Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zowel voor de jongens als meisjes

Pagina's : [1] 2

nassira25
15-03-2005, 22:01

vinden jullie uiterlijk belangrijk??????????

Nysha
15-03-2005, 22:16
natuurlijk is uiterlijk belangrijk......ik wil niet elke ochtend wakker worden naast een lelijk ding. het is wel het eerste wat ik zie elke dag en dan wil ik niet meteen al een misselijk gevoel hebben..... doe mij maar een lekker ding....met een stel hersens natuurlijk;)

samie17
15-03-2005, 22:47
vinden jullie uiterlijk belangrijk?????????? Ja tuurlijk... :o

samie17
15-03-2005, 22:48
natuurlijk is uiterlijk belangrijk......ik wil niet elke ochtend wakker worden naast een lelijk ding. het is wel het eerste wat ik zie elke dag en dan wil ik niet meteen al een misselijk gevoel hebben..... doe mij maar een lekker ding....met een stel hersens natuurlijk;) Inderdaad meid... :goedzo:

nassira25
15-03-2005, 22:59

Inderdaad meid... :goedzo: pffffffffffffff je komt er nog wel achter wat een lekkerding voor je doet :traan1:

Echie
16-03-2005, 18:14
ja, je kijkt eerst naar het uiterlijk tog?

Letizia1987
16-03-2005, 18:51
Ja maar wat zij zegt is zooo relatief. Niemand wil een lelijkerd. Maar waar zij van kotst, dat vind ik mooi. Iedereen valt op wat anders. Schoonheid is zo relatief.

victor_
16-03-2005, 23:29
Uiterlijk en je aangetrokken voelen zijn twee aparte dingen. Ook is het uiterlijk iets waar niet iedereen dezelfde mening over heeft, ieder mens verschilt, zo ook de smaken. Hoe mooi je ook mag zijn. Als jij leeg van binnen bent of je straalt niets uit dan ben je voor mij onaantrekkelijk. (sexuele) aantrekkingskracht is belangrijker dan het uiterlijk. Je kan je op verschillende manieren aangetrokken voelen tot iemand, dit beperkt zich niet alleen tot het uiterlijk. Ik vind het wel jammer dat in het dagelijks leven zoveel nadruk wordt gelegd op het uiterlijk. Alles draait daar om, zet je tv maar aan en je ziet het. Je krijgt als het ware een compleet plaatje voorgeschoteld met een sticker "dit is mooi en niet anders" Door bovenstaande zijn er heel veel meisjes die hun schoonheid gaan meten met hetgeen wat ze zien op tv. Ook worden veel meisjes al op een jonge leeftijd geconfronteerd met onzekerheden die ze in een gezonde beschaving niet zouden hebben. Vraag je zelf eens af wat ons definitie van mooi zou zijn als we in een andere tijd hadden geleefd? Een mens moet zichzelf accepteren om hoe hij is. Take it or leave it. Hou van je zelf maar blijf met beide benen op de grond. Allah heeft ons in perfecte vorm geschapen. Iedereen is op zijn eigen manier mooi. En het zijn de harten die ons leiden naar ons lotsbestemming. Wie wilt er "perfect" zijn wetende dat we allemaal als botten onder de aarde belandden. Het enige wat dan telt is ons hart en waar dit ons naar geleidt heeft. Wees tevreden met de dingen die je hebt gekregen en je zult behoren tot de rijksten

tetoezint4life
17-03-2005, 00:23
zo victor dat heb je heel mooi gezegd

.karim
17-03-2005, 10:10
Ja maar wat zij zegt is zooo relatief. Niemand wil een lelijkerd. Maar waar zij van kotst, dat vind ik mooi. Iedereen valt op wat anders. Schoonheid is zo relatief. Bingo, u bent door naar de 2e ronde :goedzo:

nassira25
17-03-2005, 19:31
doe ff normaal mensen,,,luister uiterlijk is helemaal niet belangrijk,,nou ja jullie moeten zelf weten naturlijk ,,, ik viel op een jongen die super knap was maar zijn innerlijk ,,,tfooooee en tuurlijk niet alle jongens zijn zo maar toch,,innerlijk is het allerbelangrijkste!! allleeen jullie zijn er nog niet achter dat is duidelijk ik trouw liever met een lelijk ding die me heel trouw is en die veel van me houd dan een knappe jongen die een playertje is,,,, ik neem iemand omdat zijn innnerlijk goed is dat zijn uiterlijk mooi is is mooi meegenomen!!! DAAR HEB JE HELEMAAL GELIJK IN IK HAD EEN DATE MET EEN LEKKERDING, MAAR IK HAAKTE METEEN AF HIJ ZAT DE HELE DAG OVER FRIETJES TE PRATEN :maf2: IK WIST NIET HOE SNEL IK DAAR WEG MOET, ME VRIENDINNEN VONDEN NOG RAAR DAT IK HEM GEDUMPT HEB.

PASS-BY-ONE
17-03-2005, 19:32
ze moet niet op de vrouw van de koning lijken :D :D :D :D

Hanan_1094
17-03-2005, 22:21
natuurlijk is uiterlijk belangrijk......ik wil niet elke ochtend wakker worden naast een lelijk ding. het is wel het eerste wat ik zie elke dag en dan wil ik niet meteen al een misselijk gevoel hebben..... doe mij maar een lekker ding....met een stel hersens natuurlijk;) meid, je hebt helemaal gelijk :goedzo:

Letizia1987
18-03-2005, 09:38
doe ff normaal mensen,,,luister uiterlijk is helemaal niet belangrijk,,nou ja jullie moeten zelf weten naturlijk ,,, ik viel op een jongen die super knap was maar zijn innerlijk ,,,tfooooee en tuurlijk niet alle jongens zijn zo maar toch,,innerlijk is het allerbelangrijkste!! allleeen jullie zijn er nog niet achter dat is duidelijk ik trouw liever met een lelijk ding die me heel trouw is en die veel van me houd dan een knappe jongen die een playertje is,,,, ik neem iemand omdat zijn innnerlijk goed is dat zijn uiterlijk mooi is is mooi meegenomen!!! Ben ik het mee eens. En je hebt niet alleen 'knap' en 'lelijk' .... het is niet zwart of wit. Dus als je niet knap bent, ben je lelijk? Nee... je hebt ook nog gewoon hele leuke mensen! Er zijn maar weinig mensen of echt knap of echt lelijk. Maar je hebt wel ertussenin heel veel mensen zitten, mensen die gewoon heel spontaan en leuk zijn en een leuk koppie hebben. Geef mij inderdaad maar liever een gewoon ontzettend LEUKE vent, met humor dan een heel knappe man waarvan je de arrogantie kan 'voelen' tot in Marokko.

Pagina's : [1] 2