Bekijk originele versie : Dromen Jullie Ook????
wie van jullie heeft er al eens vreemde/rare dromen gehad??? :D
daarmee bedoel ik:dromen die zouden kunnen voorkomen in real life maar die je eigenlijk liever niet ziet gebeuren :cool:
C'mon people.....iedereen droomt :kwaad:
Origineel gepost door Marocca
wie van jullie heeft er al eens vreemde/rare dromen gehad??? :D
daarmee bedoel ik:dromen die zouden kunnen voorkomen in real life maar die je eigenlijk liever niet ziet gebeuren :cool:
C'mon people.....iedereen droomt :kwaad:
je weet over wie ik droom :D
Origineel gepost door Vin
je weet over wie ik droom :D
en jij weet over wie IK droom:stout:
SweetRose
17-02-2003, 18:04
ajowwwww een paar weken terug droomde ik zo dat ik met een vriendin naar zo'n manicure ben geweest ok tot hiertoee leuk :D
zij liet zo haar lange nagels op haar nagels zetten...
en ik zo op mijn tenen :rolleyes: :maf2:
alle chance dat het maar een droom was :rolleyes: :D:D
Lady_Cazawia
17-02-2003, 18:06
Origineel gepost door zin 'n midar
ajowwwww een paar weken terug droomde ik zo dat ik met een vriendin naar zo'n manicure ben geweest ok tot hiertoee leuk :D
hahahahahaha..a gekkk!!!!....:melig:.....:maf2:....:D :p
Origineel gepost door zin 'n midar
hahahaha....stel je voor :D
Maar een gezichtsmassage zou ik nog zien zitten....lekker relaxxx :Iluvu:
*zucht*zucht*
waarom droom ik dat nooit?. :kwaad:
mimi3000
17-02-2003, 18:06
ik droom NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar het schijnt dat ik hele boeken in me slaap vertel.....Maar ik had een paar dagen terug toch een droom :maf2: :maf2: Je wil niet weten wat ik droomde :stout: :stout: DAMN!!!!!!!!! dat soort dromen wil ik wel elke dag hebben.....HOT STUFF!!!!!!!! :bril:
Origineel gepost door mimi3000
ik droom NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar het schijnt dat ik hele boeken in me slaap vertel.....Maar ik had een paar dagen terug toch een droom :maf2: :maf2: Je wil niet weten wat ik droomde :stout: :stout: DAMN!!!!!!!!! dat soort dromen wil ik wel elke dag hebben.....HOT STUFF!!!!!!!! :bril:
tell me:stout:
misschien dat het mogelijke inspiratie is voor mij:bril:
mimi3000
17-02-2003, 18:10
Muahahahahahahahahahahahahaha :melig: :melig: Nou ken ik toch wahde gozer....wajamaaaaaaaaaa hij is soooooooooo lekkerrrrrrrr.....Ik zou hem echt om zijn lichaam willen.....Ik ben normaal nooit zo....maar HIJ!!!!!!!! Ik krijg het al warm als ik aan em denk.....Maar goed....in me droom kwam hij dus voor.....en ik kan je vertellen dat ik met een big smile wakker werd....:D :D :D
Chatefemqemamu
17-02-2003, 18:10
laatst had ik echt een weird droom...
ik droomde dat ik iets zat te lezen.. en het was echt om gek van te worden, want dan zie je die letters voor je maar heel vaag en je wilt weten wat er staat... :confused:
slaat nergens op I know..
Muahahahahahahahahahahahahaha :melig: :melig: Nou ken ik toch wahde gozer....wajamaaaaaaaaaa hij is soooooooooo lekkerrrrrrrr.....Ik zou hem echt om zijn lichaam willen.....Ik ben normaal nooit zo....maar HIJ!!!!!!!! Ik krijg het al warm als ik aan em denk.....Maar goed....in me droom kwam hij dus voor.....en ik kan je vertellen dat ik met een big smile wakker werd....:D :D :D
als het een smile was,zoals op jouw avatar kan ik het best geloven :rolleyes:
hehe..mimi toch.....:hihi:
Origineel gepost door Lunatic007
laatst had ik echt een weird droom...
ik droomde dat ik iets zat te lezen.. en het was echt om gek van te worden, want dan zie je die letters voor je maar heel vaag en je wilt weten wat er staat... :confused:
slaat nergens op I know..
hahahahah.....:melig:
ejeeeeemaaaaaaaaaa weet je wat ik droomde???:D
Je bent nu dus niet meer maagd :jammer:
mimi3000
17-02-2003, 18:14
Damnnnnnnnnnnnnnn :stout: :stout: Oww en me zus zei dat ik eergister iets droomde en dat ik de hele tijd riep....IMEN IMEN IK WORD AANGERAND...... :confused: :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.