kiezen. Ik bedoel van alle knappe jongens , ze hadden een jongen uit breda moeten nemen ha

aishaqandisha
25-02-2003, 21:05
Haha, ik ben ondertussen wel ontzettend benieuwd naar die spetter van jou Karima B! Heb je geen foto?

salouanadoria
10-04-2003, 18:19
ALSJEBLIEF ZEG dit was echt een WANNEBEE REALTY SHOW. Ik vond het egt zo'n onzin film waarbij een combinatie totaal niet kon: DE ISLAM EN "KIEZEN VOOR EEN NEDERLANDS WIJF"............... TFOEEEEEEEE

appie666
10-04-2003, 18:21

De eigenaar van de pizzeria (belpizza, den haag) heeft theo van gogh aangeklaagd, hahahaha, hij was het niet eens hoe zijn pizzeria op tv zou komen en toen heeft de eigenaar een rechtzaak aangespannen!

Pagina's : [1] 2