Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Msn group alleen voor Zusters word lid insha Allah

oem_mujahid2
16-03-2005, 16:57

Assalaam ou alaikoum wa rahmatuhallahi wa barakatuh beste zusters Word lid van de nieuwe msn group, informatie over islam etc etc word lid en stuur door aan je andere zusters in de islaam! barakAllahoe fiek Islam Zusters http://groups.msn.com/Islamzusters wa salaam ou alaikoum

Zusterke001
16-03-2005, 20:54
Beste zuster, ik weet niet van wie die site is maar bij de foto gallerij staan er foto's op die niet islamitisch zijn (naakte vrouwen), Jezus . misschien hebben jullie dat niet gezien??

oem_mujahid2
16-03-2005, 21:33
Beste zuster, ik weet niet van wie die site is maar bij de foto gallerij staan er foto's op die niet islamitisch zijn (naakte vrouwen), Jezus . misschien hebben jullie dat niet gezien?? Wat?? Subhanallah,astagfiroulah ik ga meteen kijken wat erg!! la hawla wa la qoewatta ila bila..

Zusterke001
16-03-2005, 21:35
Yep, Kijk bij DE VROUW, daar staat die Gallerij.

oem_mujahid2
16-03-2005, 21:48

Ik zie het niet wat bedoel je welke plaatjes???

oem_mujahid2
16-03-2005, 21:49
Ik zie nergens "naakte vrouwen"

Manhattan girl
16-03-2005, 21:56
Ze bedoelt op de banner boven aan de site als reclame. Volgens mij kan je daar niets aan doen, maar ik kan mij vergissen. Overigens zie ik ook geen naakte vrouw. Het is een reclame van een datingsite met een vrouw en een man die elkaar bijna zoenen.

oem_mujahid2
16-03-2005, 22:00
Ze bedoelt op de banner boven aan de site als reclame. Volgens mij kan je daar niets aan doen, maar ik kan mij vergissen. Overigens zie ik ook geen naakte vrouw. Het is een reclame van een datingsite met een vrouw en een man die elkaar bijna zoenen. klopt die banners kan je niks aan doen, ghair inshallah