Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pleassssssssssse Help Me!!!!

Cheikie
17-02-2003, 20:20

Hallo ik ben opzoek naar een goudvis en het laatst waneer ik m gezien had was op Hoog Catharijne in Utrecht. Heeft iemand m gezien. Hij is goudkleurig en praat zowel arrabich als Berbers. Hij had een zwarte rugtas bij zich en een blauwe spijkerbroek. Als iemand m gezien heeft wil die dan aub reageren. Graag alleen serieuze reactie AUB groetjes van iemand die opzoek is naar een goudvis.

saliha18
18-02-2003, 17:45
nou nu je het zegt zag er laatste een lopen met een zwarte rugtas en................................................ ..... :wow:

Mogast
18-02-2003, 20:05
yek goudviszoekers, ewa ik ben in catherijne nog nooit een goudvis tegengekomen, wel genoeg kalkoenen en heyena's en koeien maar nog nooit een goudvis, mischien in de herfst als het vaak regent. als ik die goudvis zie dan laat ik je het meteen weten

saliha18
18-02-2003, 20:07
Origineel gepost door Mogast yek goudviszoekers, ewa ik ben in catherijne nog nooit een goudvis tegengekomen, wel genoeg kalkoenen en heyena's en koeien maar nog nooit een goudvis, mischien in de herfst als het vaak regent. als ik die goudvis zie dan laat ik je het meteen weten :giechel:

Le-Sud
18-02-2003, 20:30

Origineel gepost door miriam#1 een goudvis??????????/ maybe loop ik achter ofso maar je bent op zoek naar een goudvis??????????? hahahaha

ilhame
19-02-2003, 00:02
ik heb wel een walvis gezien, maar niet een goudvis.....vraag t anders ff aan de visboer....misschien was ie verdwaald ofzo. En trouwens je kan dit berichtje t beste ff bij uit het oog verloren plaatsen. Daar vind je em misschien wat sneller :D :zwaai:

lalasara
19-02-2003, 11:24
ja ik zag hem gister nog bij de Mac Donalds in Hoog Catherijne. ik werk daar en hij bestelde een big Mac menu. ik vond het een beetje raar, ten eerste het was een GOUDVIS, ten tweede hij had GELD. ik vroeg nog wat zijn afkomst was. hij was moslim zij hij. toen zij ik dat een BIg Mac menu niet halal was, toen nam hij een groenteburger menu???!!! goeie fantasie of niet?? degene die deze vraag stelt heeft ook een goeie fantasie.

Cheikie
24-02-2003, 12:35
Gay wie moi? dacht het niet, vraag maar aan je broer hahaha die kent mij wel. gr van moi