Bekijk originele versie : Jihad
Circa 1 miljoen moslims in Nederland. Toch is de overheid steeds meer bezig om het de Moslims moeilijker te maken omdat de Moslims zich min of meer moeten aanpassen en dan met name aan de kufr cultuur.
Nu ook is het verboden om aan jihad te doen. Hoe onwetend zijn de kuffar en drukken zij Moslims nog meer in een hoekje. Zo onstaat extremisme volgens hun termen waar voor de Moslims Jihad verder gaat.
Jihad is iets wat je elke dag doet op verschillende manieren en onder verschillende omstandigheden. Men doet alsof er in de Masadjied omgeroepen wordt om je buren te doden. Dat is echt een tendens die ik zeer betreur.
Circa 1 miljoen moslims in Nederland. Toch is de overheid steeds meer bezig om het de Moslims moeilijker te maken omdat de Moslims zich min of meer moeten aanpassen en dan met name aan de kufr cultuur.
Nu ook is het verboden om aan jihad te doen. Hoe onwetend zijn de kuffar en drukken zij Moslims nog meer in een hoekje. Zo onstaat extremisme volgens hun termen waar voor de Moslims Jihad verder gaat.
Jihad is iets wat je elke dag doet op verschillende manieren en onder verschillende omstandigheden. Men doet alsof er in de Masadjied omgeroepen wordt om je buren te doden. Dat is echt een tendens die ik zeer betreur.[SIZE=2]Nou, persoonlijk vind ik dat die jihad alleen voor de huiskamer en voor in de moskee geldt
Lees hier:
.
Lees meer: "Wil de echt Profeeft opstaan?" (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=178907)
Scottie.
[SIZE=2]Nou, persoonlijk vind ik dat die jihad alleen voor de huiskamer en voor in de moskee geldt
Lees hier:
.
Lees meer: "Wil de echt Profeeft opstaan?" (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=178907)
Scottie.
Waarom verander je je tekst? Realiseer je je dat het toch onzin is?
[SIZE=2]Nou, persoonlijk vind ik dat die jihad alleen voor de huiskamer en voor in de moskee geldt
Lees hier:
Nergens in de koran wordt het dragen van een sluier voorgeschreven, en vrouwenbesnijdenis evenmin, zelfmoord is uitdrukkelijk verboden, dus ook voor de Strijders van Aliah. En een fatwa, een doodvonnis, zoals indertijd tegen Salman Rushdie uitgevaardigd door ayatollah Khomeiny is in strijd met de islamitische wet. Maar van zulk soort verwarrende theologie willen we in het Westen nog steeds nauwelijks weten, als het de islam betreft. Liever houden we vast aan het beeld van een onverdraagzaam geloof, uitgedragen door een heerszuchtige Profeet.
.
Scottie.
Snottie waarom verander je je tekst?
Of had je het zelf al door dat je beledigend bezig was?
Dwandoek?
Vieze kontegraaier dat je bent.
Waarom verander je je tekst? Realiseer je je dat het toch onzin is?
2 zielen één gedachte. :goedzo:
KohiNoor
15-03-2005, 23:41
Jihad is iets wat je elke dag doet op verschillende manieren en onder verschillende omstandigheden. Men doet alsof er in de Masadjied omgeroepen wordt om je buren te doden. Dat is echt een tendens die ik zeer betreur.Er is wel meer dat ik betreur eigenlijk. Mensen die afgeslacht worden enzo. De overheid in Nederland kan van mij een dikke *** krijgen en niet alleen om die zg jihad kwestie van jou :o
Ik denk dat het probleem is hoe "Jihad" uitgelegd wordt.
Als je het ziet als de innerlijke strijd om het beste uit jezelf te halen, denk ik niet dat iemand daar tegen kan zijn.
Maar, de "jihad" zoals 'extremistische' aanhangers het uitleggen - het bestrijden van alles wat niet-Islam is ten koste van alles - wordt mijns inziens terecht veroordeeld.
Ik denk dat dit het hele punt is in de huidige discussies :
het probleem is niet de Islam, maar de uitleg daarvan door sommigen.
Die uitwassen geven sommige mensen het idee dat de Islam een religie is die ten koste van alles wereld-dominantie wil krijgen.
Als daartegen gestreden wordt (tegen die extremistische vormen) vatten veel Islamieten dat weer op als een oorlog tegen de complete Islam - ook hun (niet extremistische) Islam.
Het wordt dus tijd dat de Islamieten en de 'kuffar' samen zeggen dat de extremistische vorm niet kan (evenals extremistische vormen van andere religies, om het even welke),
en tevens niks met de echte leer van de Islam te maken heeft.
Want uiteindelijk hebben alle religies 1 overeenkomst : het doel is om tot een rechtvaardige, vredige samenleving te komen met respect voor iedereen.
2 zielen één gedachte. :goedzo:
:eek: Dat dacht ik nou ook ;)
BenficaNL
15-03-2005, 23:44
Wat doen we eraan?
Terug keren tot de koran en Sounnah volgens het begrip van de vrome voorgangers! als een ieder dat zou doen dan zou wij als moslims niet in zulke ellende zitten , want juist de moslims die hiervanaf zijn gestapt maken de problemen voor de rest van de moslims en laten de islaam in een donker daglicht staan (sip) Moge Allah ons leiden op de rechte weg!
Doe maar 3....
Let op: wij noemen hem een racist en anti-islam en we kunnen het aantonen doormiddel van zijn reacties, en hij zal beweren dat hij nooit zoiets heeft geplaatst.
Klopt hij verwijderd het meteen nadat hij tot besef komt dat het hem kan ontmaskeren!
Doet ie wel vaker. Het is wel een doorzettertje, hij blijft ontkennen dat ie een racist is.
Terug keren tot de koran en Sounnah volgens het begrip van de vrome voorgangers! als een ieder dat zou doen dan zou wij als moslims niet in zulke ellende zitten , want juist de moslims die hiervanaf zijn gestapt maken de problemen voor de rest van de moslims en laten de islaam in een donker daglicht staan (sip) Moge Allah ons leiden op de rechte weg!
Je blijft altijd rotte appels houden, helaas. En je weet wat ze zeggen van rotte appels, die verpesten de fruitmand.
Doet ie wel vaker. Het is wel een doorzettertje, hij blijft ontkennen dat ie een racist is.
Ik denk dat ie aandacht nodig heeft, de vorige keer deed ik aardig tegen hem en toen kon hij ook heel normaal terugpraten.
BenficaNL
15-03-2005, 23:52
Je blijft altijd rotte appels houden, helaas. En je weet wat ze zeggen van rotte appels, die verpesten de fruitmand.
Onze profeet Sallahoe Alaihi wa selem had ook sabr zuster , en dat wil dus niet zeggen dat we zo moeten gaan denken..We moeten de dauwah met kennis uitvoeren om zo anderen te wijzen naar de weg van Allah soubhana oe wa ta Allah.
Onze profeet Sallahoe Alaihi wa selem had ook sabr zuster , en dat wil dus niet zeggen dat we zo moeten gaan denken..We moeten de dauwah met kennis uitvoeren om zo anderen te wijzen naar de weg van Allah soubhana oe wa ta Allah.
inshAllah, we moeten altijd ons best doen, of het nu voor of tegen zit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.