Bekijk originele versie : Wat vinden vrouwen opwindend op het gebied van sex....
Clifhanger
16-03-2005, 02:02
Wat vinden de vrouwen zoal opwindend op het gebied van sex.
Ik ben wel benieuwd naar de diepste verlangens van verschillende vrouwen, wat is de behoefte van de moderne vrouw..........
nadorboy2
16-03-2005, 12:37
geen vrouw reageert he ik denk dat ze daar niet over willen praten>hihihih
Clifhanger
16-03-2005, 13:16
Dat klopt vrouwen die zijn denk ik terughoudend mbt het praten over sex, maar hebben wel degelijk meer fantasie over sex dan de mannen.
chebba_laila
16-03-2005, 13:21
lieve mannen zijn opwindend toch?dames
majah waar vind je die?
Singletje
16-03-2005, 13:25
lieve mannen zijn opwindend toch?dames
majah waar vind je die?
soms houden jullie wel van arrogantie in bed :eek:
ja dames geef maar toe
chebba_laila
16-03-2005, 13:31
hahaha euhmm?
Clifhanger
16-03-2005, 13:39
Nou nee, lieve mannen zijn niet opwindend....
Waarom zijn lieve mannen dan niet opwindend?
sexy_girl18
16-03-2005, 13:40
Ik ben wel benieuwd naar de diepste verlangens van verschillende vrouwen, wat is de behoefte van de moderne vrouw..........
ik ga je heel eerlijk zeggen waar ik zoooo erg naar verlang
ik verlang naar sex (eerlijk is eerlijk)
hahahaha ik ben best benieuwd hoe het is ik wil die romantiek wel een keer meemaken het genot en de spanning
ik verlang er naar...... :hihi:
maar ben geduldig want wie niet heeft geproefd kan ook niet happen toch!!!!:hihi:
chebba_laila
16-03-2005, 13:41
Zij Wilt Bad Boys Denk Ik Toch?
sexy_girl18
16-03-2005, 13:42
Zij Wilt Bad Boys Denk Ik Toch?
wie????? :rolleyes:
chebba_laila
16-03-2005, 14:40
wie????? :rolleyes:
die corrie of so
:D
female_additude
16-03-2005, 19:28
wat ik opwindend vind is de blik in de jongens oog voordat hij bij me naar binnen gaat....heeerrrlijkkk...onbeschrijfelijk sexy ..heel opwindend....
mijn diepste verlangen ... vastgehouden worden door de man van me dromen en dan lekker hard gepakt worden.... :o ....daar heb ik echt behoefte aan...
ala_dounia
16-03-2005, 21:06
een man die goed is in bed, en een lieve man heel belangerijk.hij moetje goed kunnen zoenen, en je een heel lekker gevoel kunnen geven.:D ik moet me veilig voelen bij hem
Verre_Vriend
17-03-2005, 12:37
Omdat ze lief zijn, te lief, geen uitstraling van kracht, geen dominantie zonder agressie(anders is het teveel dominantie hoor, moet wel leuk blijven he, geen dikke sm worden ;) ).
Een man kan alleen dominant zijn als hij niet te verliefd is op de vrouw waarmee hij vrijt. Tenzij het natuurlijk een geval is dat zich alleen bloot kan geven aan iemand die hij in zijn greep heeft. Ik denk dus niet dat je zo'n gelukkig liefdesleven hebt. Je bent namelijk veroordeeld tot mannen die je gebruiken, mannen die je willen bezitten danwel mannen die je seksueel niet opwinden.
Really, als ik iets irritant vind dan zijn het van die slijmerige ventjes, moet er niet aan denken zoiets in mijn bed te hebben.
Lief hoeft niet gelijk te staan aan slijmerig. Lief betekent: respectvol, de ander beschouwen als een deel van jezelf. En als je het niet meent, moet je gewoon niet lief zijn.
Geef mij maar een sterke, niet slijmende man, die kracht en evenwicht uitstraalt, bij wie ik me veilig en geborgen kan voelen en wie sterk genoeg is mij op te liften tot enorme hoogte's.
Geef mij maar een sterke, volwassen, lieve vrouw die geen vaderfiguur zoekt, maar steun zoekt als ze die nodig heeft en mij steun geeft als ik die nodig heb, weet dat ik ook maar een mens ben, van me houdt zoals ik ben...
Nee, geen watjes in mijn bed, ook geen overdreven macho's trouwens...
Geen hysterische onvolwassen typjes in mijn bed svp. Anders voel ik me een pedofiel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.