Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom ?????

angeleyes_20
17-02-2003, 15:40

waarom doen marokkaanse jongens en meisjes stoer als ze met een groepje zijn op mijn werk maak ik dat heel vaak mee jongens die de woorden tazzz gebruiken VRESELIJK gewoon en meisjes die je dan vies bekijken en in het marokkaanse over je lullen aangezien ik niet op een marokkaanse meisje lijk heb ze dat niet in de gaten dat ik me daar aan erger gaan ze door met giegellen vreselijk gewoon :zwaai:

didi_1
17-02-2003, 15:42
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

the_silver_one
17-02-2003, 15:43
:lol: Meid, voordat ze jou aankijken, met je ze al vies aankijken, dan zetten ze wel een stap terug en daarna niet meer aankijken, dan houdt het wel op I suppose

angeleyes_20
17-02-2003, 15:45
ik ga altijd lachen en dan zeg ik wat terug in het arabisch je zit ze door de grond zakken joh nee maar daar iriter ik me mateloos aan

the_silver_one
17-02-2003, 15:47

Origineel gepost door angeleyes_20 ik ga altijd lachen en dan zeg ik wat terug in het arabisch je zit ze door de grond zakken joh nee maar daar iriter ik me mateloos aan Ik kende een turks liedje en dat betekende zo van: Overal om je heen jaloerse ogen blablabla Heerlijk was dat als ik dat ging zingen in de nabijheid van turkse roddelwijfen, je ziet ze dan echt verbaasd opkijken

didi_1
17-02-2003, 15:51
Origineel gepost door angeleyes_20 waarom doen marokkaanse jongens en meisjes stoer als ze met een groepje zijn op mijn werk maak ik dat heel vaak mee jongens die de woorden tazzz gebruiken VRESELIJK gewoon en meisjes die je dan vies bekijken en in het marokkaanse over je lullen aangezien ik niet op een marokkaanse meisje lijk heb ze dat niet in de gaten dat ik me daar aan erger gaan ze door met giegellen vreselijk gewoon :zwaai: Verw8 je nu echt een verklaring r voor :confused:

angeleyes_20
17-02-2003, 15:57
ja hoe denk jij erover vertel het eens

angeleyes_20
17-02-2003, 15:59
Origineel gepost door the_silver_one Ik kende een turks liedje en dat betekende zo van: Overal om je heen jaloerse ogen blablabla Heerlijk was dat als ik dat ging zingen in de nabijheid van turkse roddelwijfen, je ziet ze dan echt verbaasd opkijken dat is een goeie maar ik ga dan altijd met een collega turks praten daarom denken ze dan dat ik turks ben :D

didi_1
17-02-2003, 16:03
Origineel gepost door angeleyes_20 ja hoe denk jij erover vertel het eens Heb r geen verklaring voor dan jaloezie. En waar 1 vinger wijs wijzen er 2 terug . Dus als zij jou aan staren staar terug gewoon simpel toch.

angeleyes_20
17-02-2003, 16:07
nee daar hou ik niet van ik stap op ze af en ik help ze vriendelijk als hun gen goed indruk achterlaten den heb ik liever dat ik een goed inderuk achterlaat

Shining_Star
17-02-2003, 20:01
Origineel gepost door the_silver_one :lol: Meid, voordat ze jou aankijken, met je ze al vies aankijken, dan zetten ze wel een stap terug en daarna niet meer aankijken, dan houdt het wel op I suppose ja precies jij moet gewoon beginnen met ze fel aan kijken :zwaai:

minous21
17-02-2003, 20:03
Negeren helpt beter!!! je gedraagt je:ego: Ik sta boven dat puberale gedrag :D

THRILLER
18-02-2003, 13:12
where the **** is this all about

THRILLER
18-02-2003, 13:59
vieze mensen zijn er nu eenmaal op deze wereld daar kun je gewoon niets aan doen. je kunt ze vergelijken met strontvliegen. wat je ook doet tegen strontvliegen ze blijven maar komen.