Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Probleempje

Pagina's : [1] 2

the_silver_one
17-02-2003, 18:50

Mensjes, dit probleem is niet het mijne: Mijn vriendin was gedumpt door een jongen, dus als wraak moest ik met hem gaan, zodat ik hem daarna ook kon dumpen, alleen ben ik nu verliefd op hem, en ik kan hem niet dumpen.. Dit is toch hartstikke nep, verliefd zijn bestaat toch helemaal niet, :confused:

GillDeLaTouret
17-02-2003, 18:51
jawel a silver one.................verliefd zijn bestaat :wijs:

minous21
17-02-2003, 18:53
Origineel gepost door the_silver_one Mensjes, dit probleem is niet het mijne: Mijn vriendin was gedumpt door een jongen, dus als wraak moest ik met hem gaan, zodat ik hem daarna ook kon dumpen, alleen ben ik nu verliefd op hem, en ik kan hem niet dumpen.. Dit is toch hartstikke nep, verliefd zijn bestaat toch helemaal niet, :confused: Believe me verliefd zijn bestaat echt... :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: ...... vlinders in je buik, geen zin om te eten enz...enz... Ewa wat jij moet doen is de afweging maken....liefde of vriendschap... denk goed na...en volg je verstand :D :D Succes Liefs Minousje

the_silver_one
17-02-2003, 18:53
Dit is echt lekker, ik kan hier gewoon al mijn probleempje kwijt zonder uitleg te geven Hmmm :D

Chatefemqemamu
17-02-2003, 18:54

verliefd zijn is niet nep... maar jouw verhaal wel :rolleyes: als wraak moest jij met hem gaan??? wat zijn jullie voor vage *****ez... geen trots mann.. :rolleyes:

the_silver_one
17-02-2003, 18:55
Origineel gepost door Milano sorry, maar je komt eerder over als een slorrie dan iemand die verliefd is. Jij bent pas slim! :goedzo:

GillDeLaTouret
17-02-2003, 18:55
Origineel gepost door Lunatic007 verliefd zijn is niet nep... maar jouw verhaal wel :rolleyes: als wraak moest jij met hem gaan??? wat zijn jullie voor vage *****ez... geen trots mann.. :rolleyes: :wijs:

the_silver_one
17-02-2003, 18:57
Origineel gepost door Lunatic007 verliefd zijn is niet nep... maar jouw verhaal wel :rolleyes: als wraak moest jij met hem gaan??? wat zijn jullie voor vage *****ez... geen trots mann.. :rolleyes: EH VIEZE BAMBINO LEES wat bovenaan staat... Ik hoef geen excuus, je bent Marokkaanse en ik weet: SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST WORD

Chatefemqemamu
17-02-2003, 18:57
t is vast een lulverhaal.. maar als 't echt waar is dan is t zwaar zielig haha

ATLANTICA
17-02-2003, 18:58
Origineel gepost door Lunatic007 verliefd zijn is niet nep... maar jouw verhaal wel :rolleyes: als wraak moest jij met hem gaan??? wat zijn jullie voor vage *****ez... geen trots mann.. :rolleyes: Juist!

the_silver_one
17-02-2003, 18:59
Origineel gepost door the_silver_one EH VIEZE BAMBINO LEES wat bovenaan staat... Ik hoef geen excuus, je bent Marokkaanse en ik weet: SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST WORD Lezen heel erg moeilijk

camjo
17-02-2003, 19:03
Origineel gepost door the_silver_one Mensjes, dit probleem is niet het mijne: Mijn vriendin was gedumpt door een jongen, dus als wraak moest ik met hem gaan, zodat ik hem daarna ook kon dumpen, alleen ben ik nu verliefd op hem, en ik kan hem niet dumpen.. Dit is toch hartstikke nep, verliefd zijn bestaat toch helemaal niet, :confused: Wraak is slecht..maar makkelijk om te doen. Correct zijn en blijven is goed..maar moeilijk om te doen.

the_silver_one
17-02-2003, 19:06
Origineel gepost door Mohammed Justice Wraak is slecht..maar makkelijk om te doen. Correct zijn en blijven is goed..maar moeilijk om te doen. Ik zou je wel kunnen kussen... Iemand die hier normaal antwoord geeft

Chatefemqemamu
17-02-2003, 19:07
Origineel gepost door the_silver_one Ik zou je wel kunnen kussen... Iemand die hier normaal antwoord geeft je kust uit wraak mens.. need I say more :rolleyes:

the_silver_one
21-02-2003, 16:09

Origineel gepost door Lunatic007 je kust uit wraak mens.. need I say more :rolleyes: Weer een intelligente uitspraak van Lunatic

Pagina's : [1] 2